Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

نکاتی برای نقاشی کمد

اطلاعات موضوع

Kategori Adı بایگانی
Konu Başlığı نکاتی برای نقاشی کمد
نویسنده موضوع Google
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan Google

Google

کاربر انجمـن :)
تاریخ ثبت‌نام
Oct 30, 2013
ارسالی‌ها
237
پسندها
48
امتیازها
18
محل سکونت
؟
وب سایت
www.biya2forum.com
تخصص
؟
دل نوشته
؟
بهترین اخلاقم
؟
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :

نکاتی برای نقاشی کمد


نقاشی یک کمد ممکن است به اندازه رنگ آمیزی اتاق زمان نبرد ، اما اگر آماده نباشید باز هم ممکن است مشکل باشد. کار در فضای کوچکتر چالش های خاص خود را دارد ، بنابراین استفاده از ابزار و مواد مناسب نکته اصلی است. و دقیقاً مانند هر فضایی در خانه خود ، می خواهید سایه رنگ مناسب را انتخاب کنید و برای ایجاد یک کمد جذاب و جذاب ، رنگ را به پایان برسانید.

نکاتی برای نقاشی کمد


برو سبک و خنثی
انتخاب سایه رنگ برای کمد لباس شما می تواند مشکل باشد. رنگ آمیزی آن متناسب با بقیه اتاق ، ظاهری ساده و زیبا برای فضا ایجاد می کند ، اما هر بار که اتاق را رنگ می کنید باید کمد را دوباره رنگ کنید. اگر کمد را متناسب با سایه دیواری تیره رنگ کنید ، دیدن وسایل ذخیره شده در داخل نیز دشوار است زیرا سایه های تیره نور را به خوبی منعکس نمی کنند. آنها معمولاً سایش را نشان می دهند ، بنابراین کمد شما می تواند سریعتر فرسوده به نظر برسد ، زیرا شما دائماً چیزهایی را از داخل و خارج می کنید. بهترین شرط شما انتخاب یک سایه روشن و خنثی مانند سفید ، بژ ، خاکستری یا برنز است. این تقریباً با هر طرح رنگی کار می کند و به انعکاس نور کمک می کند تا هنگام شکار یک مورد خاص در داخل کمد بهتر ببینید.

Satin Finish را انتخاب کنید
در حالی که رنگ رنگی که برای کمد خود انتخاب می کنید مهم است ، شما همچنین می خواهید رنگ مناسب را انتخاب کنید. برای مطابقت با دیوارهای اتاق می توانید از تخت یا نیمه براق استفاده کنید ، اما در کمد ، رنگ ساتن اغلب گزینه بهتری است. ساتن به راحتی و به اندازه نیمه براق کننده ، رگه ها و علائم دیگر را نشان نمی دهد ، بنابراین برای کمد دیواری که مرتباً وسایل را بیرون می آورید و پس می دهید ، ایده آل است. تمیز کردن آن از رنگ مسطح نیز آسان تر است ، بنابراین می توانید هرگونه آلودگی یا لکه های موجود در دیواره های کمد را پاک کنید.

در سقف صرفه جویی کنید
تا زمانی که کمد دیواری بزرگ نداشته باشید ، سقف آن احتمالاً از بقیه اتاق قابل مشاهده نیست. در حالی که می توانید آن را همانطور که در یک اتاق بزرگتر رنگ آمیزی می کنید ، سفید رنگ کنید ، اگر از رنگ دیگری برای دیوارهای کمد استفاده کنید ، ممکن است این اتلاف وقت باشد. این به این دلیل است که باید رنگ دیوار را در امتداد لبه سقف با دقت برش دهید. برای صرفه جویی در وقت ، فقط سایه رنگ را از دیوارهای کمد به سقف منتقل کنید و نگران هیچ گونه انتقال در امتداد لبه ها نباشید.

از غلتک سرپوشیده استفاده کنید
کمد لباس شما دارای قفسه ها و قسمت های دیگری است که ممکن است لازم باشد آنها را برش دهید. برای سهولت کار ، از یک مینی غلتک با انتهای پارچه دار استفاده کنید. این ابزار به شما امکان می دهد به راحتی و بدون رنگ آمیزی لکه های اطراف قفسه ها را نقاشی کنید زیرا انتهای پارچه ای از انتقال رنگ جلوگیری می کند. یک غلتک 4 اینچی را برای دقیق ترین نتیجه انتخاب کنید. برای لکه های بالاتر روی دیوار ، از یک پایه بلند استفاده کنید تا مجبور نشوید روی نردبان یا مدفوع پلکانی بروید.

نوشته نکاتی برای نقاشی کمد اولین بار در سایت تفریحی و سرگرمی جیران. پدیدار شد.
 
بالا پایین