آفرین.
نکات خیلی خوبی بود. مخصوصا این که مخاطبان محتواهای امروز، به خاطر بی حوصلگی و فرصت کم، به یک نوشته فرصت کمی برای خوانده شدن می دهند و یک نوشته باید خیلی سریع خود را به مخاطب عرضه کند.
با توجه به ماده 17 قانون تجارت جمهوری اسلامی ایرانشرکت های تعاونی شرکتهایی هستند که تمام و یا حداقل 51 درصد سرمایه اصلی آن به وسیله اعضا در اختیار شرکتهای تعاونی قرار گیرد و سازمان ها و ثبت شرکتهای دولتی وابسته به دولت و تحت پوشش دولت و وزارتخانه ها و بانکها شهرداری ها و شوراهای اسلامی کشور و...
چقدر جالب و غم انگیز!
کاش عکس های صحنه های نبرد رو هم می ذاشتید تا زشتی و پلیدی جنگ با آرامش صلح مقایسه بشه.
مثلا این تصویر جنگ kursk هست.
http://ww2today.com/wp-content/uploads/2013/07/soviet-infantry-at-kursk.jpg
توی آیلتس، کسب مهارت خواندن خیلی مهم تر از درک مطلبه. چون مطالب اون قدر بلند هستند و وقت اون قدر محدوده که اصلن نمی شه روی درک مطلب، بدون کسب مهارت ها تکیه کرد.
no matter در حالت تحت اللفظی به معنی «مهم نیست» هستش. توی این مثال هایی که شما گفتید هم کاربرد پیدا می کنه اما این که معادل دقیق فارسیش چی می شه خیلی خوب توضیح داده بودید.
هركسی با هر اندازهای از دانش و مهارت، میتواند برند شخصی خود را داشته باشد
در دنیای امروز از سادهترین تا پیچیدهترین محصولات صنعتی یا فرهنگی برای موفق شدن در بازار رقابت تنگاتنگ موجود، باید بتوانند به عنوان یك «برند» خودشان را معرفی و ثابت كنند و در بسیاری از مواقع بخش زیادی از سرمایه...
تنوع در ارائه محصولات ازجمله اهداف اصلی بازاریابی این شرکت است. در کنار سیستمهای پیشرفته توزیع سنتی در فروشگاههای زنجیرهای بزرگ جهان، استفاده از فروش آنلاین نیز ازجمله راهکارهای جدید این کمپانی است که در سالهای اخیر رشد قابلتوجهی یافته است و با اقبال زیاد خریداران مواجه شده است
استراتژی...
برند (Brand)، یک نام، عبارت، طرح، نماد یا هر ویژگی دیگری است که مشخصکنندهی خدمات یا فروشندهی محصولی خاص باشد که به وسیلهٔ آن از دیگر محصولات و خدمات مشابه متمایز میگردد.
برند، همان چیزی است که مخاطب با دیدن، شنیدن، حس کردن و یا هرگونه ارتباطی با آن بصورت مفهومی، دیداری یا لفظی، صفات و...
تعریف برند در طول سالهای اخیر تغییرات زیادی را به خود دیده است. معمولاً نحوهی تعریف برند، بستگی به این داشته است که چه شخصی آن را تعریف کرده از چه فضایی به این حوزه نگاه کرده است.
تیلده هدینگ و همکارانش در کتاب مدیریت برند خود توضیح میدهند که با مرور بیش از ۳۰۰ مقاله در نشریات Journal of...
به گزارش قدس آنلاین به نقل از دیجیاتو ، لیست 100 برند ارزشمند دنیا توسط موسسه تحقیقاتی Millward Brown منتشر شد. در این لیست تویوتا با کسب رتبه 28، طبق روال سالهای اخیر در بخش خودرو صدرنشین بوده و عنوان ارزشمندترین برند خودرویی را به خود اختصاص داده است. این برند ژاپنی با 2 پله صعود و رشد 2...
بسیاری از صاحبان مشاغل و افراد در ایران تفاوت برند با علامت تجاری را نمیدانند و فکر میکنند علامت تجاری همان برند است
از علامت تجاری شده تا برند...
این روزها تب برندگرایی، ایران را نیز درنوردیده است. اما دراین تب کمتر کسی را پیدا میکنید که بداند برند چیست و چه تفاوتی با مارک یا علامت تجاری...
امروزه یکی از نیازهای ضروری مدیریت هر سازمان، ایجاد برندهای قدرتمند است که ضمن عمل به وعدهها، قدرت و توانمندی خود را ارتقا دهند.در همین راستا کتاب «مدیریت استراتژیک برند» نوشته کوین لین کلر با تاکید زیاد بر این اصول، تجدید چاپ شد.
به گزارش روابط عمومی انتشارات سیته، قرنهاست علم برندسازی به...
قانون گسترش (توسعه)
قدرت یک نام تجاری برند، نسبت عکس با گسترش آن دارد. هرقدر شرکتها خطوط تولید بیشتری ایجاد کرده و کالاها و انشعابهای فرعی بیشتری ایجاد کنند، شاید در کوتاهمدت منافعی بهدست آورند، ولی در بلندمدت تنها نام تجاری خود را کمرنگتر میکنند. زمانی که نام تجاری یک شرکت در ذهن...