Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

تلگرام با افزایش ۲۰ برابری سرعت ارسال تصاویر gif به‌روز شد

اطلاعات موضوع

Kategori Adı امنیت در اینترنت
Konu Başlığı تلگرام با افزایش ۲۰ برابری سرعت ارسال تصاویر gif به‌روز شد
نویسنده موضوع Ertebatat
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan Ertebatat

Ertebatat

کـاربـر ویــژه
تاریخ ثبت‌نام
Oct 27, 2014
ارسالی‌ها
598
پسندها
202
امتیازها
0

اعتبار :

اگر شما جزء آن دسته از کاربرانی هستید که تلگرام را برای ارتباطات روزانه خود مورد استفاده قرار می‌دهید، بد نیست بدانید این اپلیکیشن به‌روز شده است تا کارآمدتر، جذاب‌تر و مفیدتر باشد.

به گزارش موبنا، این روزها امکان ارسال تصاویر متحرک GIF در انواع ابزارهای پیام‌رسان فراهم شده است و البته همه کاربران تمایل به ارسال آن ندارند. ولی اگر جزء آن دسته از کاربرانی هستید که در متن گفت‌وگوهای خود از این تصاویر هم استفاده می‌کنید، نسخه به‌روز شده تلگرام به شما امکان می‌دهد این فرآیند را سریع‌تر از قبل انجام دهید.

شرکت تلگرام به انجام این به‌روزسانی توضیح داد کاربران در نسخه جدید می‌توانند تصاویر متحرک GIF را نسبت به گذشته ۲۰ برابر سریع‌تر ارسال کنند و به صورت مستقم به بات‌های (bot) داخل نرم‌افزار دسترسی داشته باشند.

با این به‌روزرسانی کاربران می‌توانند در ابتدای متن مورد نظر خود نام یکی از بات‌های جدید از جمله gif@ - wiki@ - imdb@ - bing@ - vid@ - bold@ را وارد کنند و نتیجه آن را ببینند. به عنوان مثال، اگر تمایل داشته باشید سال نو میلادی را با تصاویر متحرک به دوست خود تبریک بگویید، در ابتدا می‌بایست عبارت gif@ را وارد کنید تا پس از نوشتن کلمه مربوطه یک لیست از تصاویر متحرک مربوط به تبریک سال نو میلادی برای شما باز شود و از بین آنها بتوانید تصویر مورد نظر خود را انتخاب کنید.

شرکت تلگرام همچنین توضیح داد که در نسخه به‌روز شده این ابزار از روش‌های جدید رمزگذاری داده بهره می‌برد. بر این اساس زمانی که یک تصویر GIF به متن گفت‌وگو اضافه می‌شود، تلگرام به صورت خودکار آن را مجدد رمزگذاری می‌کند و به فایل ویدیویی mpeg4 تبدیل می‌کند تا فضای کمتری اشغال کند. این اتفاق باعث می‌شود حجم فایل‌های تصویری GIF تا ۹۵ درصد کاهش یابد و سرعت ارسال آنها ۲۰ برابر شود.

تلگرام ادعا می‌کند با این به‌روزرسانی سریع‌ترین ابزار ارتباطی جهان را در اختیار کاربران خود قرار داده است.

نمایندگی سانترال
 
بالا پایین