Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

سئو سایت و الگوریتم کبوتر سفید

اطلاعات موضوع

Kategori Adı مفاهیم مبتدی طراحی سایت
Konu Başlığı سئو سایت و الگوریتم کبوتر سفید
نویسنده موضوع mohana.sh
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan mohana.sh

mohana.sh

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
May 30, 2016
ارسالی‌ها
1
پسندها
0
امتیازها
0

اعتبار :

الگوریتم کبوتر سفید گوگل که به الگوریتم جستجو محلی معروف می باشد براساس موقعیت مکانی به اثرگذاری در سئو سایت و اصول بهینه سازی سایت می پردازد. حتما متوجه شده اید که اگر شما کلمه کلیدی سئو سایت را در کشور ایران جستجو نمایید نتایج متفاوتی را با زمانی که به vpn متصل شده اید و از آی پی کشوری دیگر وارد می شوید را نشان می دهد. در واقع الگوریتم جستجو محلی گوگل به منظور رضایتمدی بیشتر کاربران ، با توجه به موقعیت مکانی آنها به نمایش نتایج اقدام می نماید.

حال با توضیحی که در خصوص الگوریتم جستجو محلی داده شده است اگر بخواهید در کلمه کلیدی خود در ایران جایگاه بالایی را در سئو سایت و بهینه سازی سایت داشته باشید چه اقداماتی را باید به انجام برسانید. در ادامه به توضیحی در خصوص نکات الگوریتم کبوتر سفید خواهیم پرداخت.


انتخاب سرور در سئو سایت

شاید یکی از مواردی که در شناخت موقعیت مکانی لحاظ شود انتخاب سرور خواهد بود که تعیین کننده آی پی سرور می باشد. سرورهای ایرانی رنج آی پی ایران را نشان می دهند و گوگل این فاکتور را در نظر می گیرد. اما برخی بر این باور می باشند که انتخاب سرور خارجی نیز تاثیر منفی در روند سئو سایت نخواهد داشت. در حوزه این بحث باید گفت موضوعی که در انتخاب سرور و هاست مورد اهمیت می باشد امنیت و نیز سرعت می باشد. عدم قطع و وصلی سرور ، سرعت بالا مواردی هستند که در انتخاب سرور و هاست ملاک قرار می گیرند و در اصول سئو سایت حائز اهمیت می باشند.


اثر زبان سایت در سئو سایت

امری که بدیهی می باشد اثر زبان استفاده شده در محتوای سایت در سئو سایت می باشد. اگر شما می خواهید در کلمه کلیدی سئو سایت در نمایش بالا قرار گیرید پس زبان کاربردی سایت شما باید فارسی و با گنجاندن کلمه کلیدی سئو سایت در محتوا همراه باشد. بالعکس اگر شما می خواهید با کلمه کلیدی seo جایگاهی را در سئو سایت بدست آورید پس بایستی زبان کاربردی در محتوای سایت شما انگلیسی باشد و کلمه کلیدی seo در محتوا و عنوان صفحات سایت استفاده شده باشد. این امر جستجو محلی و الگوریتم کبوتر سفید را براساس زبان مورد کنترل قرار می دهد.
اثر بک لینک در سئو سایت

اثر بک لینک در سئو سایت
بک لینک در سئو سایت

نکته دیگر در خصوص الگوریتم کبوتر سفید یا همان الگوریتم جستجو محلی گوگل در سئو سایت این می باشد که بک لینک ها و لینک سازی خارجی خود را در موقعیت مکانی کشور انتخابی تهیه نمایید. بدین معنا که اگر می خواهید در کلمه کلیدی سئو سایت در ایران جایگاهی را در سئو سایت کسب نمایید پس باید به تهیه بک لینک در سایت های ایرانی اقدام نمایید و یا اگر می خواهید با کلمه کلیدی سئو سایت در کشور هند بالا باشید پس به گرفتن بک لینک و تهیه لینک سازی خارجی در سایت های کشور هند اقدام نمایید.


درج موقعیت مکانی در محتوای سایت

از دیگر پارامترهایی که می تواند شما را در الگوریتم کبوتر سفید یا همان الگرویتم جستجو محلی کمک نماید درج موقعیت مکانی در سایت می باشد. آدرس فیزیکی خود را در فوتر قرار دهید. امروزه بسیاری از جستجوها براساس موقعیت مکانی می باشد برای مثال رستوران در تهران، حال اگر شما موقعیت مکانی خود را در فوتر قرار دهید در نتیجه کلمه تهران در تمامی صفحات تکرار می گردد و برای بدست آوردن جایگاه در تهران به سئو سایت شما کمک می نماید. علاوه بر این تولید محتوایی که در آن موقعیت مکانی و شهر شما درج شده باشد نیز آیتم اثرگذار دیگری در سئو سایت و بهینه سازی سایت شما خواهد بود.
 
بالا پایین