Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

بازکردن درب بوسیله تلفن

اطلاعات موضوع

Kategori Adı مطالب جالب و خواندنی
Konu Başlığı بازکردن درب بوسیله تلفن
نویسنده موضوع ertebatgostaran
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan ertebatgostaran

ertebatgostaran

کـاربـر ویــژه
تاریخ ثبت‌نام
Jun 18, 2014
ارسالی‌ها
555
پسندها
272
امتیازها
0

اعتبار :

در شرکت های بزرگ و پر رفت و آمد یا محیط هایی از این قبیل یکی از بزرگترین معضلات و مشکلاتی که منشی و یا فرد مسئول دفتر دارد باز کردن درب های شرکت است. این کار به غیر از افزایش رفت و آمدهای اضافه در محیط موجب خستگی فرد می شود به همین منظور پاناسونیک برای بهبود این و جلوگیری از کم شدن راندمان کاری افراد سرویس درب بازکن را برای این محیط ها در مراکز تلفن خود راه اندازی کرد.
این سرویس بسیار موفقیت آمیز بود زیرا به فرد یا افرادی خاص (طبق برنامه ریزی دستگاه ) امکان مدیریت 1 تا 4 درب را از طریق تلفن رومیزی خود می داد و به گونه ای که فرد بجای برخاستن از پشت میز خود و طی مسیری بس کوتاه درب را از طریق تلفن شخصی خود باز کند و یا با فرد پشت درب مکالمه داشته باشد. این امر موجب شد تا خستگی افراد از این کار زجر آور به سهولت مرتفع شود.
این امر با استفاده از کارت های KX-TDA0161 و KX-TDA0162 در سانترال پرظرفیت و KX-TE82460 و KX-TE82461 در سری کم ظرفیت به راحتی امکان پذیر است اما بعد از ورود آیفون های تصویری و امکان مشاهده افراد پشت درب موجب شد تا از طرفداران و افراد خواهان این کارت ها کم شود تا جایی که پاناسونیک به حداقل تولید سالانه این 4 کارت پرداخت. امکان جابجایی آیفون با استفاده از کابل و نزدیک کردن آن به فرد خاص از دلایل کاهش این محبوبیت است هم چنین از دلایل عدم قطع روند تولید این کارت و محبوبیت نه چندان مناسب آن را امکان کنترل درب ها برای چندین نفر به صورت هم زمان ذکر کرد.
این کارت ها در بازار ایران آنچنان پر فروش نبود و این عدم موفقیت را می توان در عدم توجه مدیران به کارمندان دانست زیرا هزینه تهیه و نصب این کارت حکایت از توجه پاناسونیک به این افراد را دارد.


منبع : خدمات سانترال، فروش سانترال، تعمیر سانترال، نصب سانترال
 
بالا پایین