Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

گلمحمدي: نمک روي زخم پرسپوليس نميپاشم

  • نویسنده موضوع sting
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار روز ایران و جهان
Konu Başlığı گلمحمدي: نمک روي زخم پرسپوليس نميپاشم
نویسنده موضوع sting
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sting

sting

معـاون ارشـد انجمـن
تاریخ ثبت‌نام
Jun 26, 2013
ارسالی‌ها
27,708
پسندها
5,661
امتیازها
113
محل سکونت
تهـــــــــــران
وب سایت
www.biya2forum.com
تخصص
کیسه بوکس
دل نوشته
اگه تو زندگی یکی از سیم های سازت پاره شد... آهنگ زندگیتو رو جوری ادامه بده هیچکس نفهمه به تو چی گذشت ، حتی اونیکه سیم رو پاره کرد!
بهترین اخلاقم
نــــدارم
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :



گلمحمدی در گفتوگوی اختصاصی به "ورزش سه" گفت: ذوبآهن شرایطی پیدا کرده که می تواند برای هر تیمی مشکل ساز شود.


گلمحمدي: نمک روي زخم پرسپوليس نميپاشم

گلمحمدي سرمربي ذوبآهن معتقد است که با توجه به فشردگي بازي ها بازيکنان اين تيم ريکاوري مناسبي براي ديدارهاي حذفي داشتند ضمن اينکه پيروزي در ديدارهاي ليگ و جامحذفي باعث خودباوري در ذوبآهن شده است.

می دانستم ذوبآهن نتیجه می گیرد


گلمحمدی در پاسخ به این سوال که آیا در جامحذفی ذوبآهن با کنار گذاشتن استقلال و پرسپولیس غول کش این جام لقب می گیرد یا نه با خنده پاسخ داد؛ ای بابا فوتبال است دیگر. قبل از بازی با استقلال می گفتند من راه شکست تیم هایی که قلعهنویی سرمربی آنها است را به خوبی می دانم اما حقیقت این است که تیم ما در هفته های اخیر شرایط خوبی را سپری کرده، بچه ها با توجه به فشردگی بازی ها ریکاوری خوبی انجام دادند. ذوبآهن به انسجام تیمی لازم دست پیدا کرده، برای من عملکردم بازیکنانم در دیدار پرسپولیس و استقلال قابل پیشبینی بود و می دانستم که نتیجه خوبی میگیریم.

ذوبی ها خودباوری دارند

فکر می کنم تیمی که نتیجه می گیرد عوامل زیادی در آن دخالت دارد از جمله هیات مدیره، مدیرعامل، بحث فنی، تجربه و اراده بازیکن ها برای نتیجه گرفتن. همه این ها باید یک جا جمع شود تا تیمی بتواند نتیجه بگیرد. بچه های ما هم به تفکر تیمی رسیده اند که می توانند برای هر تیمی مشکل ساز شوند. هم از لحاظ جسمی و هم از لحاظ روحی بازیکنان ذوبآهن در شرایط خوبی به سر می برند که این حاصل تلاش همه مجموعه است. مخصوصا بزرگترهای تیم مثل رجبزاده، حدادی فر و دهنوی که با بچه ها به خوبی صحبت می کنند و تجربیاتشان را به شکل مثبت به آنها انتقال می دهند. در تیم هم خدا را شکر جوانان حرف گوش کن و آماده به خدمتی داریم که کم کم با شرایط تیم رشد کرده اند.

دو باخت پشت هم نداشتم

گلمحمدی در پاسخ به این سوال که با توجه به عملکرد او در سال های گذشته در نفت، پرسپولیس، صبا باتری چرا نتایج ذوبآهن چشمگیرتر است پاسخ داد که اگر نتایج من را در سال های اخیر بررسی کنید، می بینید که در همه باشگاه هایی که مربیگری کرده اند نمی گویند کاملا اما نسبتا عملکرد خوبی داشتم. در 5، 6 باشگاهی که مربیگری کردم اگر آمارش را پیدا کنید می بینید که دو تا باخت پشت سر هم نداشتم. این نشان می دهد من می توانم تیم را در شرایط بحرانی اداره کنم که این نقطه قوت کادرفنی ماست. من تا آخرین لحظه امیدوار هستم، می جنگم، مبارزه می کنم تا شرایط را بهتر کنم. برگ برنده من این است که هیچ وقت کوتاه نمی آیم تا آخر تمرکز و تلاشم را روی هدفم قرار می دهم. در چند سالی که مربیگری کرده ام یکی از نکات مثبت هم حضور دستیاران خوب مثل آقای حسینی بود که همیشه در کنارم بودند و به من کمک کردند.

مربی باید کم صحبت کند

من وقتی در پرسپولیس هم بودم اعتقاد داشتم که مربی باید بیشتر تمرکزش روی تیمش باشد، این یک فرمول ثابت شده است که هر چقدر بیشتر صحبت کنی، تمرکزت از تیم، عملکرد بازیکنان و خودت جدا می شود و حاشیه ها بیشتر می شوند. من چه زمانی که در پرسپولیس بودم و چه حالا که در ذوبآهن هستم همیشه سعی کردم که بیشتر تمرکزم روی تیمم باشد تا اینکه بخواهم مصاحبه کنم.

