Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

خرید بهترین دوربین مداربسته

  • نویسنده موضوع yekta
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı بایگانی
Konu Başlığı خرید بهترین دوربین مداربسته
نویسنده موضوع yekta
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan yekta

yekta

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Aug 12, 2020
ارسالی‌ها
4
پسندها
5
امتیازها
3

اعتبار :

دوربین مداربسته یا CCTV سیستمی است که در آن عناصری از جمله دوربین ها و دستگاه های ضبط تصویر، به هم متصل می شوند. مخترع دوربین مداربسته یک مهندس آلمانی به نام والتر بروش میباشد و اولین دوربین مدار بسته در سال 1942 توسط ارتش آلمان برای نظارت بر چگونگی شلیک موشک استفاده شد.

حدود ۷ سال بعد در آمریکا سیستم‌های مدار بسته تجاری با نام Vericon به بازار آمدند و اولین رونمایی از دوربین مدار بسته در اماکن عمومی آمریکا در سال 1973 بوده است.

از زمان ساخت این سیستم یعنی از سال 1942 تاکنون، دوربین های مداربسته با تغییرات فاحشی مواجه شده اند. در ابتدا این فناوری تنها برای مشاهده تصاویر زنده قابل استفاده بود؛ اما به سرعت به سیستمی تبدیل شد که به کاربران اجازه ضبط و آرشیو نمودن تصاویر را می داد. همین امر آن را به یک فناوری امنیتی کاربردی و تاثیرگذار تبدیل کرد.



دوستان اگر تصمیم به خرید بهترین و ارزان ترین دوربین های مدار بسته، دزدگیر، دستگاه های ضبط تصویر، انواع سیستم های امنیتی و .. رو همراه با گارانتی معتبر و خدمات نصب و راه اندازی رایگان دارید .از وبسایت دوربینی بازدید کنید .

فروشگاه دوربینی واردکننده مستقیم دوربین های مدار بسته و همچنین پخش عمده و جزئی دوربین های مدار بسته، لوازم جانبی و دزدگیر اماکن هست که فعالیت خود را دراوایل سال 1393 در زمینه فروش دوربین های مداربسته و سایر تجهیزات امنیتی و نظارتی تصویری شروع کرده و در حال حاضر یکی از بزرگترین مراکز پخش دوربین های مداربسته به سراسر ایران هستش..
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: eLOy
بالا پایین