Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

14 هک ماشین آسان که باید بدانید

  • نویسنده موضوع Google
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı بایگانی
Konu Başlığı 14 هک ماشین آسان که باید بدانید
نویسنده موضوع Google
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan Google

Google

کاربر انجمـن :)
تاریخ ثبت‌نام
Oct 30, 2013
ارسالی‌ها
237
پسندها
48
امتیازها
18
محل سکونت
؟
وب سایت
www.biya2forum.com
تخصص
؟
دل نوشته
؟
بهترین اخلاقم
؟
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :

14 هک ماشین آسان که باید بدانید


از استفاده از خمیر دندان گرفته تا تمیز کردن چراغ های جلو تا رفع فرورفتگی با پیست ، در اینجا چندین هک برای مراقبت از ماشین شما آورده شده است.



خمیر دندان برای چراغهای جلوی اتومبیل

1
اگر می خواهید چراغهای جلوی مه آلود خودرو را گازدار کنید ، از خمیر دندان استفاده کنید. خمیر دندان را روی یک حوله قدیمی یا پارچه بمالید و آن را روی سطح بمالید و قبل از اینکه بدانید ، چراغ جلوی ظاهری تیز شما دوباره درخشان خواهد شد.



رشته ماکارونی استخر برای ایمنی خودرو

2
آیا هر وقت درب اتومبیل را در داخل گاراژ باز می کنید به هم می ریزید زیرا فضای کافی وجود ندارد؟ دلخور نیستم با ماکارونی استخر از درب (و دیوار) محافظت کنید. رشته فرنگی را از طول نصف کرده و به دیوار بچسبانید. کف باعث می شود تا درب جلوی شما را بگیرد و اطمینان حاصل کنید که دیگر هیچگونه فرو رفتگی (یا فرورفتگی) وجود ندارد.



با جوراب از تیغه های برف پاک کن محافظت کنید

3
قرار گرفتن مداوم در معرض آلودگی ، گرد و غبار و آب می تواند به تیغه های برف پاک کن شیشه آسیب برساند. درصورتی که دیگر به نصب تازهای جدید نپرداخته اید و به طور غیرمنتظره ای در معرض باران قرار نگرفته اید ، تیغه آسیب دیده را با یک جفت جوراب ساق بلند زنانه بپوشانید و خوب است که دوباره رانندگی کنید.

برای لمس کردن از رنگ ناخن استفاده کنید

4
خراش ها و رنگ تراش خورده قاب فلزی ماشین شما را در معرض زنگ زدگی و پوسیدگی قرار می دهد. برای جلوگیری از این کار ، از لهستانی ناخن با همان سایه (یا تقریباً) برای لمس بیت های آسیب دیده استفاده کنید.

ترک خوردگی آرام جلوپنجره شکسته با رنگ ناخن

5
در اینجا یکی دیگر از هک های اتومبیل است که می توانید با رنگ ناخن انجام دهید. در صورت شکستن شیشه جلو ، لاک ناخن شفاف را در دو طرف شیشه رنگ کنید تا ترک آن جلوگیری شود تا جایگزین شود. به یاد داشته باشید ، این فقط با ترک های کوچک کار می کند.



بدون تراشیدن از برف خلاص شوید

6
آیا پس از طوفان برف عظیم از خواب بیدار شدید و اتومبیل خود را زیر یک پتو برف پوشانده شده یافتید؟ به جای اینکه یک وقت زمستان وقت خود را برای تراش یخ از شیشه جلو بکشید ، فقط مخلوطی از آب (یک قسمت) و سرکه (سه قسمت) و هی پرستو را بپاشید ، دیگر برف بریزید. همچنین می توانید محلول را شب قبل اسپری کنید.

فرمان بیش از حد گرم شده را خنک کنید

7
در تابستان ها ، گرمای شدید باعث گرم شدن فرمان و کمربند ایمنی می شود. در اینجا یک راه حل سریع برای کمک به شما در چنین شرایطی آورده شده است. به سادگی مقداری آب بر روی فرمان و کمربند ایمنی اسپری کنید. تبخیر به خنک سازی فضای داخلی خودرو کمک می کند.

نوشته 14 هک ماشین آسان که باید بدانید اولین بار در سایت تفریحی و سرگرمی جیران. پدیدار شد.
 
بالا پایین