Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

دکوراسیون آشپزخانه شما چگونه است ؟

اطلاعات موضوع

Kategori Adı دکوراسیون
Konu Başlığı دکوراسیون آشپزخانه شما چگونه است ؟
نویسنده موضوع novinmarketing
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan novinmarketing

novinmarketing

کـاربــر حـرفــه ای
تاریخ ثبت‌نام
Feb 15, 2016
ارسالی‌ها
452
پسندها
34
امتیازها
0

اعتبار :

اگر هم اکنون به فکر زیبا تر کردن و قشنگ کردن آشپزخانه تان هستید و دلتان می خواهد تا دکوراسیون آشپزخانه تان خیلی منحصر به فرد و خاص باشد پس به نکاتی که در ادامه بیان می کنیم توجه کنید تا نکاتی را به شما آموزش دهیم که اگر انها را رعایت کنید حتما خواهید توانست طرحی زیبا را به رای خود رقم بزنید.همه ی ما این موضوع را می دانیم که آشپزخانه به عنوان بخش مرکزی و قلب هر خانه قلمداد می شود و مهمترین کارها یعنی پخت و پز و صرف غذا در انجا صورت می پذیرد.پس بسیار مهم است که نوع چیدمان ودکوراسیون این محیط به گونه ای باشد که ما را در جهت رسیدن به آرامش بیشتر کمک کند.با هم به بررسی نکاتی مهم در این زمینه می پردازیم :
مثلث کار در آشپزخانه :
سه وسیله خیلی مهم در هر آشپزخانه ای وجود دارد : اجاق کاز – سینک ظرفشویی- یخچال این سه وسیله را در اصطلاح مثلث کار می نامیم و بایستی با فاصله مناسبی از یکدیگر قرار بگیرند. منظور از فاصله مناسب این است که بتوانیم به کارهای روزانه خود که قرار است رد آشپزخانه انجام دهیم به راحتی و بدون مشکلی برسیم و هیچ کدام از این وساسیل مانع از انجام کارهای ما نشوند.حتما باید با توجه به ابعاد آشپزخانه خود فاصله و موقعیت هر کدام از این وسایل را تایین نماییم.
یکی از مهم ترین بخش های هر خانه قطعا آشپزخانه آن می باشد. شاید بتوان از آشپز خانه به عنوان قلب خانه نیز یاد کرد. مکانی که معمولا خانواده برای صرف صبحانه وناهار و شام احتمالا دقایقی را دور هم خواهند بود و مهم تر از ان بیشتر وقت خانم خانه نیز قرار است در ان سپری شود.پس بسیار مهم است که دکوراسیون آشپزخانه شما چه شکلی باشد و از چه سبکی پیروی نماید.در این بخش به شما نکاتی را خواهیم آموخت که می توانید با رعیات انها محیط آشپزخانه خود را بسیار دل انگیز و جذاب نمایید و آنرا برای دقایقی که قرار است در کنار هم باشید اماده کنید.
قطعا جایگذاری صحیح وسایل و نور پردازی مناسب و استفاده از تمام فضاهای خالی می تواند در زیبا تر کردن محیط آشپزخانه شما بسیار موثر باشد.می توان اینگونه فضا را تقسیم بندی کرد: باید 4 منطقه در هر آشپزخانه وجود داشته باشد.منطقه اول را باید برای کارهایی که نیاز به اب ندارند و به صورت خشک انجام می شوند در نظر گرفت.کارهایی از قبیل استفاده از لوازم برقی و یا خرد کردن مواد غذایی می تواند جزیی از این موارد باشند.
منبع : مبلمان اداری
 
بالا پایین