Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

دستگاه سانترال مدل kx-tes824

اطلاعات موضوع

Kategori Adı مطالب جالب و خواندنی
Konu Başlığı دستگاه سانترال مدل kx-tes824
نویسنده موضوع ertebatgostaran
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan ertebatgostaran

ertebatgostaran

کـاربـر ویــژه
تاریخ ثبت‌نام
Jun 18, 2014
ارسالی‌ها
555
پسندها
272
امتیازها
0

اعتبار :

سانترال KX-TES824 مرکز تلفنی پیشرفته تر از مدل های پیشین بود زیرا دو مدل KX-TA308 و KX-TA616 در بیشترین حالت ممکن قابل ارتقاء بحالت 6 به 24 بودند به این معنا که در بیشترین حالت از 6 خط شهری پشتیبانی می کردند و با تعریف 24 کاربر استفاده از این خطوط را امکان پذیر می کردند. در این مدل که در حالت اولیه دارای سه خط شهری و هشت داخلی است با تهیه کارت ارتقاء 3 به 8 مدل KX-TE82493 و کارت 2 به 8 مدل KX-TE82490 توانست با اضافه کردن دو خط شهری به کارت ثانویه این دستگاه را به سیستمی گسترده تر و با کارایی بیشتر تبدیل کند.
اضافه شدن دو خط شهری دیگر نسبت به دستگاه های گذشته باعث شد که شرکت های با کاربران متوسط نیز بتوانند با کمترین هزینه از این دستگاه استفاده کنند. این دستگاه توانست یکی دیگر از مشکلات سیستم های قبلی را برطرف کند به این معنا که در مدل KX -TEA308 سرویس دیزا به صورت یک کانال فعال بود به بیانی دیگر این سرویس در صورت دریافت تماس در لحظه فقط می توانست برای یک خط این پیغام را پخش کند که بسیار نا امید کننده بود اما در این مدل از دستگاه های کم ظرفیت می توان با تهیه کارت دیزا مدل KX-TE82491 به این روند پاسخ گویی جلوه ای زیبا بخشید. با خرید این کارت قدرت پاسخ گویی این سیستم به دو تماس در لحظه ارتقاء خواهد یافت.
سانترال KX-TES824، مرکز تلفنی پیشرفته با امکاناتی فراوان است که دارای برنامه هایی است که به صورت پیش فرض بر روی دستگاه ذخیره شده است. این برنامه ها هر کدام دارای کدی خاص هستند که با وارد کردن این کد ها می توان از ویژگی های دستگاه در بهترین حالت ممکن استفاده نمود. برای فعال سازی برنامه ها در این مرکز تلفن نیاز به تلفنی اپراتوری است. این تلفن باید قابلیت وارد شدن به حالت تنظیمات را داشته باشد به همین دلیل باید از تلفن هایی استفاده کرد که به غیر از داشتن این امکان مجهز به کلید های میانبر برای این کار باشند. کارشناسان فنی اغلب نمایندگی های پاناسونیک برای این کار تلفن KX-T7730 را معرفی می کنند. زیرا این تلفن به غیر از سازگاری کاملی که با این سیستم دارد دارای کلید های میانبر و صفحه نمایشگری مناسب است که کار برنامه ریزی سانترال را برای کاربران بسیار راحت می کند.


منبع :نمایندگی سانترال، سانترال پاناسونیک، خدمات سانترال، تعمیر سانترال
 
بالا پایین