Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

کلیدهای dss در تلفن سانترال به چه معناست ؟

اطلاعات موضوع

Kategori Adı مطالب جالب و خواندنی
Konu Başlığı کلیدهای dss در تلفن سانترال به چه معناست ؟
نویسنده موضوع ertebatgostaran
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan ertebatgostaran

ertebatgostaran

کـاربـر ویــژه
تاریخ ثبت‌نام
Jun 18, 2014
ارسالی‌ها
555
پسندها
272
امتیازها
0

اعتبار :

یکی از بزرگترین تفاوت های تلفن های عمومی با تلفن سانترال وجود کلیدهای میانبر تماسی است که در اصطلاح به آن ها D.S.S گفته می شود . این کلید از دو قسمت پلاستیکی و شیشه ای تشکیل شده است به گونه ای که در آن قسمت شیشه ای چراغ های نورانی برای اعلاناتی خاص طراحی شده است .
در این کلید ها دو چراغ قرمز و سبز وجود دارد که هر کدام معنا و شرایطی خاص را به همراه دارند که به شرح توضیحی کوچک در رابطه با هر کدام می پردازیم .

کلید dss در حالت قرمز


این کلید در شرایطی قرمز است که یا خط شهری تعریف شده در تلفن سانترال پاناسونیک و یا داخلی مورد نظر در حال مکالمه است . این مکالمه در صورتی که داخلی به داخلی و یا داخلی به خط شهری خارج از سانترال باشد یکسان بوده و داخلی را به رنگ قرمز ثابت نشان می دهد .

کلید dss در حالت قرمز چشمک زن

این حالت بیان گر این موضوع است که خط شهری ذخیره شده و یا داخلی مورد نظر در حال زنگ خوردن می باشد ، به این معنا که شخص با تلفن داخلی و یا خط شهری تماس برقرار کرده است . البته در صورت منتقل شدن تماس از یک داخلی به داخلی دیگر ممکن است کلید بدین صورت نیز قرار بگیرد .

کلید dss در حالت سبز ثابت


اگر بر روی تلفن رومیزی خود داخلی خود و یا خط شهری را ذخیره کرده باشید در صورت شروع هر مکالمه خط شهری و یا داخلی خود به رنگ سبز ثابت درخواهد آمد .

کلید dss در حالت سبز چشمک زن


در صورتی که در خط شهری و یا داخلی ذخیره شده ، تماس به صورت مستقیم با داخلی شما صورت گیرد و یا شخص ، تماس را به صورت کاملاً مستقیم به شما منتقل کند باعث می شود تا این کلید ها به رنگ سبز چشمک زن درآیند .


منبع : دستگاه سانترال،خدمات سانترال،خرید سانترال
 
بالا پایین