Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

پيشنهاد مجيد مظفری به احسان عليخاني

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار و حاشیه بازیگران و خواننده ها
Konu Başlığı پيشنهاد مجيد مظفری به احسان عليخاني
نویسنده موضوع *مینا*
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan *مینا*

*مینا*

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Sep 12, 2013
ارسالی‌ها
3,063
پسندها
366
امتیازها
83
محل سکونت
زیر اسمون خدا
تخصص
ترانه سرا
دل نوشته
هر وقت دلت شکست خورده هاشو خودت جمع کن نزار هر نامردی منت دست زخمیشو روت بزاره
بهترین اخلاقم
بخشیدن
مدل گوشی
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه

اعتبار :





پيشنهاد مجيد مظفری به احسان عليخاني

مجيد مظفري با بيان اينکه موضوعاتي که احسان عليخاني براي برنامه «ماه عسل» انتخاب مي‌کند واقعيت‌هاي زندگي هستند، خاطرنشان کرد: بايد به اين نقطه برسيم که زندگي هميشه بشکن و بالا زدن نيست و شرايط سختي هم در راه است؛ بنابراين بهتر است به موضوعاتي که از نظر خيلي‌ها تلخ است تن بدهيم.



اين بازيگر و کارگردان سينما و تلويزيون گفت: به نظرم «ماه عسل» موضوعات و مهمانان خوبي را براي بررسي انتخاب مي‌کند؛ چراکه هر آنچه در «ماه عسل» رخ مي‌دهد واقعيت‌هاي زندگي است و بايد آن‌ها را درک کرد. در کل «ماه عسل» برنامه خوب و جذابي است اما تنها پيشنهادم به برنامه عليخاني اين است که يک دکتر روانشناس قبل يا بعد از برنامه دعوت شود و با مهماناني که مقابل دوربين مي‌روند و زخم‌هاي زندگي‌شان را مي‌شکافند، صحبت کند تا همين افراد از اين که در يک برنامه زنده مقابل ميليون‌ها آدم حاضر شدند و از دردهايشان گفته‌اند، بعدها دچار افسردگي و پشيماني نشوند.
وي سپس به اجراي احسان عليخاني در «ماه عسل» اشاره کرد و گفت: احسان عليخاني مثل هميشه مسلط و خوب مجري‌گري مي‌کند.
مظفري همچنين درخصوص سريال‌هاي رمضان تلويزيون اظهار کرد: فقط دو - سه قسمت از سريال‌ «مدينه» و «هفت سنگ» را تماشا کردم و به نظرم خوب بودند و خوشم آمد؛ ضمن اينکه بازي‌ها هم در هر دو سريال خوب بود و به نظرم ايرادي نداشت اما تعجيل در ساخت هميشه در سريال‌هاي مناسبتي تلويزيون ديده مي‌شود که اين مسئله تقصير سازندگان نيست و تلويزيون مقصر است.
انقلاب زيبا
اين بازيگر تلويزيون در ادامه از حضورش در سريال «انقلاب زيبا» گفت و توضيح داد: اکنون مشغول بازي در سريال شبکه يک با عنوان «انقلاب زيبا» به کارگرداني بهرنگ توفيقي و تهيه‌کنندگي رامين عباسي‌زاده هستم. اين سريال حدود دو ماه است که کار تصويربرداري‌اش شروع شده است؛ به نظرم «انقلاب زيبا» کار خوبي از آب درمي‌آيد؛ چرا که هم فيلمنامه و هم بازي‌ها خوب هستند. به نظرم اين سريال که در ژانر درام اجتماعي در حال ساخت است يکي از کارهاي مورد پسند بينندگان واقع شود.
او اضافه کرد: در مجموعه «انقلاب زيبا» در کنار بازيگراني چون آتيلا پسياني، شقايق فراهاني، عليرضا کمالي‌نژاد، آزاده صمدي و... ايفاي نقش دارم.
مظفري در پايان با اعلام اينکه پخش سريال «انقلاب زيبا» هنوز مشخص نشده است، به نقشش در اين سريال اشاره کرد و گفت: در اين سريال نقش خاصي را بازي مي‌کنم؛ چرا که نقشم اين بار، منفي خواهد بود. اين سريال که در 25 قسمت آماده پخش مي‌شود شايد در مناسبت خاص به روي آنتن برود.
آتيلا پسياني، شقايق فراهاني، فريبا کوثري، عليرضا کمالي‌نژاد، مجيد مظفري، مجيد واشقاني، نوش آفرين رحماني و ... از بازيگران سريال «انقلاب زيبا» هستند.
داستان اين سريال درباره‌ حامد و زيبا زن و شوهر جواني است که به تازگي با هم ازدواج کرده‌اند و زندگي آرامي دارند اما بازگشت پدر زيبا پس از سال‌ها به کشور باعث يادآوري خاطرات تلخ و ناگواري مي‌شود که زندگي اين زوج جوان را به آستانه فروپاشي مي‌برد.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: eLOy
بالا پایین