Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

شرکت سامسونگ گوشی های کمتری به بازار عرضه می کند

اطلاعات موضوع

Kategori Adı مطالب جالب و خواندنی
Konu Başlığı شرکت سامسونگ گوشی های کمتری به بازار عرضه می کند
نویسنده موضوع Ertebatat
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan Ertebatat

Ertebatat

کـاربـر ویــژه
تاریخ ثبت‌نام
Oct 27, 2014
ارسالی‌ها
598
پسندها
202
امتیازها
0

اعتبار :

به گزارش اخبار خارجی موبنا،‌ این اقدام سامسونگ در پی کاهش هزینه‌ها برای رقابت با مدل‌های ارزان‌قیمت بازار همچون محصولات شرکت‌های تازه‌وارد چینی مثل شیائومی گرفته شده است.
اوایل پاییز امسال سامسونگ اعلام کرد که سود خالص این شرکت در طول سه ماهه سوم سال 499 درصد کاهش یافته است بر این اساس مدیران این شرکت تصمیم گرفتند عملکردهای شرکت را تا آنجا که ممکن است مقرون به صرفه‌تر کنند.
بر اساس گزارش وال استریت‌ژورنال، سامسونگ ظاهرا قصد دارد تعداد مدل‌های ساده و ارزان‌قیمت خود را افزایش دهد به این ترتیب اهرم اقتصادی شرکت را در دست خواهد گرفت.
تحلیلگران می‌گویند، اگر سامسونگ اقدام به تولید مدل‌های ارزان‌قیمت‌تر کند، بهتر می‌تواند موجودی و زنجیره تامین خود را مدیریت کند. درست زمانی که درخواست برای گوشی‌های سری گلکسی رو به کاهش است.
روبرت سیرا، تحلیلگر وال استریت می‌گوید: زمان آن فرا رسیده که سامسونگ با کاهش تعداد مدل‌های گوشی‌هایش، روی کاهش هزینه‌ها متمرکز شود.
سامسونگ از سال 2008 و پیش از عرضه نخستین گوشی از سری گلکسی تاکنون میزان سود و درآمدش در بخش موبایلی کاهش نیافته بود.
بر این اساس، از اوایل سالجاری این غول کره‌ای میزان سود و درآمدش در بخش تجارت موبایلی کاهش یافته و در سه ماهه سوم سال این رقم به اوج خود رسید.
وجود شرکت‌های چینی از جمله شیائومی و هوآوی نقش بزرگی در کاهش سود و افزایش ضرر و زیان مالی شرکت‌های بزرگی همچون سامسونگ و اپل ایفا می‌کنند.

 
بالا پایین