Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

اتفاقی تلخ براي دايي و پرسپوليس

  • نویسنده موضوع sting
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı ورزش‌ های گروهی
Konu Başlığı اتفاقی تلخ براي دايي و پرسپوليس
نویسنده موضوع sting
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sting

sting

معـاون ارشـد انجمـن
تاریخ ثبت‌نام
Jun 26, 2013
ارسالی‌ها
27,708
پسندها
5,661
امتیازها
113
محل سکونت
تهـــــــــــران
وب سایت
www.biya2forum.com
تخصص
کیسه بوکس
دل نوشته
اگه تو زندگی یکی از سیم های سازت پاره شد... آهنگ زندگیتو رو جوری ادامه بده هیچکس نفهمه به تو چی گذشت ، حتی اونیکه سیم رو پاره کرد!
بهترین اخلاقم
نــــدارم
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :

بندی در قرارداد مدافع پرسپولیس وجود دارد که در صورت پرداخت نشدن پول وی را آزاد مي*كند.
:






سيدجلال حسيني شاكي است، شاكي از اينكه دريافتي*اش مثل بقيه نيست. اين نارضايتي را او چند روز پيش و از لبنان به گوش مديران پرسپوليس رساند تا چاره*اي براي حل مشكلش بينديشند. سيدجلال از بدقولي مديران پرسپوليس ناراحت است و از اينكه پرداختي*ها در پرسپوليس يكسان انجام نمي*شود. به يكي بيشتر مي*دهند و به يكي ديگر كمتر از همه.

اين ناراحتي براي سيدجلال، يك ناراحتي منطقي محسوب مي*شود. بدون شك او ركن اصلي موفقيت پرسپوليس در نيم فصل اول ليگ است. مدافع مستحكمي كه همراه با محسن بنگر و نيلسون كوريا، سد محكمي روبروي مهاجمان حريف تشكيل داد تا پرسپوليس، تنها با شش گل خورده، عنوان بهترين خط دفاع ليگ را تصاحب كند.

براي سيدجلال مهم بود كه پرسپوليس به موفقيت برسد و بعد براي پول خود چك و چانه بزند. به همين دليل هم بود كه اين صخره پرسپوليسي*ها تا نيم فصل صبر كرد. منتظر نشست تا بازي*ها تمام شود، مبادا كه براي پرسپوليس، با دستان او حاشيه*اي ساخته شود.

اين انتظار در لبنان به سر رسيد. سيدجلال مصاحبه كرد. مصاحبه*اي با چاشني نارضايتي. او پولش را مي*خواهد، درست مثل همه بازيكنان ليگ ايران. تفاوت او با خيلي*هاي ديگر در اين است كه فوق*العاده بازي مي*كند اما باشگاه در پرداخت پول، حتي از بازيكنان معمولي تيم هم كمتر به او توجه مي*كند. وقت پول دادن، كمتر نگاهش مي*كنند و همين موضوع، ناراحتي*اش را به دنبال داشته.

سيدجلال به باشگاه پرسپوليس اولتيماتوم داده. جدا از مصاحبه*اي كه كرده و پرسپوليس هم حق را به او داده، اگر تا امروز، مبلغ مورد نظر سيدجلال در حساب او نباشد، اين مدافع مستحكم، با پرسپوليس تمرين نخواهد كرد. مي*گويند پرسپوليسي*ها وعده و وعيد داده*اند تا بخشي از قرارداد سيدجلال را پرداخت كنند. اين وعده و وعيد اما تا عملي نشود، پرسپوليسي*ها نبايد انتظار حضور سيدجلال در تمرين*ها را بكشند.

براي سيدجلال كه شجاعانه كار مي*كند و از جان مايه مي*گذارد، دريافت مبلغ قرارداد هم جزيي از زندگي فوتبالي*اش است. او هم مثل خيلي از بازيكنان ديگر، روي دريافتي*اش حساب باز كرده و به قول خودش، پيش خيلي*ها هم بدقول شده. به همين دليل او پاي خود را در يك كفش كرده تا بخشي از مبلغ قرارداد خود را از پرسپوليس بگيرد.

