Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

سایت مپ و تاثیر آن بر سئو

اطلاعات موضوع

Kategori Adı مفاهیم حرفه ای طراحی سایت
Konu Başlığı سایت مپ و تاثیر آن بر سئو
نویسنده موضوع amirreza.wd
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan amirreza.wd

amirreza.wd

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Jan 17, 2016
ارسالی‌ها
31
پسندها
1
امتیازها
0

اعتبار :


سایت مپ و تاثیر آن بر سئو : این روز ها سایت های مختلفی در زمینه های مختلف در حال فعالیت و ارائه خدمات به کاربران اینترنتی هستند. به طوری که در هر زمینه ای که شما در نظر بگیرید تعداد بسیار زیادی سایت طراحی شده و با یکدیگر در رقابت هستند. هدف از طراحی سایت برای افراد مختلف متفاوت بوده و هر کدام ایده هایی را در سر داشته اند که با طراحی سایت قصد دارند به هدف بزرگ خود دست پیدا کنند. اما نکته ای که در
طراحی سایت حائز اهمیت است این است که در رقابت با سایر رقبای زمینه شغلی خود بهتر عمل کرده و درخشان تر عمل نمایند. برای این منظور باید دست به دامان موتور های جست و جو از جمله گوگل شد. زیرا اکثر مردم برای تمامی کارهای خود ابتدا به جست و جو از طریق این گونه سایت ها اقدام کرده و سپس با سایت های موجود در زمینه مورد نظر آشنا می شوند. موتور های جست و جو نیز برای انتقال هر چه سریع تر کاربران به سایت های مورد نظرشان الگوریتم هایی داشته که طی آن سایت هایی که مطابقت بیشتری با موضوع کلمات مورد جست و جو داشته اند را در صفحه نتایج جست و جو به کاربر پیشنهاد می دهد. بنابراین سایت هایی که سازگاری بیشتری با الگوریتم های جست و جوی گوگل و دیگر موتور های جست و جو داشته باشند رتبه بهتری در نتایج جست و جوی کلمات مورد نظر به دست خواهد آورد و همین عامل احتمال بازدید سایت را توسط کاربران بسیار بالا تر خواهد برد. عوامل بسیار زیادی در سازگاری با الگوریتم های موتور های جست و جو نقش دارند که به طور کلی به این عوامل اصول سئو گفته می شود. یکی از این عوامل کع تأثیر زیادی در بالا رفتن سئو سایت دارد استفاده از سایت مپ در طراحی سایت است. در ادامه قصد داریم با سایت مپ بیشتر آشنا شویم و همچنین تاثیر سایت مپ بر سئو را زیر ذره بین خود قرار داده و مورد بررسی قرار دهیم.

سایت مپ چیست؟
سایت مپ در واقع یک نقشه از سایت است که ساختار کلی سایت و دسته بندی های مختلف در سایت و همچنین لینک دهی های مختلفی که بین صفحات سایت انجام شده است را به طور کامل نشان می دهد. سایت مپ با بروز رسانی سایت بروز می شود. البته این بروز شدن شاید اندکی با تاخیر انجام شود که راه هایی برای بروز رسانی سریع تر به طور دستی امکان پذیر است. سایت مپ به طور کلی دو دسته است. دسته قدیمی تر از فرمت HTML است و در برخی موتورهای جست و جو نظیر Yahoo! به کار گرفته می شود. دسته دوم کمی به روز تر بوده و فرمت XML دارد و در موتور جست و جو گر محبوب گوگل مورد استفاده قرار می گیرد.

تاثیر سایت مپ بر سئو سایت
استفاده از سایت مپ کار
خزنده های موتورهای جستجو را برای جست و جوی کلمات کلیدی در دسته بندی های سایت بسیار راحت تر می کند و سریع تر می تواند کاربر را نتایج مورد جست و جوی خود برساند. همچنین این ویژگی باعث خواهد شد موتور های جست و جو به راحتی از تغییرات ایجاد شده بر روی سایت ما آگاه شوند. به روز شدن سایت مپ یا به عبارت دیگر ایندکس شدن تغییرات سایت مپ در موتور های جست و جو موجب افزایش سئو سایت می شود. از طرف دیگر اگر صفحه ای یا مطلبی از روی سایت ما حذف شود و در مطالب یا صفحات دیگر لینکی به صفحه حذف شده داده شده باشد سایپ مپ می تواند کمک بسیار زیادی برای شناسایی لینک های خراب به ما بکند. بنابراین می توان گفت می توانیم با کمک سایت مپ از افت سئو سایت خود جلوگیری نماییم.

نحوه ایجاد سایت مپ
سایت مپ در برخی از سایت ها به طور اتوماتیک ایجاد شده و نیازی به ایجاد به صورت دستی ندارد. این کار توسط افزونه هایی انجام می شود که در طراحی سایت از آن ها استفاده شده است. اما در برخی موارد این کار فقط باید به صورت دستی انجام شود. البته این کار روند نسبتاً طولانی را دارد و احتمال بروز خطا در روند انجام آن کمی زیاد به نظر می رسد. بنابراین حتی الامکان سعی نمایید با نصب افزونه های مربوطه در طراحی سایت زمینه ساز ایجاد سایت مپ به صورت اتوماتیک و خودکار شوید.
 
بالا پایین