Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

راهنمای مفید و جامع خرید مبل ومبلمان اداری

اطلاعات موضوع

Kategori Adı دکوراسیون
Konu Başlığı راهنمای مفید و جامع خرید مبل ومبلمان اداری
نویسنده موضوع novinmarketing
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan novinmarketing

novinmarketing

کـاربــر حـرفــه ای
تاریخ ثبت‌نام
Feb 15, 2016
ارسالی‌ها
452
پسندها
34
امتیازها
0

اعتبار :

برنامه ریزی پیش از خرید
بهترین راهی که می توانید برای جلوگیری از به هدر رفتن وقت و پولتان و جلوگیری از پشیمان شدن پس از خرید این می باشد که یکسری اصول اولیه را در ذهنان داشته باشیم و خرید خود را بر اساس آن اصول استوار نمایید. توجه کردن به این اصول هم قبل از خرید و هم زمانیکه برای خرید روانه بازار می‌شوید بسیار مورد اهمیت می باشد.
بدانید چه می‌خواهید
این که چه نیاز و احتیاجی دارید قبل از خرید مبلمان اداری بسیار با دقت بررسی نمایید حالا چه قصدتان بر این باشد که یک اتاق از محیط کار خود را مبلمان اداری کنید و چه این که کل خانه تان و شرکت را و یا اینکه فقط تنها قصد خرید یک نیم ست را داشته باشید. به هر حال باید تصمیم بگیرید که چه چیزی می‌خواهید و قرار بر این است تا چه مدتی از آن استفاده کنید. آیا برای زمانی کوتاه به آن احتیاج دارید؟ مثل صندلی‌هایی که مخصوص نوزاد هستند و خیلی زود برایش کوچک خواهد شد؛ و یا اینکه قصدتان بر این است در دراز مدت از آن استفاده کنید؟ مثل مبلمان اتاق پذیرایی و مبلمان اداری. توجه کردن به این نیازها به شما کمک خواهد کرد که در وقت خود انرژیتان و هزینه‌های خود صرفه جویی کنید.
بدانید مورد مصرف آن چیست
با خود نیز به این مطلب فکر کنید که به چه قصد و نیتی مبلمان اداری را خریداری می‌کنید و قرار است به وسیله ی چه فرد یا افرادی مورد استفاده قرار بگیرد. به این طریق خیلی راحت تر و آسان تر می‌توانید در مورد رنگ، مدل و جنس آن تصمیم بگیرید. افرادی با سن و یا مجرد امکان دارد مدل‌ها و پارچه‌هایی را انتخاب کنند که هیچ وقت مناسب خانواده هایی که بچه‌های کوچک و یا اینکه حیوان خانگی دارند نباشد. مواردی که برای استفاده مبلمان اداری مورد استفاده ی مبلمان اداری است که حتماً باید به آن توجه گردد.
چقدر فضا در اختیار دارید
اندازه ی اتاق شرکتی که قرار بر آن است مبلمان اداری در آن چیده شود، یک نکته مهم در انتخاب صحیح هر گونه آیتم و به ویژه مبلمان است. شاید این فکر بد نباشد که پلان کف را روی کاغذ به صورت دستی‌ رسم نمایید و بعد از چیدمان‌های مختلف مبلمان اداری را در آن تست کنید تا ببینید به چه شکلی می‌توانید بهترین استفاده از فضا را داشته باشید. در برنامه ریزی برای خرید کردن مبلمان اداری در سایز های مناسب نکاتی نظیر: متراژ راهروها، عرض راه پله‌ها و عرض درب ورودی را نیز در نظر بگیرید. خیلی از خانه‌هاو شرکتهای نوساز دارای راهروهای عبوری کوچکی هستند، پس بهتر است مبلمانی را تهیه کنید که خیلی راحت قابل حمل و نقل باشد. در مورد سایز مبلمان اداری هیچ موقع این مطلب را فراموش نکنید که ممکن است روزی بخواهید از خانه و یا شرکت فعلی خود اسباب کشی کنید.
بودجه خود را مشخص کنید
خریدارانی که عاقل هستند در ابتدا یک بودجه ی مناسبی در نظر می‌گیرند و با توجه کردن به آن آیتم مورد نظر خود را انتخاب می‌کنند. در ابتدا کل بودجه خود را تخمین بزنید و بعد از آن در نظر بگیرید که برای هر آیتم تا چه اندازه می‌توانید هزینه کنید. شاید قصد داشته باشید برای خرید کردن یک میز با کیفیت و مرغوب که قرار است برای چند سال از آن استفاده کنید هزینه بالاتری را پرداخت کنید و برای یک میز بازی کودک که به سرعت غیر قابل استفاده می‌شود، هزیه کمتری را در نظر گرفته باشید.
پس از در نظرگرفتن نیازها، موارد استفاده، میزان فضا، و بودجه نوبت به آن می‌رسد که نگاهی به چیدمان دکوراتورهای حرفه ای بیندازید تا ایده‌های خوبی دستگیرتان شود. با نگاه کردن به مجلات مربوطه و خانه‌هایی که توسط دکوراتور‌های حرفه ای چیده شده اند، متوجه می‌شوید که چگونگی انتخاب مبلمان اداری برای هر اتاق به چه نحوی است.


منبع : مبلمان اداری
 
بالا پایین