Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

پولدارهای تهران فعلا گوشی‌های میلیونی نمی‌خرند

اطلاعات موضوع

Kategori Adı مطالب جالب و خواندنی
Konu Başlığı پولدارهای تهران فعلا گوشی‌های میلیونی نمی‌خرند
نویسنده موضوع Ertebatat
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan Ertebatat

Ertebatat

کـاربـر ویــژه
تاریخ ثبت‌نام
Oct 27, 2014
ارسالی‌ها
598
پسندها
202
امتیازها
0

اعتبار :

مدتی است که میزان تقاضا برای گوشی های چند ده میلیون تومانی در سطح بازار افت کرده به طوری که در پی این بی تمایلی واردات این کالا در حال متوقف شدن است.
فعالان بازار بر این باورند که طی مدت اخیر، به ویژه یک ماه گذشته علاوه بر کاهش تقاضا، همزمان با افزایش نرخ دلار و درهم واردات این نوع گوشی ها به نوعی متوقف شده است.
گوشی های لوکس گران قیمت معمولا در ویترین هر فروشگاهی دیده نمی شوند چرا که این گوشی ها که به صورت محدود تولید می شوند، توسط سفارش گیرندگان خاصی وارد کشور می شوند. برخی از مدل های گوشی های لوکس که توسط کمپانی های بزرگ طراحی می شوند به صورت خیلی محدود و در برخی از موارد نهایتا ۱۰ مدل تولید و روانه بازارهای جهانی تلفن همراه می شوند.
ورود این نوع کالاهای لوکس معمولا به صورت سفارشی، از طریق هوایی و مسافری به کشور صورت می گیرد.
از سوی دیگر فروشندگان و دست اندرکاران این حوزه نیز اذعان می کنند که واردات گوشی های لوکس و گرانقیمت نسبت به سال های گذشته کمتر شده است.
به گزارش موبنا, برخلاف تصور بیشتر مردم که فکر می کنند گوشی های یک میلیون تومانی در رده گوشی های گران قیمت قرار دارند اما این روزها گوشی هایی وارد کشور می شوند که در مقایسه با گوشی های یک میلیون تومانی، بسیار گران هستند و برای خرید آنها گاهی تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان باید هزینه کرد.

منبع: راهنمای نصب سانترال
 
بالا پایین