Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

آرايش ابرو قسمت اول

اطلاعات موضوع

Kategori Adı چشم ، ابرو ، لب ها و ناخن
Konu Başlığı آرايش ابرو قسمت اول
نویسنده موضوع parivash
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan parivash

parivash

مـدیـر ارشـد انجمـن
تاریخ ثبت‌نام
Feb 1, 2014
ارسالی‌ها
1,664
پسندها
1,287
امتیازها
113
محل سکونت
شیــــــــراز
دل نوشته
فقط یه ابــــانی میتونـــه با وجود قلـب شکستش، همه ی قلبای شکستــه رو آروم کنه...
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه

اعتبار :

اولين گام براي آرايش توجه به ابروان است. ابروان نقش قاب را براي چشم بازي ميكنند، يك تصوير زيبا در قاب زيبا و مناسب جلوه بيشتري پيدا ميكند. ابروان كمك ميكنند كه چشمها و صورت قشنگي واقعي خودشان را بيشتر نشان دهند، البته در صورتي كه مرتب و فرم گرفته باشند.
بايد بيشتر سعي كنيم كه ابروها را تا حد امكان طبيعي نگهداريم. بعضي ابروها فقط نياز به برداشتن چند تار مو بعضي با تغيير دادن فرم، كامل ميشوند. البته موقع برداشتن ابرو بايد توجه داشت كه موها يكي يكي و در جهت رشد مو برداشته شوند. براي برداشتن ابرو حتما لازم است چند نكته رعايت شود.
بايد تو.جه داشته باشيم كه چگونه فرم ابروان را پيدا كنيم. مداد را در امتدا بيني تا گوشه داخلي چشم ميگذاريم، به اين ترتيب خط شروع ابرو مشخص ميشود. موهاي بين دو ابرو را بايد برداشت. مداد را كنار بيني ميگذاريم به طوريكه امتداد آن از وسط مردمك چشم بگذرد، و يا به طور عمودي روي صورت قرار ميدهيم تا از كنار لبه خارجي چشم عبور كند. حال محل بالاترين نقطه ابرو را مشخص ميكنيم. مداد را كنار بيني، در مسيري كه از گوشه خارجي چشم عبور ميكند قرار ميدهيم تا نقطه انتهايي ابرو را مشخص كنيم.
ابروي خوش فرم به زيبايي و جذابيت صورت ميفزايد تا حدي كه حتي با حركت ابرو و چشم ميتوانيم احساس خودمان را نيز ابراز كنيم. وقتي ابروها باريك و بالا هستند به صورت حالتي ميدهند كه بيننده را بيشتر متوجه ابروها ميكند تا ساير اعضاي صورت.
ابروهايي كه فاصله بين آنها زياد باشد و گوشه خارجي ابرو كمي رو به پايين باشد نگاهي خالي و بيتفاوت به چشم ميدهد.
ابروهاي پهن و نزديك به هم چهره را اخم آلود و ترشرو نشان ميدهد.
فاصله طبيعي بين دو چشم در ابروهاي طبيعي برابر است با پهناي يك چشم.
در چشم هاي نزديك به هم بايد فاصله ابروها را به اندازه پهناي يك چشم بگيريم و اشكالي ندارد كه مداد اندازه گيري كمي در گوشه داخلي چشم به طرف چشم قرار بگيرد.
براي چشم هاي دور از هم نيز فاصله دو ابرو را به اندازه يك چشم فرض ميكنيم و مداد را جهت اندازه گيري كمي داخل تر قرار ميدهيم، البته در گوشه خارجي چشم.1
در بعضي افراد ابروها رو به پايين رشد ميكنند كه حتما بايد آنها را با قيچي كوچك مخصوص ابرو و مژه كوتاه كنيم و جالب است كه در اين نوع ابروها حتي مژه ها هم مسير رشدشان به طرف پايين است و مستقيم همه آنها را ميتوانيم به وسيله فر مژه تاب بدهيم.
 
بالا پایین