Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

طراحی و امکانات ظاهری گوشی htc Desire 826

اطلاعات موضوع

Kategori Adı مطالب جالب و خواندنی
Konu Başlığı طراحی و امکانات ظاهری گوشی htc Desire 826
نویسنده موضوع Ertebatat
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan Ertebatat

Ertebatat

کـاربـر ویــژه
تاریخ ثبت‌نام
Oct 27, 2014
ارسالی‌ها
598
پسندها
202
امتیازها
0

اعتبار :

ظاهر این فبلت که با صفحه نمایش 5.5 اینچی IPS و وضوح 1080p همراه شده بسیار شیک و زیبا است. این فبلت از لحاظ اندازه و ظاهر کاملا مشابه مدل قبلی یعنی HTC Desire 820 می باشد، حتی از لحاظ سخت افزاری نیز شبیه به آن مدل است اما صفحه نمایش آن به FullHD ارتقا یافته است.

کیفیت ساخت HTC Desire 820 بسیار عالی بود در نتیجه کیفیت ساخت این گوشی هم همانطور است. قاب پشتی قابل برداشتن نیست که به معنی غیر قابل دسترس و غیر قابل تعویض بودن باتری آن می باشد. محفظه nano-SIM و microSD در سمت چپ گوشی قرار گرفته اند که سرپوشی پلاستیکی از آن ها محافظت می کند.

تراشه این فبلت Snapdragon 615 است که در حال حاضر در میان پلت فرم های Qualcomm متوسط، بهترین می باشد. تراشه آن Cortex-A53 هشت هسته ای است که چهار هسته آن در فرکانس 1.5GHz و چهار تای دیگر تا 1.0GHz کار می کنند. پردازشگر گرافیکی Adreno 405 ،Desire 826 می باشد و رم 2 گیگابایتی اش مسلما بر روی روان بودن پردازش چند وظیفه به طور همزمان، تاثیر خوبی می گذارد.

این گوشی در چند رنگ عرضه می شود که همه آن ها به جز یکی از پلاستیک براق اند. آن یک استثنا، رنگ Tuxedo Gray (نوعی طوسی) است که مانند گوشی Desire 820، از پلاستیک مات ساخته شده که دربرابر لک و اثر انگشت مقاوم است.

به دو بلندگوی استریوی BoomSound مجهز شده، یکی از آن ها زیر نوار کوچکی در بالای صفحه نمایش و دیگری در زیر نوار مشابهی، در پایین صفحه نمایش پنهان شده است. خروجی صدا نیز طبق روال همیشگی در بالای صفحه نمایش است. در این گوشی نیز تقویت کننده Dolby Audio به کار رفته است.

برخلاف HTC Desire 820، در این دیزایر جدید، دوربین جلویی دارای سنسور 4 مگاپیکسلی UltraPixel می باشد که برای گرفتن عکس های سلفی عالی است. در این دوربین جلویی خبری از فلش LED نیست اما با وجود این سنسور احتمالا نیازی به فلش نخواهید داشت چون در محیط هایی با نور پایین نیز می تواند عکس های خوبی بگیرد.

دوربین اصلی این گوشی، 13 مگاپیکسلی و همراه با دو فلش LED می باشد. هر دو دوربین می توانند ویدئوهای 1080p ضبط کنند.

جدیدترین اندروید آبنبان چوبی 5.0.1 و جدیدترین رابط کاربری HTC Sense 6.0 در این گوشی به کار رفته است. در حال حاضر، این ترکیب در برخی گوشی های هوشمند اچ تی سی به همراه پشتیبانی از 64bit به چشم می خورد.
 
بالا پایین