Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

حریف کوچک و آرزوهای بزرگ/ امارات، بازنده همیشگی

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار ورزشی
Konu Başlığı حریف کوچک و آرزوهای بزرگ\/ امارات، بازنده همیشگی
نویسنده موضوع پــــــــــرستو
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan پــــــــــرستو

پــــــــــرستو

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Jun 26, 2013
ارسالی‌ها
824
پسندها
1,491
امتیازها
93
محل سکونت
شیراز
تخصص
ضــــد حال زدن , رک گویی
دل نوشته
قلــبها دریچه نفوذند انکــس که صادقانه نفوذ کند پایدارترین مهمان دل استـ
مدل گوشی
سیم کارت

اعتبار :


[h=1][/h] کارمان در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا با تقابل برابر امارات به اتمام می‌رسد، دیداری که اگر با پیروزی ما تمام شود به عنوان تیم نخست راهی مرحله یک‌چهارم نهایی می‌شویم.

مهام نیوز نوشت؛ اگر اين اتفاق رخ بدهد به احتمال بسيار زياد تا مرحله فينال (البته اگر پيش برويم) نه ژاپن را ملاقات مي‌كنيم و نه به مصاف استراليا مي‌رويم. در واقع پيروزي بر امارات كليد راهيابي ما به فينال تلقي مي‌شود و به نوعي جاده صاف‌كن برايمان به حساب مي‌آيد. اتفاقي كه وقوع آن با توجه به قدرت تيم ملي اصلاً بعيد نيست.
اگر مي‌خواهيم به فينال برسيم بدون شك نبايد از امارات بترسيم و روزي كه بخواهيم از چنين تيمي هراس به دل راه بدهيم بدون شك روز مرگ فوتبال ايران خواهد بود.
اتفاقاً امارات همواره مقابل ما شكست خورده و تا اينجاي كار به معناي واقعي كلمه مقابل ما مقهور بوده است.
ناكامي هميشگي
تيم ملي امارات در رقابت‌هاي جام ملت‌هاي آسيا تاكنون 4 مرتبه با ما در مرحله گروهي مصاف داشته است. در سال 1984 با اتكا به گل‌هاي شاهرخ بياني، حميد عليدوستي و ناصر محمدخاني اين تيم را 3 بر صفر مغلوب كرديم و 4 سال بعد هم اين تيم را با گل فرشاد پيوس با نتيجه يك بر صفر مغلوب كرديم.
تساوي برابر امارات در جام ملت‌هاي 1992 تنها امتيازي بود كه اماراتي‌ها در اين پيكارها از ما گرفتند. ديداري كه با تساوي بدون گل تمام شد و فرشاد پيوس به اندازه چند بازي مهم موقعيت خراب كرد.
اماراتي‌ها در دوره قبلي جام ملت‌ها با ما همگروه بودند و با 3 گل مغلوب شدند که آرش افشين، محمد نوري و رضا نوروزي گلزنان ايران در آن بازي بودند (البته بعضي منابع گل سوم ايران را گل به خودي اماراتي‌ها محسوب كرده‌اند)
تنها پيروزي
تيم ملي اولين بار در تابستان 1359به مصاف امارات رفت و از آن زمان به بعد طي اين 34 سال فقط در يك بازي مغلوب آن ها شده‌ايم كه تازه آن هم رسمي نبوده است.
تابستان 1376 دو تيم در حالي به مصاف هم رفتند كه هر دو مشغول آماده‌سازي براي حضور در مرحله نهايي پيكارهاي انتخابي جام جهاني 1998 بودند. مسابقه در ابوظبي برگزار شد و ما با حساب 3 بر يك مغلوب امارات شديم! در آن مسابقه حميد استيلي تك گل ايران را به ثمر رساند و پس از آن ناكامي بود كه زمينه براي حل اختلاف مايلي‌كهن و دايي فراهم شد.
كروش و تيم سابق
ايران دومين تيم منطقه خاورميانه است كه كارلوس كروش هدايت آن را برعهده داشته و جالب است بدانيد كه اين مربي در دهه نود ميلادي براي مقطعي چند ماهه سرمربي امارات بود. كروش در سال 1997 چند ماه سرمربي امارات بود و حالا بايد مقابل تيمي صف‌آرايي كند كه سابقه هدايت آن را هم داشته است.
با اين تفاسير و با توجه به اين مسابقه اميدواريم تيم ملي بتواند حريف خود را مغلوب كرده و مقتدرانه راهي مرحله بعدي شود. اگرچه امارات آرزوهاي بزرگ دارد اما بدون شك حريف اقتدار ايران نمي‌شود.
 
بالا پایین