Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

بيش از يك ميليارد گوشي هوشمند در سال گذشته فروخته شد

اطلاعات موضوع

Kategori Adı فناوری اطلاعات
Konu Başlığı بيش از يك ميليارد گوشي هوشمند در سال گذشته فروخته شد
نویسنده موضوع R Ǿ ღ ღ Ǿ Y A
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan R Ǿ ღ ღ Ǿ Y A

R Ǿ ღ ღ Ǿ Y A

مـدیـر ارشـد انجمـن
تاریخ ثبت‌نام
Aug 26, 2013
ارسالی‌ها
1,139
پسندها
842
امتیازها
113
محل سکونت
همــدان
وب سایت
dreamy95.blogfa.com
تخصص
خــــرابکاری :|
بهترین اخلاقم
مهـــربون
مدل گوشی
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه
جنسیت
ماه تولد

اعتبار :

براساس اعلام مركز IDC؛ بیش از يك میلیارد گوشي هوشمند درسال ۲۰۱۳ در سراسر جهان عرضه شد كه شركت هاي سامسونگ و اپل بيشترين سهم را در اين ميان به خود اختصاص دادند.

به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛IDC پیش بینی کرده بود که در سال گذشته میلادی (۲۰۱۳) شاهد عرضه حدود ۱ میلیارد دستگاه گوشي هوشمند باشیم، پیش بینی که به واقعیت نزدیک بوده و براساس گزارش جدید آنها، بيش از يك ميليارد دستگاه در سال ۲۰۱۳ در سراسر دنیا عرضه شده است. این آمار نشان دهنده ۳۸.۴ درصد رشد نسبت به سال ۲۰۱۲ میلادی می باشد (فقط گوشي هاي هوشمندا).
تقاضا برای گوشي هاي با صفحه نمایش بزرگتر و همچنین دستگاههای سطح پایین افزایش داشته است.

در طول سال ۲۰۱۳، کمپانی سامسونگ با استفاده از محصولات متنوع خود و البته گوشي های سطح بالای قدرتمندش توانست حدود ۳۱۳.۹ میلیون دستگاه در سرتاسر دنیا عرضه کند که رقم قابل توجهی است. سهم آنها به تنهایی حدود ۳۱.۱ درصد کل بازار می باشد. البته داده های IDC نشان میدهد که این شرکت مقداری از سهم خود در سه ماهه چهارم را از دست داده و به رقبا واگذار کرده است.
بعد از سامسونگ، کمپانی اپل با آیفون قرار دارد که سهمی ۱۵.۳ درصدی از بازار را به خود اختصاص داده است. اپل در سال گذشته ۱۵۳.۴ میلیون آیفون مختلف عرضه کرده است. اما شاید جذاب ترین رقابت مربوط به رتبه سوم باشد، جایی که در نهایت نصیب هواوی شد. ال جی هم در مکان چهارم قرار گرفت. براساس آمار بدست آمده هواوی موفق شده تا سهم خود در سال ۲۰۱۳ را بطور چشمگیری افزایش دهد. بعد از کمپانی های هواوی و ال جی، شرکت های لنوو و ZTE قرار گرفته اند، یعنی در رتبه های پنجم و ششم.


به طور کلی در سال ۲۰۱۳ بازار تلفن های همراه (شامل اسمارت فون ها) حدود ۴.۸ درصد نسبت به سال قبل رشد داشته و به رقم ۱.۸۲ میلیارد دستگاه رسیده است.
 
بالا پایین