Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

عنکبوت پرنده*خوار + عکس

  • نویسنده موضوع sting
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı بخش جانداران و جانوران
Konu Başlığı عنکبوت پرنده*خوار + عکس
نویسنده موضوع sting
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sting

sting

معـاون ارشـد انجمـن
تاریخ ثبت‌نام
Jun 26, 2013
ارسالی‌ها
27,708
پسندها
5,661
امتیازها
113
محل سکونت
تهـــــــــــران
وب سایت
www.biya2forum.com
تخصص
کیسه بوکس
دل نوشته
اگه تو زندگی یکی از سیم های سازت پاره شد... آهنگ زندگیتو رو جوری ادامه بده هیچکس نفهمه به تو چی گذشت ، حتی اونیکه سیم رو پاره کرد!
بهترین اخلاقم
نــــدارم
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :

عنکبوتی که حدود سه تا شش سال عمر دارد توانست یک مرغ مگس خوار را هنگام شکارش صید کرده و ببلعد.
مرجع : yjc.ir






عرش نیوز:دومین عنکبوت بزرگ دنیا، عنکبوت جالوت است که به خانواده رطیل*ها تعلق دارد. این عنکبوت نام ترسناک خود را پس از آن به دست آورد که کاوشگران دوران ویکتوریا شاهد بودند که یکی از این عنکبوت*ها در حال بلعیدن یک مرغ مگس*خوار است.

طول این عنکبوت ترسناک به 5 سانتی متر می رسد ولی پاهای 30 سانتی متری آن موجب بزرگتر دیده شدن این حشره می شود. این عنکبوت*های بزرگ ساکن زمین*های باتلاقی جنگل*های بارانی شمال آمریکای جنوبی هستند، جایی*که می*توانند تا ۳۰ سانتی*متر رشد کنند و به وزنی بیش از ۱۷۰ گرم برسند.

مانند بسیاری از دیگر گونه*های عنکبوت، نوع ماده این عنکبوت نیز ممکن است نوع نر را پس از جفت*گیری بخورد. تا حدی به همین دلیل است که نوع نر عمری بین ۳ تا ۶ سال دارد، در حالی*که ماده*ها بین ۱۵ تا ۲۵ سال عمر می*کنند. اما بر خلاف اسم این عنکبوت، پرندگان غذای اصلی جالوت پرنده*خوار نیستند. آنها ترجیح می*دهند که حشرات و سایر بی*مهرگان را بخورند، گرچه گاهی اوقات مهره*داران کوچک را نیز می*خورند.

این عنکبوت*های بزرگ اغلب برای انسان خطرناک نیستند، اما اگر مزاحم آنها بشوید می*توانند شما را نیش بزنند که به اندازه نیش زنبور درد خواهد داشت. آنها همچنین می*توانند تارهایی را رها کنند که باعث خارش پوست می*شود. این عنکبوت*های بزرگ ساکن زمین*های باتلاقی جنگل*های بارانی شمال آمریکای جنوبی هستند.
 
بالا پایین