Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

تفاوت‌های سیستم عاملهای موبایل

اطلاعات موضوع

Kategori Adı مطالب جالب و خواندنی
Konu Başlığı تفاوت‌های سیستم عاملهای موبایل
نویسنده موضوع Ertebatat
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan Ertebatat

Ertebatat

کـاربـر ویــژه
تاریخ ثبت‌نام
Oct 27, 2014
ارسالی‌ها
598
پسندها
202
امتیازها
0

اعتبار :

سیستم عامل آندرویید با همه سرویس‌‌های گوگل یکپارچه شده است. مثلا اپلیکیشن Gmail در آندرویید یکی از این سرویس‌‌هاست. از سوی دیگر نبود برنامه یادداشت‌برداری و انجام وظایف Google Keep فقط مختص آندروید است. البته اورنوت در آی‌او‌اس هم، همانند سرویس گوگل کیپ عمل می‌کند. با این حال استفاده از سرویس‌های گوگل به دلیل یکپارچی تجربه بهتری را در زمینه یادداشت برداری به همراه دارد. با این حال، استفاده از سرویس‌های ابری iCloud و مجموعه iWork در آی‌او‌اس هم دنیای دیگر دارد که هنگام استفاده از پلات‌فورم‌های دیگر، شرایط متفاوتی را تجربه خواهید کرد.
یکی دیگر از امتیازات آندرویید نسبت به iOS، مدیریت نمایش پیام‌ها در این سیستم عامل است. در آندرویید هر پیام جدید به صورت مجزا در بخش بالایی نمایشگر و در نوار مخصوص پیام‌ها نمایش داده می‌شود و در مورد برخی نیز حتی متن پیام‌ها برای کاربر به نمایش گذاشته می‌شود. این ویژگی را نمی‌توان در iOS مشاهده کرد. اگرچه اپل در جدید‌ترین نسخه از iOS مرکز اطلاع‌رسانی را به‌روزرسانی کرده و کاربران می‌توانند با سرعت بیشتری پیام‌های موجود را بررسی کنند اما نبود امکانات نمایش اطلاعات و پیام‌های آندرویید در iOS باعث نارضایتی کاربران می‌شود.
یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که آیفون‌های اپل از آن بی‌بهره‌اند و موجب نارضایتی اغلب کاربران می‌شود،‌ نبود امکان ارتقای حافظه با کارت microSD است، در حالی که این قابلیت روی اکثر گوشی‌های آندروییدی وجود دارد.
با همه این توصیفات سیستم‌عامل‌های iOS، آندرویید و ویندوز‌فون هر کدام از رابط کاربری متفاوت و امکانات خاصی بهره می‌برند اما اکثر امکانات مورد نیاز کاربر در همه‌ آن‌ها وجود دارد.

منبع: دستگاه سانترال پاناسونیک
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: eLOy
بالا پایین