Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

پردازنده a٨ اپل در راه است !

  • نویسنده موضوع dada64
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı معرفی سخت افزار
Konu Başlığı پردازنده a٨ اپل در راه است !
نویسنده موضوع dada64
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan dada64

dada64

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
Nov 7, 2013
ارسالی‌ها
777
پسندها
125
امتیازها
0
محل سکونت
تهرون
تخصص
تراشكاري - محصولات اپل
دل نوشته
دلم دل نيست دلم درياست!
بهترین اخلاقم
صبر
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :

پردازنده a8 اپل در راه است!

همانطور که میدانید ، اپل پردازنده ی قدرتمند A7 خود را همزمان با آیفون ۵s عرضه کرد تا اولین اسمارت فون ۶۴ بیتی جهان را به نام خود ثبت کرده باشد . این پردازنده ، به عقیده ی بسیاری از کارشناسان و صاحب نظران ، قدرتمندترین پردازشگر دنیای اسمارت فونها و تبلت ها تا به اینجای کار است . حتما شما هم ویدیو ها و بنچ ماترک های خیره کننده ی A7 را دیده اید ؛ قطعه ای که هنوز هم بسیاری از ظرفیت های آن ناشناخته و بدون استفاده مانده است .



اما اپل طبق سنت همیشگی خود قصد دارد تا بازهم ما را شگفت زده کند ، اینبار با پردازنده ای دوبرابر قدرتمندتر از قبلی و آن هم چیزی نیست جز پردازنده ی A8 اپل . این خبر را کمپانی های طرف قرارداد و شرکای تجاری اپل منتشر کرده اند و بر طبق آن قرار است تا این پردازنده ها اوایل تابستان سال ۲۰۱۴ میلادی تولید شوند .

البته توافقات اولیه و تکمیل طرح اولیه و طراحی نهایی ، حدود دو ماه پیش صورت گرفته بوده است و امروز نیز توافقات و قرارداد نهایی اپل با این کمپانی ها رسما به امضا رسیده است . Amkor Technology و STATS ChipPAC هرکدام قرار است تا ۴۰ درصد تولید را برعهده بگیرند . ASE نیز ۲۰ درصد باقی مانده را عهده دار است .



حال با منتشر شدن این خبر و قطعی شدن این پردازنده در نسل بعدی آیفون ها و آیپد ها ، باید منتظر امکانات و ویژگی های جالب و متحیر کننده ی نسل بعدی آیفون ها و آیپد ها بمانیم که مطمئنا تغییرات بزرگی را به دنبال خواهند داشت .

منبع:http://www.idownloadblog.com/2014/01/27/apple-a8-package-on-package/
 
آخرین ویرایش:
بالا پایین