Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

آیا کاربران آیفون باهوش‌تر از کاربران اندروید هستند؟

اطلاعات موضوع

Kategori Adı مطالب جالب و خواندنی
Konu Başlığı آیا کاربران آیفون باهوش‌تر از کاربران اندروید هستند؟
نویسنده موضوع Ertebatat
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan Ertebatat

Ertebatat

کـاربـر ویــژه
تاریخ ثبت‌نام
Oct 27, 2014
ارسالی‌ها
598
پسندها
202
امتیازها
0

اعتبار :

آیا شما از آیفون استفاده می‌کنید؟ اگر پاسختان مثبت است باید به شما تبریک گفت چرا که احتمالاً باهوش‌تر از کاربران اندرویدی هستید که بغل دست شما نشسته‌اند! تحقیقاتی که اخیراً انجام شده است نشان می‌دهد که استان‌هایی که فارغ‌التحصیلان دانشگاهی بیشتری دارند، فروش آیفون در آن‌ها نیز زیاد است. آلاسکا با ۶۶ درصد و مونتانا و ورمونت بیشترین درصد کاربران آیفون را دارند. مکزیک، لاوا و دلاور کمترین سرانه فروش آیفون را به خود اختصاص داده‌اند. محققان دریافتند که افزایش دارایی و ثروت نیز با فروش بیشتر آیفون در ارتباط است اما از آنجایی که مدارک بالای دانشگاهی با درامدهای بالاتری نیز همراه هستند، این نتایج می‌تواند به‌نوعی همان نتایج قبلی باشند.

تحقیقات دیگری نیز که در این زمینه انجام شد نتایج مشابهی داشت، مردان سفید پوست و ثروتمند بیشتر تمایل به خرید آیفون داشتند به‌خصوص در اولین هفته‌هایی که این گوشی‌ها برای فروش به بازار عرضه می‌شد. طبق گزارش شرکت Slice که خرید مشتریان را دنبال می‌کند، در اولین ماه فروش آیفون‌ها، نزدیک ۸۰ درصد از خریداران آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس را در ایالات متحده مردان تشکیل می‌دادند و بیش از ۶۰ درصد از آن‌ها درآمدی معادل ۷۵۰۰۰ دلار در سال داشتند.

این تحقیق همچنین نشان داد که فروش آیفون به تراکم جمعیت نیز بستگی دارد. هر چه تراکم جمعیت استانی بیشتر باشد، بیشتر احتمال دارد که فروش آیفون در آن استان بالاتر باشد. در حالت کلی فروش اندروید بسیار بیش از فروش اپل است اما آیفون همچنان به‌عنوان گوشی هوشمند محبوبی در ایالات متحده باقی مانده است. بیش از ۴۲ درصد از گوشی‌های هوشمند ایالات متحده آیفون هستند و سامسونگ ۲۸ درصد از بازار این کشور را به خود اختصاص داده است. البته Chitika که خود این تحقیق را انجام داده است اظهار می‌دارد که نتایج به دست آمده جامع نیستند. چرا که این شرکت برای انجام تحقیق روی استان‌ها تمرکز کرده است که ناحیه‌های کوچک‌تری مانند شهرها.
 
بالا پایین