Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

گفتگوی ۱۸:۳۰/ کسانی که کارت ملی ندارند دیگر منتظر یارانه نباشند

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار روز ایران و جهان
Konu Başlığı گفتگوی ۱۸:۳۰\/ کسانی که کارت ملی ندارند دیگر منتظر یارانه نباشند
نویسنده موضوع !!!OMID!!!
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan !!!OMID!!!

!!!OMID!!!

کـاربــر حـرفــه ای
تاریخ ثبت‌نام
Jul 25, 2015
ارسالی‌ها
2,090
پسندها
526
امتیازها
0
محل سکونت
کرمانشاه
تخصص
مهندس عمران
مدل گوشی
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
برند گوشی
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه
جنسیت
نوع آنتی ویروس
ماه تولد

اعتبار :

[h=2]
[/h]
زمان انتشار خبر: پنج شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۷

چند روز پیش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اطلاعیه ای اعلام کرد، تمامی هموطنان بالای ۱۸ سال که تاکنون ‏کارت ملی خود را دریافت نکرده‌اند، موظفند حداکثر تا ۱۵ بهمن برای دریافت کارت ملی اقدام کنند وگرنه یارانه آنها قطع خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، حمید پارسایی معاون فناوری اطلاعات و آمار جمعیتی سازمان ثبت احوال در برنامه گفتگوی 18:30 با بیان این مطلب گفت: این ‏افراد در صورت عدم‌تعیین تکلیف وضع کارت ملی مربوطه، پرداخت یارانه شان از بهمن متوقف می‌شود.
پارسایی ادامه داد: بر اساس ماده 4 آئین نامه اجرایی از ماده 7 قانون هدفمند سازی یارانه ها، افراد بالای 18 سال که تا کنون کارت ملی خود را دریافت نکرده اند، حداکثر تا 15 بهمن فرصت دارند تا برای دریافت کارت ملی خود اقدام کنند.


به گفته معاون فناوری اطلاعات و آمار جمعیتی سازمان ثبت احوال هم اکنون 3 درصد از فوت شدگان در قبرستان های غیررسمی دفن می شوند و تعدادی دیگر از افراد بدون کارت ملی در خارج از کشور زندگی می کنند و برای ثبت تقاضا به سفارت خانه های ایران در خارج مراجعه نکرده اند که یارانه همه آنها حذف خواهد شد.

در این برنامه پارسایی با اشاره به نحوه ثبت نام و پیش ثبت نام کارت ملی هوشمند گفت: موضوع پیش ثبت نام از طریق اینترنت انجام می شود. برخی از افراد با اطلاع رسانی اشتباه تصور می کنند که در دفاتر پیشخوان پست انجام می شود. در حالی که از هر نقطه ای که دسترسی به اینترنت وجود داشته باشد، این ثبت نام انجام می شود. هموطنان می توانند از طریق مراجعه به سایت
www.ncr.ir فرآیند پیش ثبت نام را انجام دهند. نوبت بگیرند و لیست دفاتر را انتخاب کنند و در واقع فرآیند اصلی از زمانی انجام می شود که به دفاتر مراجعه می کنند.

برای مشاهده مشروح این گفتگو ویدئوی زیر را مشاهده کنید:




دانلود
 
بالا پایین