Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

رايانه جيبي یک ماه ديگر ساخته مي شود + عکس

اطلاعات موضوع

Kategori Adı معرفی سخت افزار
Konu Başlığı رايانه جيبي یک ماه ديگر ساخته مي شود + عکس
نویسنده موضوع R Ǿ ღ ღ Ǿ Y A
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan R Ǿ ღ ღ Ǿ Y A

R Ǿ ღ ღ Ǿ Y A

مـدیـر ارشـد انجمـن
تاریخ ثبت‌نام
Aug 26, 2013
ارسالی‌ها
1,139
پسندها
842
امتیازها
113
محل سکونت
همــدان
وب سایت
dreamy95.blogfa.com
تخصص
خــــرابکاری :|
بهترین اخلاقم
مهـــربون
مدل گوشی
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه
جنسیت
ماه تولد

اعتبار :

قابل حمل*ترین رایانه شخصی مجهز به سیستم*عامل ویندوز که به اندازه گوشی هوشمند ساخته شده، پردازنده چهار هسته*ای با توان دو گیگاهرتز برای هر هسته پردازشگر در نظر گرفته شده است.
Indiegogo اعلام کرد که در طرح جدید خود می*تواند یک رایانه شخصی مبتنی بر سیستم*عامل ویندوز را همراه با پردازنده چهار هسته*ای به اندازه یک گوشی هوشمند تولید کند.
این محصول که Tango ناميده مي شود؛ شبیه به رایانه Raspberry Pi ساخته شده است، یک سیستم کوچک شده محسوب می*شود اما شرکت سازنده اعلام کرد که هر هسته از پردازنده چهار هسته*ای این محصول با توان دو گیگاهرتز فعالیت می*کند. این پردازنده در شرکت AMD ساخته شده و به یک پردازنده گرافیکی سه*بعدی مجهز شده است تا برای علاقه*مندان به بازی*های رایانه*ای کاربرد فراوان داشته باشد.این کمپین برای پروژه Indiegogo تاکنون بیش از 223 هزار دلار سرمایه*گذاری کرده که البته این رقم از طرح 100 هزار دلاری اولیه بسیار بیشتر است. روزشمار این طرح نشان می*دهد که هنوز 30 روز تا زمان اتمام آن باقیمانده است.
این شرکت با انتشار یک فایل ویدیویی توضیح داد: «محصول جدید یک رایانه جیبی، زیبا، مخصوص سازمان*ها، متناسب با نیازهای سرگرمی و ویژه علاقه*مندان به بازی*های رایانه*ای محسوب می*شود. این محصول جدید نسبت به دیگر رایانه*های شخصی قابلیت*های بیشتری ارایه می*دهد و ما بر این باوریم که Tango می*تواند گام بعدی در دنیای رایانه*های شخصی باشد .»
 
بالا پایین