Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

مشخصات نوع تبلت جدید

اطلاعات موضوع

Kategori Adı معرفی انواع تبلت
Konu Başlığı مشخصات نوع تبلت جدید
نویسنده موضوع SoHeIl
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan SoHeIl

SoHeIl

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Sep 24, 2013
ارسالی‌ها
4,988
پسندها
268
امتیازها
0

اعتبار :

سایز : ۱۰٫۱ اینج

سیستم عامل : ویندوز ۷

این تبلت جدید سامسونگ با پردازنده Intel Atom و ویندوز ۷ و پشتیبانی از انواع وایرلس ٬ USB ٬ HDMI ٬ کارت حافظه میکرو SD و کیبرد QWERTY کشویی تجربه*ی جدیدی از سامسونگ در دنیای تبلت*ها می*باشد که به نظر برای رقابت با تبلت*هاس ایسوس ساخته شده است .صفحه ۱۰٫۱ اینچ و لمسی ٬ امکان استفاده از ماوس ٬ باتری ۹ ساعته و سرعت بوت ۱۵ ثانیه از دیگر قابلیت*های Samsung TX100 است.فعلا اطلاعاتی از قیمت و زمان عرضه این تبلت اعلام نشده است .

 

SoHeIl

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Sep 24, 2013
ارسالی‌ها
4,988
پسندها
268
امتیازها
0

اعتبار :

 

SoHeIl

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Sep 24, 2013
ارسالی‌ها
4,988
پسندها
268
امتیازها
0

اعتبار :

ممنوعیت ورود تبلت های سام سونگ به آلمان
به گزارش بخش خبر از IDG، دادگاهی در آلمان، دستور مقدماتی اپل مبنی بر جلوگیری از فروش تبلت گالکسی ۱۰٫۱ سامسونگ در این کشور را تائید کرد.

اپل مدعی است طراحی این تبلت سامسونگ بسیار به آی پد ۲ که طراحی آن به طور قانونی به ثبت رسیده شبیه است. این دادگاه ابتدا فروش تبلت گالکسی را در تمام اروپا ممنوع کرده بود اما در حکم تازه ای این محدوده را فقط به آلمان تقلیل داد.

در پایان این دادگاه در روز پنج شنبه، قاضی اعلام کرد که حکم نهایی این پرونده روز ۹ سپتامبر اعلام خواهد شد. شواهد از ارائه مدارک مستدل توسط اپل حکایت دارند که سامسونگ را به استفاده غیر مجاز از طراحی آی پد ۲ متهم می کند.

بنا به آخرین گزارش Webwereld.nl، هر چند این دو دستگاه تفاوت هایی در اندازه صفحه نمایش و بعضی مشخصات دیگر دارند اما نما و شکل کلی این دو بسیار به هم شبیه است. جنگ این دو شرکت در چندین جبهه مختلف ادامه دارد. همین چهارشنبه گذشته نیز دادگاهی در هلند، ورود سه مدل از گوشی های هوشمند سامسونگ را به اروپا در پی نقض قانون ثبت اختراع اپل ممنوع اعلام کرد.

 
بالا پایین