Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

10 هتل رمانتیک لنکاوی برای ماه عسل!

اطلاعات موضوع

Kategori Adı بخش اطلاعات گردشگری و سفر
Konu Başlığı 10 هتل رمانتیک لنکاوی برای ماه عسل!
نویسنده موضوع azizi_372
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan azizi_372

azizi_372

کـاربـر جـدیـد
تاریخ ثبت‌نام
Apr 5, 2015
ارسالی‌ها
6
پسندها
2
امتیازها
0

اعتبار :

10 هتل رمانتیک لنکاوی برای ماه عسل!

10Best Romantic Beach Resorts in Langkawi

بهترین هتلهای ساحلی رمانتیک در لنکاوی، انتخابی ایده آل واسه زوج های جوونه تور مالزی نوروز 95 هست که میخوان به ماه عسل برن.اینجور هتلها که وسط جنگلهای انبوه با نمای خیره کننده از دریای آندامان قرار دارن، یه ساحل خصوصی، رستوران عالی، سالن آبگرم و تمامی امکانات لازم واسه یه اقامت عشقولانه رو فراهم میکنن. این سوئیت های رو به دریا و ویلاهای روستایی، 10 هتل برتر لنکاوی رویای شما رو به حقیقت تبدیل میکنن. راحت، دنج، آرام و رمانتیک.. بهترین ها رو از این هتلهای رمانتیک و شاعرانه ( 10 هتل رمانتیک که در قسمت زیر شرح داده شده) انتظار داشته باشین.


10 هتل رمانتیک لنکاوی برای ماه عسل


1. هتل فور سیزنز لنکاوی
هتل فور سیزنز لنکاوی 91 اتاق و ویلای بزرگ داره که به سبک زیبای عربی طراحی شده و نمایی خیره کننده از ساحل تانجونگ رو بهتون هدیه میکنه.این هتل ساحلی زیبا، یه محدوده کوهنوردی، سالن تیراندازی،سالن آبگرم و مرکز ورزشهای آبی، و تفریحات مختلف مث تور گردشگری توی جنگل ، سفرهای دریایی و غواصی، دوچرخه سواری رو واستون در نظر گرفته.. زوجهای جوون میتونن از نمای بینظیر دریای آندامان و یه شام رمانتیک توی اسکله لذت ببرن. واسه اینکه یه اقامت شاعرانه و عشقولانه داشته باشین، این هتل واستون یه سفر به آبشار دوریان پرانگین تدارک دیده.. شما با همسرتون میتونین کنار این آبشار زیبا به دوچرخه سواری مشغول بشین.
هتل فور سیزنز لنکاوی


2. هتل داتای لنکاوی
هتل داتای لنکاوی یه جای عالی واسه ماه عسل هستش.جنگل های سر سبز و دریای زیبای آندامان.این هتل 5 ستاره، با 125 ویلای باشکوه، سوئیت و اتاق ساحلی و دسترسی آسون به رستوران درجه یک،نمای بینظیر و مسحور کننده ای رو بهتون هدیه میکنه.ماساژ و آبگرم داتای یه ریلکسیشن خوب واسه زوجای جوونه.واسه تهیه بلیط هواپیما مالزی وقت رو از دست ندین.
هتل داتای لنکاوی



3. هتل آندامان
هتل آندامان لنکاوی، یه هتل ساحلی با شکوه در لنکاوی، یه جای سرسبزه که بین جنگلهای 10 میلیون ساله قرار داره و صخره های مرجانی در این نقاط ، قدمتش به بیش از 8000 سال میرسه.همه اتاق ها و سوئیت ها مبلمانش از جنس چوب ساجه و یه بالکن داره که نمای فریبنده ای از جنگلهای استوایی رو بهتون ارائه میکنه.واسه زوج های جوون، بهترین انتخاب سوئیت استخرهای هتل هستش که یه پاسیو با استخر بزرگ، خانه درختی و باغ خصوصی داره.
هتل آندامان لنکاوی



4. هتل ساحلی مریتوس پلانگی لنکاوی

هتل ساحلی مریتوس پلانگی لنکاوی، به سبک یه روستای سنتی مالایی، ساخته شده و در سواحل شنی پنتای سنانگ قرار داره.. این هتل 35 هکتاری بیش از 300 کلبه چوبی یه طبقه و دو طبقه داره که نمای خیره کننده ای از باغ و دریا رو میشه ازونجا دید.امکانات تفریحی و رفاهی این هتل شامل سالن بدنسازی، زمین تنیس، بوتیک، استخر و ورزشهای آبی مث قایق سواری، موج سواری، غواصی و ماهیگیری در اختیار شما عزیزان میذاره.بعد از گرفتن یه ماساژ حسابی در آبگرم پلانگی، میتونین یه شام رمانتیک کنار ساحل داشته باشین.
هتل ساحلی مریتوس پلانگی لنکاوی



