Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

باید اعتماد و اطمینان را به اقتصاد برگردانیم

  • نویسنده موضوع Ops
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار اقتصادی
Konu Başlığı باید اعتماد و اطمینان را به اقتصاد برگردانیم
نویسنده موضوع Ops
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan Ops

Ops

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Jan 24, 2014
ارسالی‌ها
10,600
پسندها
3,164
امتیازها
113
محل سکونت
AhWaZ
تخصص
SheYtOni
دل نوشته
:)
بهترین اخلاقم
MehRabOni
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :

وزیر اقتصاد در دیدار با اعضای شورای عالی جامعه حسابداران رسمی مهم*ترین اولویت دولت را بازگرداندن اعتماد و اطمینان عمومی به اقتصاد کشور اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، علی طیب نیا در این دیدار که در محل وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد، ضمن ارائه تحلیلی از وضعیت کنونی اقتصاد کشور گفت: اقتصاد کشور در شرایط رکود قرار دارد و تمرکز کنونی دولت نیز بر افزایش تولید و ثروت آفرینی است .
وی در ادامه گفت: در زمینه مبارزه با تورم موفقیت های خوبی حاصل شده است و روند رشد تورم ماهانه از3،5 تا 4 درصد در آذر ماه به نیم درصد کاهش یافته است .

وزیر امور اقتصادی و دارایی در ادامه گفت: توفیق در کاهش تورم زمانی حاصل شده است که عمده تلاشهای دولت باید صرف برگرداندن رونق و به حرکت درآوردن تولید شود.
طیب نیا بازگشت اعتماد و اطمینان عمومی به اقتصاد را زمینه ساز رشد تولید و سرمایه گذاری در کشور دانست و افزود: رشد سرمایه گذاری و تولید در کشور بدون سرمایه اجتماعی ممکن نیست و نتیجه و ثمره سرمایه اجتماعی نیز اعتماد و اطمینان عمومی به نهادها، دولت و به طور کلی اقتصاد کشور است.
وزیر اقتصاد با اشاره به اثرات سوء پرونده های فساد بر اقتصاد کشور گفت: فساد مالی و اقتصادی و عدم شفافیت در روابط اقتصادی منجر به کاهش اعتماد و اطمینان بین مردم، نسبت به فعالین اقتصادی و نظام ها و نهادهای کشور می شود.
وی نقش جامعه حسابداران رسمی را در شناسایی و پیش گیری از وقوع تخلفات و همچنین افزایش شفافیت اقتصادی پر اهمیت دانست و خواستار تقویت استانداردها، روش ها و استفاده از دستاوردهای نوین در زمینه حسابداری و حسابرسی شد.
انتهای پیام
 
بالا پایین