Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

معرفی سریال های نمایش خانگی منوچهر هادی

اطلاعات موضوع

Kategori Adı مطالب جالب و خواندنی
Konu Başlığı معرفی سریال های نمایش خانگی منوچهر هادی
نویسنده موضوع elahe
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan elahe

elahe

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Jun 12, 2023
ارسالی‌ها
1
پسندها
0
امتیازها
1

اعتبار :

منوچهر هادی از جمله کارگردانان و فیلمنامه نویس هایی است که رشته تحصیلی او در دانشگاه متفاوت از سینما و تلویزیون بوده است. این کارگردان در مرداد سال 1351 در تهران متولد شده است که در سال 1363 بعد از این که دیپلم خود را اخذ کرد، به حرفه بازیگری، دستیاری کارگردان و ... در سینما روی آورد.

اولین فیلمی که کارگردانی کرد، در سال 1385 و با نام تلاطم بود. منوچهر هادی در سینما و ساخت سریال بسیار پرکار بوده است و آثار متعددی را در متفاوت ترین ژانر ها ساخته است. این کارگردان در سال 1394 با بازیگری به اسم یکتا ناصر ازدواج کرد که حاصل این ازدواج فرزندی به اسم سوفیا است.

معرفی سریال دل

سریال دل، یکی از مجموعه نمایش خانگی های ساخته منوچهر هادی است و جواد فرحانی تهیه کننده این سریال است و محصول سال 1398 است که میثم کایدان و بابک کایدان با همکاری یک دیگر فیلمنامه سریال را به نگارش در آورده است. ژآنر سریال دل عاشقانه و در عین حال ملودرام اجتماعی است.

خلاصه ای که برای سریال دل در نظر گرفته اند به این صورت است که آرش و رستا بعد از این که مشکلاتی را با خانواده های خود پشت سر می گذارند، روز عروسی این دو نفر، رقیب عشقی آرش پیدا می شود، مهران عاشق و معشوقه رستا است و باعث اتفاقاتی در شب عروسی می شود.

بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند، شامل حامد بهداد، ساره بیات، یکتا ناصر، سعید راد، افسانه بایگان، نسرین مقانلو، بیژن امکانیان، مهراوه شریفی نیا، کوروش تهامی، بهرام افشاری، علی سخنگو، مریم سعادت، مهدی کوشکی، لیلا زارع، حسین عرب و سارا نجفی است که هرکدام از این افراد در ژانر های مختلف نیز به ایفای نقش پرداخته اند. برای دانلود سریال دل می توانید به سایت فیلم و سریال دی دی فیلم مراجعه کنید.
e0a8fb54-d90c-4a89-bb0a-462441405c9e.jpg


معرفی سریال گیسو

سریال گیسو، در ادامه سریال عاشقانه ساخته شده است، منوچهر هادی کارگدانی سریال و هومن کبیری تهیه کنندگی سریال را برعهده دارد و پلتفرم نماوا مسئولیت پخش سریال را برعهده داشته است و این سریال را چهارشنبه های هر هفته می توانستید دانلود کنید. اما به نسبت فصل اول نتوانست نظرات مثبت را از سمت منتقدین و مردم کسب کند و منوچهر هادی در این خصوص اعلام کرد که اگر فصل جدید قرار است از این سریال ساخته شود، کارگردانی جدید را برای آن در نظر می گیرند و دیگر در این مجموعه حضور ندارم.

بازیگران حاضر در سریال گیسو شامل محمدرضا گلزار، حسین یاری، هومن سیدی، ساره بیات، هانیه توسلی، مسعود رایگان، شمسی فضل الله، بیژن امکانیان، علیرضا زمانی نسب، سید جمشید حسینی، آزاده ریاضی، همراز اکبری، سانیا سالاری، جولیا پانلی، بهاره رهنما است. خواننده تیتراژ اولی را فرزاد فرزین و خواننده تیتراژ پایانی محمدرضا گلزار بوده است.

معرفی سریال نیوکمپ

سریال نیوکمپ از جدیترین سریال های منوچهر هادی است که فیلیمو اولین قسمت این سریال را در تاریخ 17 اردیبهشت سال 1402 منتشر کرده است و شما هر هفته یکشنبه های ساعت 8 صبح می توانید برای دانلود سریال اقدام کنید. تعداد قسمت هایی که عوامل ساخت برای آن در نظر گرفته اند، 15 قسمت است که ممکن است کم یا حتی زیاد شود. تهیه کنندگی سریال نیوکمپ را زینب تقوایی انجام داده است.

همانند دیگر سریال های منوچهر هادی، بابک کایدان مسئولیت نگارش فیلمنامه را برعهده داشته است. بازیگرانی که در این سریال کمدی نقش آفرینی کرده اند می توان به حامد آهنگی، بهاره افشاری، ایمان صفا، گیتی قاسمی، حسن معجونی، فرزاد فرزین، لیلا اوتادی، ملیکا شریفی نیا، الهه منصوریان، ساناز سعیدی، سهیلا منصوریان، سعید نعمتی، کریم قربانی، یوسف کرمی و اکبر عدی و حمید گودرزی اشاره کرد.
 
بالا پایین