Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

تارت توت فرنگی

اطلاعات موضوع

Kategori Adı دسر و مربا
Konu Başlığı تارت توت فرنگی
نویسنده موضوع raha mehraboon
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan raha mehraboon

raha mehraboon

کـاربـر ویــژه
کـاربــر حـرفــه ای
تاریخ ثبت‌نام
Feb 24, 2014
ارسالی‌ها
281
پسندها
406
امتیازها
0
محل سکونت
تهران
دل نوشته
آدم وقـتی یـه حـس تکرار نشدنی رو با یکی تجـربه مـیکـنه . . . دیگه اون حــس رو با کـس دیگه ای نـمیـتونه تـجـربه کـنه ! بـعـضی حــس هـا . . . خــاص و نــاب هـسـتـنـد . . . مـثـل بــعـضـی آدم هـا . . . !
مدل گوشی
سیم کارت
برند گوشی
جنسیت
نوع آنتی ویروس
ماه تولد

اعتبار :

مواد لازم :
۱ ـ بيسكويت ديجستيو ( ساقه طلايي ) ۱۳ عدد
۲ ـ كره ۵۰ گرم
۳ ـ پودينگ توت فرنگي ۱ بسته
۴ ـ شير ۲ ليوان
۵ ـ توت فرنگي براي تزئين به ميزان لازم
۶ ـ پودر شكلات براي تزئين

طرز تهيه :
بيسكويت و كره را با هم در ميكسر ريخته و خوب مخلوط كنيد بعد در قالب بريزيد و با پشت قاشق و به صورت يكنواخت ، تمام كف و بدنه قالب را با يك لايه بيسكويت فشرده شده بپوشانيد .
پودينگ را در شير سرد حل كرده و روي حرارت بگذاريدومدام به هم بزنيد تا پودينگ يكنواخت پخته و گلوله گلوله نشود .وقتي پودينگ غلظت لازم را پيدا كرد و شكل فرني به خود گرفت شعله را خاموش كنيد.
بعد از ۴ الي ۵ دقيقه كه پودينگ كمي سرد شد آنرا روي سطح بيسكويت بريزيدو در يخچال بگذاريد تا سفت شودسپس با توت فرنگي و شكلات ويا هر تزئيني دوست داريد پودينگ را تزئين كنيد .
براي جدا كردن پودينگ ، ابتدا با كارد تيزي پودينگ را برش دهيد و با احتياط از لبه يكي از برشها با كفگير تخت برش ها را جدا و در بشقاب بگذاريد .
اگر جدا كردن پودينگ به روش من ( روش بالا ) برايتان مشكل است قبل از اينكه تارت را تهيه كنيد يك نايلكس رادر كف ظرف بيندازيد و بعد تارت را تهيه كنيد البته در اين روش دقت بيشتري نياز است و موقعي كه تارت آماده شد به كمك شخص ديگري لبه نايلكس را گرفته و از ظرف خارج كنيد و با احتياط نايلكس را طوري كه به تارت آسيب نرسانيد را جدا كنيد





منبع:اشپزی رنگین
 
بالا پایین