Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

کارت تلفن گویا سانترال مدل kx-tda0192

اطلاعات موضوع

Kategori Adı مطالب جالب و خواندنی
Konu Başlığı کارت تلفن گویا سانترال مدل kx-tda0192
نویسنده موضوع ertebatgostaran
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan ertebatgostaran

ertebatgostaran

کـاربـر ویــژه
تاریخ ثبت‌نام
Jun 18, 2014
ارسالی‌ها
555
پسندها
272
امتیازها
0

اعتبار :

کارت اپراتور گویا با ظرفیت 2 تماس در لحظه که در کنار کارت اصلی KX-TDA0191 نصب می شود. این کارت مخصوص دستگاه سانترال پر ظرفیت می باشد.
در سانترال پر ظرفیت به دلیل وجود خطوط شهری فراوان نیاز به اپراتور گویا بسیار احساس می شود. این اپراتور در سانترال از طریق نصب کارت دیزا امکان پذیر است. به دلیل وجد خطوط زیاد سیستمی که بتواند این خطوط را پشتیانی کند بسیار احساس می شود. به همین منظور باید از کارت دیزا استفاده نمود. این کارت قدرت پاسخ گویی سرویس دیزا را تا 2 تماس در لحظه به ازای هر کارت افزایش می دهد. کارت اولیه این سرویس (kx-TDAO191) با قدرت پاسخ گویی 4 تماس لحظه است که با استفاده از 4 کارت دیگر قدرت پاسخ گویی را به 12 تماس در لحظه می رساند.
این کارت نیز مانند کارت اولیه کوچک است و با نصب بر روی کارت TDA0190 در سانترال قابل راه اندازی است. امکان تعریف راهنمای چندین مرحله ای برای راهنمایی بهتر تماس گیرنده و امکان ارتباط به فکس نیز از ویژگی های این کارت ها با یکدیگر است.
این کارت صرف نظر از تعداد خطوط هر مرکز تلفنی بر روی خطوط فعال می شود و در صورت دریافت تماس سریعا پیغام ضبط شده مورد نظر را برای فرد پخش می کند.



منبع :نمایندگی سانترال، سانترال پاناسونیک، خدمات سانترال، تعمیر سانترال
 
بالا پایین