در شرایط بحرانی پرسپولیس را گرفتم

زمانی که من در پرسپولیس بودم هم همین کار را کرده بودم اگر یادتان باشد من در شرایط خیلی بحرانی پرسپولیس را گرفتم، یعنی تیم شرایط نرمالی نداشت. با بچه ها رفاقت کردم، سعی کردم مشکلات فنی شان را بهشان گوشزد کنم، سطح جسمانی آنها را ارتقا دادم اما متاسفانه در فینال جامحذفی ما روی اشتباهات فردی گل خوردیم و با پنالتی نتیجه را واگذار کردیم. بعد هم یکهو هجمه انتقاداتی که دلسوزانه هم نبود به من وارد شد. به خاطر همین من تصمیم گرفتم استعفا دهم و از آنجا هم به نفت رفتم و در این تیم هم نتایج خوبی را کسب کردم، گفتم بهتر است قبل از اینکه با این انتقادات مغرضانه بیایند علیه من بیانیه بدهند، خودم کناره گیری کنم و در تیم دیگری در آرامش کار کنم.

مشکلات تیم با برد حل می شود

من از ابتدای فصل گفتم مشکلاتی اطراف تیم هست، هیچ وقت هم سعی نکردم راجع به آنها صحبت کنم. وقتی تیم نتیجه می گیرد، خیلی از مشکلات خود به خود حل می شود. هفته گذشته یک جلسه با لیدرها داشتم که مشکلاتی را که پیدا کرده بودیم به خوبی و خوشی تمام کردیم. یکسری مشکلات هم از طرف بعضی از بچه ها بود که برطرف شد.

به خاطر هواداران پرسپولیس ناراحتم

از باخت پرسپولیس ناراحت که نه، اما آنطور که باید روی گل هایی که زدیم خوشحالی نکردیم. واقعا هواداران پرسپولیس را دوست دارم و هیچ وقت دلم نمی خواهد ناراحتی شان را ببینم و دوست نداشتم که با خوشحالی هم از گل زدن ذوبآهن نمک روی زخمشان بپاشم هر چند که ته دلم از برد تیمم خوشحال شدم.

از تیمملی امید انصراف نداده ام

گلمحمدی همچنان در میان 5 گزینه مربیگری تیمملی امید است. او در پاسخ به این سوال که دوست دارد با تیمملی امید کار کند یا نه پاسخ داد که؛ در یکی ، دو ماه اخیر خیلی این صحبت شده که من یکی از گزینه های تیمملی امید هستم اما تا به حال نه یک تماس با من گرفته شده نه با باشگاه. فقط من روی کاغذ یکی از گزینه ها مطرح بودم اینکه بخواهند از من برنامه ای بگیرند، دیدگاه و نظرات من را بپرسند تا حالا چنین اتفاقی رخ نداده. چون اول باید بدانم که آیا این قضیه جدیت دارد بعد بخواهم راجع به تصمیم گیری ام فکر کنم فعلا نمی توانم در رابطه با تیمملی کاری انجام دهم. در این مدت مشکلات زیادی در ذوبآهن داشتم که نمی توانستم به چیز دیگری فکر کنم اما اینکه بعضی ها گفتند من از مربیگری تیم انصراف داده ام این اصلا درست نیست، چون اصلا پیشنهادی به من نشده است.

فینال جامحذفی خاطره است

صحبت کردن در مورد فینال جامحذفی خیلی سخت است، فعلا 5 ماه تا اتمام لیگ فاصله داریم. متاسفانه با این تعطیلات هم لیگ را از تب و تاب انداختند، هم جامحذفی. از الان نمی توانم در مورد فینال جامحذفی صحبت کنم، وقتی نزدیک به زمانش شدیم باید راجع به آن فکر کنم. به عقیده من تا آن زمان نیم فصل اول لیگ و نتایج جامحذفی خاطره می شود. به عقیده من امسال یکی از سال های بد فوتبال ما است. برنامه ریزی خوبی نشده، وقتی 53، 54 روز قرار است تعطیل بشود همه چیز انگار از صفر شروع می شود. مربی ها، باشگاه ها و بازیکنان کار بسیار سختی دارند تا خودشان را در شرایط مسابقه نگه دارند.

تشکر از هواداران ذوب

من از هواداران ذوبآهن تشکر می کنم که دیروز ما را در استادیوم تنها نگذاشتند. هر چند که تعدادشان نسبت به هواداران پرسپولیس کمتر بود اما شور و هیجان زیادی داشتند. من این برد را به آنها تقدیم می کنم و می خواهم از اعضای هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه که از من حمایت کردند تا تیم روی روال خوبی بیافتد تشکر ویژه بکنم.
 
بالا پایین