Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

بخش تعاون بهترین راهکار مقابله با موانع تولید و اشتغال

  • نویسنده موضوع Ops
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار اقتصادی
Konu Başlığı بخش تعاون بهترین راهکار مقابله با موانع تولید و اشتغال
نویسنده موضوع Ops
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan Ops

Ops

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Jan 24, 2014
ارسالی‌ها
10,600
پسندها
3,164
امتیازها
113
محل سکونت
AhWaZ
تخصص
SheYtOni
دل نوشته
:)
بهترین اخلاقم
MehRabOni
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :

بهترین و موثر*ترین راه مقابله با چالش*های تولید و اشتغال کشور بخش تعاون است.



محمدرضا آل*سارا - مدیر عامل اتحادیه سراسری تعاونی*های لاستیک، روغن و فیلتر* کشور - بخش تعاون را بستری مناسب برای احقاق حقوق اجتماعی افراد و توزیع عادلانه*ی فرصت*های اجتماعی عنوان کرد.



وی گفت: بخش تعاون به دلیل فراهم*نبودن برخی از الزامات اصولی آن یکی از بهترین و موثر*ترین راه*های مقابله با موانع و چالش*های موجود در حوزه اقتصاد، تولید و اشتغال است.



آل*سارا با بیان این*که تعاونی*ها از طریق خرد*جمعی امکان توسعه*ی همه*جانبه کشور را فراهم می*کنند، اظهار کرد: خاصیت بخش تعاون، فراگیر*بودن آن در تمامی حوزه*های فرهنگی، اقتصاد و سیاسی است و این عرصه با کشف استعداد*های خلاقانه تثبیت جایگاه کشور را در تمام بخش*ها امکان*پذیر خواهد کرد.


مدیر عامل اتحادیه سراسری تعاونی*های لاستیک، روغن و فیلتر* کشور تصریح کرد: واگذاری بدون قید*وشرط تصدیگری*ها به بخش تعاون کافی نیست و لازم است که این امر با حمایت و تقویت بخش تعاون صورت گیرد.


وی در عین حال از بین*رفتن نگاه تقابلی و حذفی از بخش تعاون را خواستار شد و گفت: بنگاه*های تعاونی باید به گونه*ای مدیریت شوند که عرصه*ی رقابت سالم برای فعالان شاغل در این بخش به*طور شایسته فراهم شود.


آل*سارا در ادامه با تاکید بر فعال*کردن بنگاه*های تعاونی در کشور، ایجاد شبکه توزیع گسترده لاستیک و روغن توسط تعاونی*ها را مورد تاکید قرار داد و گفت: با تاسیس و فعال*کردن بیش از صد تعاونی در شهرها و شهرستان*های بزرگ می*توان در جهت حمایت از تولید ملی گام برداشت.


مدیر عامل اتحادیه سراسری تعاونی*های لاستیک، روغن و فیلتر* کشور در پایان گفت: تحقق سهم 25 درصدی بخش تعاون مستلزم به*کارگیری ظرفیت*ها و توانمندی*های تعاونی*ها و رفع موانع و محدودیت*های رشد و توسعه*ی بخش تعاون است.


انتهای پیام
 
بالا پایین