5. هتل تاجونگ رو

یه هتل پنج ستاره در شمالی ترین نقطه لنکاوی.هتل تاجونگ رو لنکاوی هر چیزی که یه زوج عاشق بهش نیاز داشته باشه رو فراهم میکنه.این هتل 5 ستاره ساحلی در یه ساحل زیبای 2.5 کیلومتری واقع شده.با آبی زمردین و درختان سرسبز کاسارینا.که شما و همسرتون میتونین یه کباب رمانتیک رو کنار دریا بزنین.این هتل اتاق مطالعه، اتاق بازی، سالن تنیس، زمین گلف، و استخر و آبگرم داره.. همه چی واسه یه اقامت شاد و عشقولانه فراهمه. منتظر چی هستین؟؟

هتل تاجونگ رو لنکاوی



6. هتل ریزورت فرانجی پانی

هتل ریزورت فرانجی پانی لنکاوی تو ساحل پانتای تنگاه ساخته شده که 5 دقیقه تا پانتای سنانگ،45 دقیقه تا شهر کوتا و 10 کیلومتر از فرودگاه بین المللی لنکاوی فاصله داره که زوجین جوان میتونن راحت به این هتل 4 ستاره برن و در کنار ساحل انواع نوشیدنی ها رو میل کنند (چه رمانتیک) اتاق ها و ویلا ها با قرار گرفتن در فضای جنگلی حس آرامش و محیطی کاملا خصوصی را فراهم آورده .امکانات این هتل شامل اسپا، ماساژ پا، و استخر روباز ،ماهیگیری، اسکواش، دارت، موج سواری، غواصی و … می باشد.
هتل ریزورت فرانجی پانی لنکاوی



7. هتل وستین ریزورت

ریزورت و اسپا وستین لنکاوی در فاصله یک کیلومتری از بندر لنکاوی ، سه کیلومتری تا فروشگاه بون مالیات کواه و 20 دقیقه ای فردوگاه بین المللی لنکاوی قرار گرفته که با داشتن منظره زیبا و 500 ساحل اختصاصی در کنار دریای آنداما به لوکس ترین هتل لنکاوی تبدیل شده و همچنین در رستوران این هتل میتونید غذاهای دریای را مزه کنید .امکانات این هتل شامل اینترنت رایگان،سالن غذاخوری ،دوچرخه سواری،پارکینگ عمومی و … می باشد .
هتل وستین ریزورت لنکاوی



8. هتل برجایا

هتل 5 ستاره ی برجایا لنکاوی در میان جنگلهای انبوه و آب های زمردین دریای آندامان واقع شده و برای استراحت و تمدد اعصاب تمام عیاره .این هتل در خلیج بارو واقع شده و که 108 اتاق داره که این اتاق های سنتی و پیچیده و سوئیت ها در فضایی به مساحت 70 هکتار قرار دارن که در واقع بهشت استوایی نام داره،با یک بار ماه عسل رفتن میتونید از جنگل های 500 ساله ی استوایی دیدن کنید و سپس در ساحل شنی به استراحت بپردازید و از پناهگاه های درمانی و آبگرم ها لذت ببرید و زیبایی را در هتل برجایای لنکاوی در آغوش بگیرید.
هتل برجایا لنکاوی




9. هتل کازا دل مار

هتل کاسا دل مار لنکاوی در شمال غرب شبه جزیره مالزی واقع شده که 10 دقیقه تا فرودگاه بین المللی لنکاوی فاصله داره و همه جزایر اطراف یک ساعت با آن فاصله دارن و از جاذبه های این منطقه محسوب میشن که 34 اتاق داره و یکی از بهترین مقصد های گردشگری برای کسانیه که به دنبال مکانی دنج و خصوصی در کشور مالزی می گردند که تسهیلات آن شمال منظره دریا، شام و ناهار در کنار دریا، اسپا و ماساژ و ورزش های دریایی ست.
هتل کازا دل مار لنکاوی



10. هتل ویوانتا بای تاج

هتل ویوانتا بای تاج لنکاوی بعنوان یکی از هتل های لنکاوی برای زوجین جوان پیشنهادیست باور نکردنی برا تجربه سواحل منحصر بفرد و دست نخورده در ساحلی اختصاصی لنکاوی که با پنج دقیقه قایق سواری میتونید به بندر سینانگ برسید و با 10 دقیقه ماشین سواری میتونید به فرودگاه بین المللی لنکاوی برسید .این هتل دارای 199 اتاقه از جمله ویژگیهای این اتاقها شامل بالکن های جداگانه، طراحی و دکوراسیون به سبک استوایی با دیوارها و کفپوش های چوبی کلاسیک و همچنین دوش و وان حمام جداگانه می باشد در ضمن هنگام ورودتون با یک نوشیدنی دلچسب ازتون پذیرایی میشه تا خستگی از تنتون بیرون بره.
هتل ویوانتا بای تاج لنکاوی
 
آخرین ویرایش:
بالا پایین