Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

چگونه مناسب ترین رنگ را برای لاک ناخن انتخاب کنیم؟

اطلاعات موضوع

Kategori Adı نکات آرایشی بهداشتی
Konu Başlığı چگونه مناسب ترین رنگ را برای لاک ناخن انتخاب کنیم؟
نویسنده موضوع parivash
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan parivash

parivash

مـدیـر ارشـد انجمـن
تاریخ ثبت‌نام
Feb 1, 2014
ارسالی‌ها
1,664
پسندها
1,287
امتیازها
113
محل سکونت
شیــــــــراز
دل نوشته
فقط یه ابــــانی میتونـــه با وجود قلـب شکستش، همه ی قلبای شکستــه رو آروم کنه...
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه

اعتبار :



بعضی رنگ‌ها ناخن‌های شما را برجسته نشان می‌دهند و باعث زیبایی ناخن‌هایتان می‌شوند، انتخاب رنگ بستگی به حالت، احساس و لباسی که می‌خواهید بپوشید دارد.

همچنین انتخاب رنگ لاک رابطه مهمی با رنگ پوست شما دارد، گفته می‌شود رنگ‌های طبیعی رنگ‌های حرفه‌ای هستند، اگر شما به یک سازمان، ملاقات یا کنفرانس می روید رنگ‌های ملایم و روشن رنگ‌های فوق العاده‌ای هستند.

لاک ناخن صورتی معمولا از گزینه‌های مورد علاقه است، سایه‌های مختلفی از رنگ صورتی وجود دارد که می‌توانید انتخاب کنید اما برای انتخاب درست همیشه رنگ پوست ‌ان را در نظر بگیرید و انتخاب کنید.

اگر شما پوستی روشن دارید می‌توانید رنگ‌های روشن‌تر لاک را استفاده کنید، لاک ناخن صورتی و آبی برای پوست‌های روشن مناسب است، همچنین می‌توانید از رنگ زرشکی و رنگ‌های تیره دیگر برای مهمانی‌های شب استفاده کنید.

هنگامی که به دنبال لاک می‌گردید رنگ‌های روشن تا متوسط برای پوست‌های روشن بسیار مناسب هستند و از متوسط تا تیره برای پوست‌های تیره مناسبند، همچنین لاک‌های مشخصی هستند که می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید مثل لاک‌های درخشان و خیلی براق.

اگر میخواهید به مهمانی و قرار ملاقات خاصی بروید بهتر است لاک‌های زنده و روشن را انتخاب کنید، در هر صورت رنگ‌های طبیعی و روشن بر رنگ‌های تیره ارجعیت دارند.
 
بالا پایین