shahd1100
کاربر انجمن
- تاریخ ثبتنام
- Aug 9, 2014
- ارسالیها
- 12
- پسندها
- 11
- امتیازها
- 0
- محل سکونت
- اهواز
- تخصص
- فناوری و تکنولوژی سخت افزار
اعتبار :
تعداد بسیاری از مردم گمان میکنند که دنیای گیمرهای موبایل را مردان تصاحب کردهاند، اما گزارش جدیدی از سوی شرکت تبلیغاتی Flurry نشان میدهد که چنین تصوری چندان صحیح نیست.
نتیجه تحقیق Flurry با گردآوری و مقایسه در مجموع 1.1 میلیون دستگاهی بوده که از پلتفرم Flurry استفاده میکنند. در این تحقیق نشان داده شده که زنان 31 درصد بیش از مردان در خرید از بازیهای اصطلاحا in-app purchase پیشقدم هستند. همچنین صرف 35 درصد زمان بیشتر زنان نسبت به مردان در بازی و ثبت 42 درصد بیشتر در فاکتور «ابقای هفتروزه» نیز از دیگر نتایج جالب این تحقیق میباشد.
Flurry اشاره کرده که این اطلاعات از کاربران سرتاسر دنیا جمع آوری شده، اما تفاوتهای اندکی در میان نسبت کاربران آمریکا مشاهده شده است.
این گزارش همچنین به بازی Kim Kardashian به عنوان رتبه نخست بازیهای مورد علاقه زنان اشاره کرده است. نیویورک تایمز مدتی قبل خبر از کسب درآمدی 1.6 میلیون دلاری برای 5 روز نخست انتشار این بازی توسط شرکت سازنده داده بود!
علاوه بر این موارد، آمار Flurry از علاقه مردان به نوع خاصی از بازیها خبر میدهد. در این تحقیق، زیر نظر داشتن 19 بخش بازیهای iOS علاقه بیشتر گیمرهای مرد به بازیهای card/battle، استراتژی، حفاظتی، ورزشی و اکشن RPG را نشان میدهد.
آمار و تحقیقات از این دست میتواند میزان نفوذ هر ژانر در میان مردان و زنان را مشخص و به تمرکز بیشتر تبلیغات برای شرکتهای فعال در این زمینه نیز کمک بسیاری کند.
نتیجه تحقیق Flurry با گردآوری و مقایسه در مجموع 1.1 میلیون دستگاهی بوده که از پلتفرم Flurry استفاده میکنند. در این تحقیق نشان داده شده که زنان 31 درصد بیش از مردان در خرید از بازیهای اصطلاحا in-app purchase پیشقدم هستند. همچنین صرف 35 درصد زمان بیشتر زنان نسبت به مردان در بازی و ثبت 42 درصد بیشتر در فاکتور «ابقای هفتروزه» نیز از دیگر نتایج جالب این تحقیق میباشد.
Flurry اشاره کرده که این اطلاعات از کاربران سرتاسر دنیا جمع آوری شده، اما تفاوتهای اندکی در میان نسبت کاربران آمریکا مشاهده شده است.
این گزارش همچنین به بازی Kim Kardashian به عنوان رتبه نخست بازیهای مورد علاقه زنان اشاره کرده است. نیویورک تایمز مدتی قبل خبر از کسب درآمدی 1.6 میلیون دلاری برای 5 روز نخست انتشار این بازی توسط شرکت سازنده داده بود!
علاوه بر این موارد، آمار Flurry از علاقه مردان به نوع خاصی از بازیها خبر میدهد. در این تحقیق، زیر نظر داشتن 19 بخش بازیهای iOS علاقه بیشتر گیمرهای مرد به بازیهای card/battle، استراتژی، حفاظتی، ورزشی و اکشن RPG را نشان میدهد.
آمار و تحقیقات از این دست میتواند میزان نفوذ هر ژانر در میان مردان و زنان را مشخص و به تمرکز بیشتر تبلیغات برای شرکتهای فعال در این زمینه نیز کمک بسیاری کند.