Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

نسل دوم "ساعت هوشمند سامسونگ" در راه است

اطلاعات موضوع

Kategori Adı فناوری اطلاعات
Konu Başlığı نسل دوم \"ساعت هوشمند سامسونگ\" در راه است
نویسنده موضوع R Ǿ ღ ღ Ǿ Y A
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan R Ǿ ღ ღ Ǿ Y A

R Ǿ ღ ღ Ǿ Y A

مـدیـر ارشـد انجمـن
تاریخ ثبت‌نام
Aug 26, 2013
ارسالی‌ها
1,139
پسندها
842
امتیازها
113
محل سکونت
همــدان
وب سایت
dreamy95.blogfa.com
تخصص
خــــرابکاری :|
بهترین اخلاقم
مهـــربون
مدل گوشی
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه
جنسیت
ماه تولد

اعتبار :

عرضه Galaxy Gear2 با ظاهری جدید و صفحه نمایش منعطف اوايل بهار آغاز مي شود.

به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ مطابق اخبار و شایعاتی که قبلا منتشر شده بود، نسل دوم ساعت هوشمند سامسونگ با نام Galaxy Gear 2 پس از مدت کوتاهی از معرفی گوشي هوشمند گلکسی اس۵ این شرکت معرفی خواهد شد. اکنون اما به تازگي منبعی کره ای که ادعا می کند به منابع داخلی سامسونگ دسترسی دارد اعلام کرده است که سامسونگ ساعت هوشمند جدید خود را در ماه های مارس یا آوریل (حدود فروردین و اردیبهشت) معرفی خواهد کرد.

رونمایی از محصول جدید در لندن خواهد بود و احتمالا در قالب یکی از مراسم هایی که سامسونگ برای محصولات جدید خود برگزار می کند با نام Unpacked event برگزار می شود. مطابق اخبار منتشر شده توسط این منبع، سامسونگ مدل جدید را کامل بازطراحی کرده و شاهد استفاده از صفحه نمایش منعطف آمولدی در آن خواهیم بود. همچنین این شرکت نکات خسته کننده در طراحی نسل اول را در نسل دوم کامل برطرف خواهد کرد.
شایعات قبلی که در رابطه با این گجت منتشر شده بود حاکی از کاهش ۱۵ تا ۲۰ درصدی در ضخامت مدل جدید نسبت به نسل اول بود که باید دید سامسونگ چگونه با این کاهش ضخامت مشکل مصرف بالای برق باتری را در نسل جدید برطرف خواهد ساخت. نسل کنونی در بهترین شرایط بیشتر از ۲ روز نمی تواند شارژ خود را نگه دارد که این میزان مسلما برای گجتی پوشیدنی اصلا جالب توجه نیست.
نسل کنونی Galaxy Gear در ماه های نخست خود به رقم فروش ۸۰۰ هزار عددی دست یافت که این موضوع توجه توسعه دهندگان اندرویدی را به خود جلب کرد. دستگاه مذکور چندی پیش اولین custom ROM و حتی یک کرنل جدید را نیز دریافت کرد که این موضوع را مدیون پردازنده ۲ هسته ای خود بوده است که تا سرعت ۱.۶ گیگاهرتز نیز اورکلاک شده است.
 
بالا پایین