Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

نقش هدایای تبلیغاتی در بازارهای مدرن

اطلاعات موضوع

Kategori Adı متفرقه عمومی
Konu Başlığı نقش هدایای تبلیغاتی در بازارهای مدرن
نویسنده موضوع novinmarketing
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan zahra71

novinmarketing

کـاربــر حـرفــه ای
تاریخ ثبت‌نام
Feb 15, 2016
ارسالی‌ها
452
پسندها
34
امتیازها
0

اعتبار :

در رقابت هایی که امروزه وجود دارد شرکت هایی موفق می شوند که بتوانند ارزش های بیشتری برای مشتریان به وجود آورند و بنا به گفته سرجیو زیمن«در توانشان باشد که دلایل بیشتری به مشتریان ارائه کنند تا آنها را به خرید و به وجود آورنده ی رابطه بلندمدت با شرکت ترغیب سازند.»شرکت هایی که فلسفه بازاریابی را پذیرفته اند یعنی مشتری و جامعه را مدنظر داشته و محور عمل خود قرار داده اند،در تلاش برای به وجود آوردن و افزایش مداوم ارزش های بیشتری برای مشتریان خود هستند.
در دنیای امروزی با وجود افزایش جمعیت انسانی شهرها و مناطق مختلف ،رابطه ها از عمق به سطح رسیده اند.همانطور که مارشال مک لوهان در نظریه دهکده جهانی خود می گوید: این دنیا روزبروز در حال کوچک شدن می باشد.این معنا را می دهد که گسترش و پیشرفت تکنولوژی و ارتباطات باعث شده است که انسان ها در هر جای دنیا با همدیگر بتوانند ارتباط برقرار کنند ولی در عین حال روابط عمق خود را از دست داده اند و به زبان ساده تر اعتماد در بین افراد رخت بربسته است.با اینکه امروزه،هر فرد با تعداد بیشتری از افراد دیدار و ارتباط دارد ولی این ارتباطات اجتماعی در اکثر موارد سطحی شده است.دلیل وجود این پدیده هم مدرانیزاسیونی است که نیاز افراد به ارتباط با یکدیگر را کاهش داده است.این بی اعتمادی،کاهش سطح روابط و از بین رفتن عمق روابط در همه جنبه ها و زمینه های این جوامع رسوخ کرده است.برای مثال در بازارهای عرضه و تقاضا،افول روابط میان فردی باعث شده تا هم متقاضی و هم عرضه کننده با بی اعتمادی نسبت به یکدیگر نگاه کنند.مشتری،فروشنده را موجودی می بیند که برای کسب منافع خودش در تلاش است و بالعکس


منبع : هدایای تبلیغاتی
 

zahra71

کـاربــر حـرفــه ای
تاریخ ثبت‌نام
Sep 8, 2015
ارسالی‌ها
145
پسندها
22
امتیازها
18

اعتبار :

در دنیای رقابتی امروز شرکت هایی موفق هستند که بتوانند ارزش های بیشتری برای مشتریان به وجود آورند و بنا به گفته سرجیو زیمن«بتوانند دلایل بیشتری به مشتریان ارائه کنند تا آنها را به خرید و ایجاد رابطه بلندمدت با شرکت ترغیب سازند.»شرکت هایی که فلسفه بازاریابی را پذیرفته اند یعنی مشتری و جامعه را مدنظر داشته و محور عمل خود قرار داده اند،در تلاش برای به وجود آوردن و افزایش مداوم ارزش های بیشتری برای مشتریان خود هستند.
در جوامع امروزی با وجود افزایش جمعیت انسانی شهرها و مناطق مختلف،روابط از عمق به سطح رسیده اند.همانطور که مارشال مک لوهان در نظریه دهکده جهانی خود می گوید: جهان روزبروز در حال کوچک شدن می باشد.بدین معنا که گسترش و پیشرفت تکنولوژی و ارتباطات باعث شده است که انسان ها در هر جای دنیا با همدیگر بتوانند ارتباط برقرار کنند ولی در عین حال روابط عمق خود را از دست داده اند و به زبان ساده تر اعتماد در بین افراد رخت بربسته است.با اینکه امروزه،هر فرد با تعداد بیشتری از افراد دیدار و ارتباط دارد ولی این ارتباطات اجتماعی در اکثر موارد سطحی شده است.دلیل وجود این پدیده هم مدرانیزاسیونی است که نیاز افراد به ارتباط با یکدیگر را کاهش داده است.این بی اعتمادی،کاهش سطح روابط و از بین رفتن عمق روابط در همه جنبه ها و زمینه های این جوامع رسوخ کرده است.برای مثال در بازارهای عرضه و تقاضا،افول روابط میان فردی باعث شده تا هم متقاضی و هم عرضه کننده با بی اعتمادی نسبت به یکدیگر نگاه کنند.مشتری،فروشنده را موجودی می بیند که برای کسب منافع خودش در تلاش است و بالعکس.این رفتار در بین فعالان بازارهای عرضه و تقاضا از زمان پیدایش سیستم بده بستان وجود داشته است ولی با ورود نظام سرمایه داری به عرصه های اقتصادی جوامع،این رفتار شدت و حدت بیشتری به خود گرفت.اما این پایان داستان نبود و نظریه پردازان تبلیغاتی و فعالان عرصه های بازاریابی با کمک از علوم جامعه شناسی و روانشناسی در پی رفع این اختلال برآمدند.یکی از راه حل هایی که بسیار مورد توجه قرار گرفت و به کمک هر دو طرف(مشتری و فروشنده) آمد،استفاده از هدایای تبلیغاتی بود.شاید بتوان گفت که هدایای تبلیغاتی یکی از مهم ترین عوامل جلب توجه مشتری است،که می تواند تاثیر زیادی در به خاطر سپردن محصول یا خدمات موسسه ارائه دهنده محصول و خدمات،داشته باشد بنابراین انتخاب صحیح نوع هدایای تبلیغاتی ،بکارگیری خلاقیت در طراحی آن و مرتبط بودن آن با محصول یا خدمات مورد نظر از اهمیت بالایی برخوردار است و با توجه به اینکه درصد بسیار بالایی از هدایای تبلیغاتی برای قدردانی از مشتریان یا همکاران بکار رفته و بسیاری از آنها از هدایای تبلیغاتی خود استفاده می کنند،ارائه هدیه ای خلاق که مخاطب را به هیجان آورد باعث خشنودی مخاطب و پیدا شدن نگرش مثبت نسبت به تبلیغ کننده در او می گردد.
تعریف هدایای تبلیغاتی عبارت است از وسایلی که برند فرد یا شرکت عرضه کننده محصول را در ذهن مشتری حکاکی کند و برای مخاطب یادگار ماندگاری باشد تا خدمات موسسه مذکور را از یاد نبرد.هدایای تبلیغاتی گستره وسیعی دارند که از جاسوئیچی گرفته تا اتومبیل و کالاهای لوکس در این زمره قرار می گیرند.

منبع:
هدایای تبلیغاتی
 
بالا پایین