Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

آخرین اخبار آبی‌پوشان از کیش /خواننده زیرزمینی را به اردوی استقلال راه ندادند

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار ورزشی
Konu Başlığı آخرین اخبار آبی‌پوشان از کیش \/خواننده زیرزمینی را به اردوی استقلال راه ندادند
نویسنده موضوع پــــــــــرستو
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan پــــــــــرستو

پــــــــــرستو

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Jun 26, 2013
ارسالی‌ها
824
پسندها
1,491
امتیازها
93
محل سکونت
شیراز
تخصص
ضــــد حال زدن , رک گویی
دل نوشته
قلــبها دریچه نفوذند انکــس که صادقانه نفوذ کند پایدارترین مهمان دل استـ
مدل گوشی
سیم کارت

اعتبار :


[h=1][/h] استقلالی ها روز پنج شنبه از کیش راهی آبادان می شوند.

به گزارش خبرورزشی؛شمارش معکوس برای پایان اردوی استقلال در کیش آغاز شده است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، آبی‌پوشان پایتخت فردا جزیره را ترک می‌کنند، البته آنها به تهران باز نمی‌گردند بلکه راهی آبادان می‌شوند تا در مسابقه‌ای سمبلیک به نام غلامحسین مظلومی به میدان بروند!
سؤال بازيكنان استقلال از ماجدي
مصاحبه مهدي رحمتي سوژه اردوي استقلال بود. مصاحبه تند او عليه ميرشاد ماجدي سوژه‌اي بود كه اكثر بازيكنان اين تيم درباره‌اش صحبت مي‌كردند. آنها به محض ديدن سرپرست آبي‌پوشان خطاب به وي گفتند: آقا ميرشاد مصاحبه رحمتي را خوانده‌اي؟!
ماجدي كه از اين مسئله به شدت ناراحت و عصباني بود، ترجيح مي‌داد مقابل بازيكنان واكنشي از خود نشان ندهد. البته يكي از مربيان استقلال مي‌گفت ماجدي جواب اين حرف‌ها را در روزنامه‌ها مي‌دهد.
تمرين 3 استقلالي
در روزي كه تمرین استقلال به واسطه بازي دوستانه مقابل مس كرمان تعطيل بود، آرش برهاني، هلمكه و مكويان به همراه بدنساز استقلال با حضور در كنار سواحل خليج‌فارس به تمرين پرداختند. اين 3 نفر كه ديرتر از ساير استقلالي‌ها به اردوي استقلال ملحق شده‌اند، علاوه بر حضور در تمرينات گروهي به صورت اختصاصي تمرين مي‌كنند.

جلسه فني آبي‌پوشان
ديروز ساعت 11 صبح جلسه سرمربي استقلال با بازيكنان اين تيم برگزار شد. در اين نشست او از عملكرد بازيكنان در طول اردو تشكر كرد و خطاب به آنها گفت: تمرينات سنگين و فشرده‌اي را پشت ‌سر گذاشتيم. اين تمرينات بايد باعث شود در نيم‌فصل دوم ليگ برتر مشكل بدني نداشته باشيم. تلاش‌هاي شما ستودني است و اگرچه نفرات زيادي در اين اردو غايب بودند اما يكي از بهترين اردوهاي استقلال در 2، 3 سال اخير بود.
تماشاي جام ملت‌هاي آسيا
تماشاي جام ملت‌هاي آسيا به عادت استقلالي‌ها تبديل شده است. آنها در گروه‌هاي چند نفره و به صورت دسته‌جمعي به تماشاي اين مسابقات مي‌پردازند. پيروزي پرگل استراليا باعث شد اكثر آبي‌پوشان اين تيم را شايسته عنوان قهرماني در اين رقابت‌ها بدانند.
پيگير تورنمنت قائمشهر
سرمربي استقلال پيگير حضور اين تيم در تورنمنت قائمشهر بود. او با مسئولان باشگاه تماس گرفت تا معلوم شود اين جام برگزار خواهد شد يا نه ...
در غياب بهرام افشارزاده كه راهي آمريكا شده است، پندار توفيقي براي مسئولان برگزاركننده جام شهداي قائمشهر شرايطي تعيين كرده است. بر اين اساس بايد 50 ميليون تومان به حساب باشگاه استقلال واريز شود تا آنها به قائمشهر بروند.
خواننده زيرزميني را راه ندادند
يكي از خوانندگان زيرزميني كه به كيش سفر كرده است، قصد حضور در اردوي استقلال را داشت اما به واسطه حاشيه‌هايي كه چندي پيش براي حضور يك خواننده ديگر زيرزميني در تمرين پرسپوليس به وجود آمده بود، از اين اتفاق جلوگيري شد و اجازه اين حضور را ندادند!
پرواز از كيش به آبادان
كاروان استقلال فردا از كيش به آبادان خواهد رفت. آنها قرار است در ديداري دوستانه كه به نام غلامحسين مظلومي مزين است، روبه‌روي نفت آبادان قرار بگيرند. قرار است روي پيراهن‌هاي استقلال عكس سرطلايي حك شود.
 
بالا پایین