Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

پژو 208 بدون سقف به بازار می آید

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار جهان خودرو
Konu Başlığı پژو 208 بدون سقف به بازار می آید
نویسنده موضوع Amirhoo3in
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan Amirhoo3in

Amirhoo3in

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Dec 27, 2013
ارسالی‌ها
1,083
پسندها
913
امتیازها
113
محل سکونت
ساحل کارون
دل نوشته
زندگی آبراهی است به نام وفا,میریزد توی جویی به نام صفا,میرود به رودی به نام عشق,میریزد به دریایی به نام وداع:(
مدل گوشی
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :

اولین نمایش این خودرو در نمایشگاه خودروی فرانکفورت ۲۰۱۵ و فروش آن از انتهای سال ۲۰۱۵ خواهد بود.

از مدل*های هاچ بک ۲۰۸، مدل GTI و کراس اوور ۲۰۰۸ حالا پژو در اندیشه تولید یک مدل کروکی از روی این خودرو است. خودرویی که می*تواند با اسلاف خود نظیر ۲۰۶CC و ۲۰۷CC تفاوت*های چشمگیری داشته باشد و جایگزینی مناسب و متفاوت برای آن*ها محسوب گردد.
به گزارش دانا، پژو ۲۰۸ کروکی ممکن است از یک سقف بازشونده از جنس نرم استفاده کند که گرچه قدیمی*تر به نظر می*رسد اما هزینه*های پایین*تر و ساخت آسان*تری در پی دارد و قیمت نهایی محصول را نیز کاهش خواهد داد.
علاوه بر این سقف نرم از سه لایه تشکیل شده که میزان ورود صدا را تا حد قابل ملاحظه ای کاهش می*دهد و از نظر استحکام ساختاری نیز به لطف پیشرفتهای فنی، تفاوت خاصی در ایمنی وجود نخواهد داشت. سقف کاملاً بازشوی نرم می*تواند نقطه افتراق این مدل با سیتروئن DS3 کروکی هم باشد که تنها قسمتی از سقف آن باز می*شود.
انتظار می*رود ۲۰۸ کروکی از همان پیشرانه*های مرسوم ۲۰۸ از جمله موتور ۲۰۰ اسب بخاری مدل جی تی آی بهره گیرد. اولین نمایش این خودرو در نمایشگاه خودروی فرانکفورت ۲۰۱۵ و فروش آن از انتهای سال ۲۰۱۵ خواهد بود.

از مدل*های هاچ بک ۲۰۸، مدل GTI و کراس اوور ۲۰۰۸ حالا پژو در اندیشه تولید یک مدل کروکی از روی این خودرو است. خودرویی که می*تواند با اسلاف خود نظیر ۲۰۶CC و ۲۰۷CC تفاوت*های چشمگیری داشته باشد و جایگزینی مناسب و متفاوت برای آن*ها محسوب گردد.به گزارش دانا، پژو ۲۰۸ کروکی ممکن است از یک سقف بازشونده از جنس نرم استفاده کند که گرچه قدیمی*تر به نظر می*رسد اما هزینه*های پایین*تر و ساخت آسان*تری در پی دارد و قیمت نهایی محصول را نیز کاهش خواهد داد.
علاوه بر این سقف نرم از سه لایه تشکیل شده که میزان ورود صدا را تا حد قابل ملاحظه ای کاهش می*دهد و از نظر استحکام ساختاری نیز به لطف پیشرفتهای فنی، تفاوت خاصی در ایمنی وجود نخواهد داشت. سقف کاملاً بازشوی نرم می*تواند نقطه افتراق این مدل با سیتروئن DS3 کروکی هم باشد که تنها قسمتی از سقف آن باز می*شود.
انتظار می*رود ۲۰۸ کروکی از همان پیشرانه*های مرسوم ۲۰۸ از جمله موتور ۲۰۰ اسب بخاری مدل جی تی آی بهره گیرد. اولین نمایش این خودرو در نمایشگاه خودروی فرانکفورت ۲۰۱۵ و فروش آن از انتهای سال ۲۰۱۵ خواهد بود.

 
بالا پایین