Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

جزئیات اعزام تیم وزارت کشاورزی به شمال برای برآورد خسارات

  • نویسنده موضوع Ops
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار اقتصادی
Konu Başlığı جزئیات اعزام تیم وزارت کشاورزی به شمال برای برآورد خسارات
نویسنده موضوع Ops
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan Ops

Ops

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Jan 24, 2014
ارسالی‌ها
10,600
پسندها
3,164
امتیازها
113
محل سکونت
AhWaZ
تخصص
SheYtOni
دل نوشته
:)
بهترین اخلاقم
MehRabOni
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :

معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: در پی دستور رییس*جمهور به وزرای خود برای حضور در استان*های شمالی کشور که با بارش برف سنگین مواجه شده*اند، وزیر کشاورزی تیمی را به این استان*ها اعزام کرده تا ضمن بازدید و برآورد خسارت، بتوان به کشاورزان آسیب*دیده کمک کرد.


حسن رکنی - سرپرست تیم اعزامی وزارت کشاورزی به شمال کشور - اظهار کرد:

پس از جلسه روز چهارشنبه هیات دولت که رییس جمهور به وزرای خود دستور داد برای رسیدگی هر چه سریع*تر به وضعیت کشاورزان و مردم آسیب*دیده استان*های مازندران و گیلان از برف سنگین روزهای اخیر به این مناطق اعزام شوند، وزیر جهاد کشاورزی تیمی را به این مناطق اعزام کرد تا از نزدیک در جریان وضعیت کشاورزان قرار گیرد.


وی افزود: در جریان این بازدید از شهرستان*های نور، رامسر، تنکابن، چالوس و نوشهر که عمدتا درگیر برف سنگین روزهای اخیر بودند، بازدید شد و پروژه*های کشاورزی آسیب*دیده را از نزدیک مشاهده شد تا بتوانیم ضمن برآورد خسارت، راهکاری برای جبران آن بیندیشیم.
آسیب دیدن مرکبات سر درختی و انبار شده

معاون بهبود تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی ادامه داد: در جریان بازدید از این مناطق مشاهده شد بخشی از محصول سردرختی که هنوز برداشت نشده بود و برخی از درختان و بسیاری از تاج درخت*های مرکبات آسیب دیده*اند.همچنین واحدهای گلخانه*ای شهرستان*های این استان از جمله تنکابن هم از نظر سازه*ای و هم از نظر محصول تولید شده در خارج از گلخانه با آسیب*های زیادی مواجه شده*اند.


تلف شدن تعدادی از جوجه*های در حال پرورش

به گفته رکنی برخی از انبارهای موقت برای نگهداری مرکبات در این شهرستان*ها با آسیب مواجه شدند که سبب شد بخشی از محصول انبار شده از بین برود و بخشی دیگر در معرض سرمازدگی قرار گیرد. از سوی دیگر چند واحد مرغداری که از نزدیک مورد بازدید قرار گرفت به صورت کامل یا بخشی از آن آسیب دیده بود که باعث شده بخشی از جوجه*های در حال پرورش آن نیز تلف شوند.
 

Ops

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Jan 24, 2014
ارسالی‌ها
10,600
پسندها
3,164
امتیازها
113
محل سکونت
AhWaZ
تخصص
SheYtOni
دل نوشته
:)
بهترین اخلاقم
MehRabOni
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :

تشکیل جلسه ستاد بحران در استان*های مازندران وگیلان


معاون بهبود تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی گفت: گر چه مرغداران هوشمندانه عمل کردند و علی*رغم غافلگیر شدن توانستند گله*های مولد و جوجه*های در حال پرورش خود را به بخشی ازمرغداری*های خود که تخریب نشده بود، هدایت کنند اما امیدواریم هر چه سریع*تر ضمن محاسبه دقیق خسارت*های وارد شده به کشاورزان، غرامت به آنها از طریق دستگاه*های مسئول پرداخت شود.


وی افزود: تیم اعزامی وزارت جهاد کشاورزی به همراه معاون برنامه*ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور در استان گیلان حضور یافت و از پروژه*های آسیب دیده بازدید کرده است.

رکنی با اشاره به اینکه در ساعات پایانی روز گذشته جلسه ستاد بحران این استان با حضور استاندار گیلان و معاون رییس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: مقرر شد رؤسای سازمان*های جهاد کشاورزی استان*های مازندران و گیلان ضمن برآورد دقیق خسارت، نتایج آن را به ستاد بحران تشکیل شده اعلام کنند تا بتوان این خسارات را جبران کرد.
 

Ops

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Jan 24, 2014
ارسالی‌ها
10,600
پسندها
3,164
امتیازها
113
محل سکونت
AhWaZ
تخصص
SheYtOni
دل نوشته
:)
بهترین اخلاقم
MehRabOni
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :

درخواست از کشاورزان آسیب*دیده برای اعلام خسارت


معاون بهبود تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی تاکید کرد:* از کشاورزان همه مناطق استان*های شمالی که در پی برف* سنگین روزهای اخیر با خسارت مواجه شده*اند، درخواست می*شود ضمن مراجعه به سازمان*های جهاد کشاورزی استان یا شهرستان خود میزان آن را اعلام کنند تا بتوان ضمن بررسی دقیق این خسارات هر چه سریع*تر پرداخت کرد.


وی گفت: گرچه در پی برف شدید روزهای اخیر بخشی از مرغداری*ها و دامداری*های این استان*ها که عمدتا تامین کننده بخشی از نیاز تهران هستند با مشکل مواجه شده*اند اما با توجه به اقدامات صورت گرفته هیچ مشکلی در خدمت*رسانی این واحدها به وجود نیامده و در حال حاضر همه مسئولان تلاش می*کنند هر چه سریع*تر واحدهای تولیدی این استان*ها به روال عادی تولید خود ادامه دهند.

رکنی افزود:* از معاون رییس*جمهور درخواست شده برای برآورد دقیق*تر خسارت*های وارد شده به کشاورزان این دو استان و جبران آن زمان بیشتری به رؤسای سازمان*های جهاد کشاورزی دهند تا برآورد خسارت هیچ یک از کشاورزان آسیب دیده فراموش نشود.

معاون بهبود تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی ضمن تشکر از استاندار مازندران که از ابتدای بروز این مشکل در شهرستان تنکابن مستقر شده و با جدیت مشکل کشاورزان را پیگیری می*کند، اظهار امیدواری کرد هر چه سریع*تر به وضعیت کشاورزان این دو استان رسیدگی و خسارت*های احتمالی آنها جبران شود.


انتهای پیام
 
بالا پایین