سيدجلال را اينقدر ناراحت نديده بوديم. او هرگز، مصاحبه*اي اينچنيني انجام نداده بود اما به نظر مي*رسد مشكلات عديده مالي، صبر او را لبريز كرده. او را وادار به انتقاد كرده تا شايد دري به تخته بخورد و مشكلش حل شود. باشگاه پرسپوليس با مشكلات مالي فراواني روبرو است اما بحث سيدجلال با بقيه فرق مي*كند. باشگاه به او نياز دارد و بايد حداقل همسطح با ساير بازيكنان، به او پول بدهد. نه كمتر از خيلي*هاي ديگر كه در پرسپوليس يا نيمكت نشين هستند يا بازي فوق*العاده*اي انجام نمي*دهند.
اولتيماتوم سيدجلال با تمرين نكردن تمام نمي*شود. او ابتداي فصل و وقتي قصد داشت با پرسپوليس، قرارداد جديدي امضا كند بندي در آن گنجاند با اين مضمون كه اگر تا يك تاريخ معين، مبلغ قرارداد او تا درصدي خاص پرداخت نشود مي*تواند اين قرارداد را يكطرفه فسخ كند. از آن تاريخ، بيش از يكي دو ماه گذشته و همين موضوع باعث شده تا سيدجلال به مرز جدايي از پرسپوليس نزديك شود.

اگر امروز، پولي به حساب سيدجلال واريز نشود او براساس قراردادي كه امضا كرده و ثبت هم شده مي*تواند بازيكن آزاد شود و با هر تيمي كه علاقه*مند است مذاكره كند و قرارداد ببندد.

جدايي سيدجلال مي*تواند يكي از اتفاقات تلخ براي دايي و پرسپوليس باشد. مدافعي كه حضورش، براي قهرماني پرسپوليس در ليگ برتر ضروري است اما پرداختي*هاي عجيب در اين باشگاه صدرنشين، شايد جدايي حسيني را در پي داشته باشد. مدافعي كه به احتمال فراوان و اگر پول نگيرد و بازيكن آزاد شود، مشتري*هاي دست به نقدي خواهد داشت.

صحبت*هاي سيدجلال، مديران پرسپوليس را تكاني داد. به همين دليل آنها پرداختي*ها را بررسي كردند و در نهايت به نكات جالبي رسيدند تا مشخص شود حق با سيدجلال و چند بازيكن ديگر بود.

محمد رويانيان در اين باره مي*گويد: «ما حساب و كتاب*هاي بازيكنان و پرداخت*هاي باشگاه به آنها را بررسي *كرديم. با توجه به بررسي*هاي انجام شده برخي از بازيكنان ما مخصوصا ملي*پوشان دريافتي*هاي كمي داشتند و من از آنها تشكر مي*كنم كه شجاعانه براي پرسپوليس به ميدان رفتند و مسائل پولي برايشان در درجه دوم اهميت قرار داشت. آنها به فكر موفقيت پرسپوليس بودند كه خدا را شكر در نيم فصل به آن رسيدند. من هم وظيفه خودم مي*دانم كه پرداختي*ها را طبق قراردادها يكسان و تكميل كنم و بچه*هاي پرسپوليس مطمئن باشند حق*شان را حتما خواهم داد. ما مشكلات مالي داريم ولي با توجه به اينكه به برخي بازيكنان مخصوصا بعضي از ملي*پوشان بدهكار هستيم و اين بازيكنان درصد كمي گرفته*اند و برخي*ها بيشتر، ان*شاءا... سعي خواهيم كرد از روز شنبه اين موضوع را پيگيري و پرداختي*ها را مساوي و تا نيم فصل طبق قولي كه داديم عمل كنيم تا اين بازيكنان هم دچار مشكل نشوند.

جام نیوز


 
بالا پایین