Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

تقاضا برای دستگاه*های گرمایشی افزایش نیافت

  • نویسنده موضوع Ops
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار اقتصادی
Konu Başlığı تقاضا برای دستگاه*های گرمایشی افزایش نیافت
نویسنده موضوع Ops
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan Ops

Ops

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Jan 24, 2014
ارسالی‌ها
10,600
پسندها
3,164
امتیازها
113
محل سکونت
AhWaZ
تخصص
SheYtOni
دل نوشته
:)
بهترین اخلاقم
MehRabOni
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :

در حالی*که با توجه به افزایش سرما در اکثر نقاط کشور احتمال می*رفت حجم تقاضا برای دستگاه*های گرمایشی مانند بخاری گازسوز و برقی افزایش یابد، اما رییس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی از بالا نرفتن حجم تقاضا برای دستگاه*های گرمایشی خبر داد و گفت که این موضوع به دلیل پیش*بینی خانواده*ها و مصرف* صحیح گاز و برق است.

محمد طحان*پوراظهار کرد: حجم بسیار کمی بخاری برقی و گازی در چند روز گذشته به فروش رسیده است و با توجه به پیش*بینی خانواده*ها و رعایت حجم مصرف برق و گاز آنچنان حجم خرید و فروش دستگاه*های گرمایشی تغییر نکرده است.

وی در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر این*که در سال*های گذشته در فصل سرما دستگاه*های خنک*کننده و در فصل گرما دستگاه*های گرمایشی خریداری می*شد، گفت: این موضوع در چند سال گذشته صورت می*گرفت، اما زمستان امسال و تابستان سال آینده مردم تنها نیاز روز خود را خریداری خواهند کرد و به همین دلیل قیمت لوازم سرمایشی و گرمایشی امسال با سال آینده تفاوت آنچنانی نخواهد داشت.
رییس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی تاکید کرد: در حال حاضر تولید بدون افزایش قیمت صورت می*گیرد و پیش*بینی می*کنیم سال آینده هیچ کمبودی در رابطه با دستگاه*های گرمایشی و سرمایشی نداشته باشیم.
انتهای پیام
 
بالا پایین