Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

ایران رتبه‌پنجم ظرفیت‌گردشگری را دارد

اطلاعات موضوع

Kategori Adı بخش اطلاعات گردشگری و سفر
Konu Başlığı ایران رتبه‌پنجم ظرفیت‌گردشگری را دارد
نویسنده موضوع Amirhoo3in
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan Amirhoo3in

Amirhoo3in

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Dec 27, 2013
ارسالی‌ها
1,083
پسندها
913
امتیازها
113
محل سکونت
ساحل کارون
دل نوشته
زندگی آبراهی است به نام وفا,میریزد توی جویی به نام صفا,میرود به رودی به نام عشق,میریزد به دریایی به نام وداع:(
مدل گوشی
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :

در مقایسه با 18 كشور منطقه
ایران رتبه‌پنجم ظرفیت‌گردشگری را دارد



جام جم آنلاین: مدیرعامل شركت‌های زنجیره‌ای آریا آلاو گفت: بر اساس آمار جهانی ، ایران از نظر ظرفیت‌ طبیعی گردشگری رتبه پنجم و از نظر آثار ثبت شده در جهان‌ در رده دهم قرار دارد.
به گزارش فارس از بوشهر ، مهدی مظاهری صبح امروز كه برای انعقاد قرارداد هتل مشاركتی با شهرداری بوشهر در نشست مشترك با رئیس شورای شهر و شهردار بوشهر حاضر شده بود، اظهار داشت: بر اساس برنامه چشم‌انداز ، باید شرایطی فراهم شود تا در 20 سال آینده به طور سالیانه حدود 20 میلیون گردشگر داشته باشیم. این در حالی است كه تنها 25 درصد آثار تاریخی شهرهای كشور ثبت شده‌اند.
مدیرعامل شركت آریاآلاو با بیان اینكه ایران در مقایسه با 18 كشور منطقه در رده 11 قرار دارد، بیان داشت: بر اساس آمار ، به طور سالیانه حدود 8 میلیارد دلار ارز از كشور برای تفریحات شهروندان ایرانی خارج می‌شود كه از این میزان حدود 4 میلیارد دلار برای سفر و 4 میلیارد دلار نیز برای خرید سوغات هزینه می‌‌شود.
مظاهری تصریح كرد: بر اساس برنامه چشم‌انداز، باید شرایطی فراهم شود تا در 20 سال آینده به طور سالیانه حدود 20 میلیون گردشگر داشته باشیم.
مدیرعامل شركت هتل‌های زنجیره‌ای آریاآلاو افزود:‌ تاكنون طبق برنامه عمل نشده و در حال حاضر از برنامه عقب هستیم.
وی با بیان اینكه هم‌اكنون كشور تركیه پذیرای حدود 25 میلیون گردشگر در سال است، عنوان داشت: اگر روند كنونی را تسریع كنیم در 20 سال آینده به شرایط كنونی تركیه از لحاظ جذب توریست و گردشگر می‌رسیم.
مدیرعامل هتل‌های زنجیره‌ای آریاآلاو گفت: طراحی قبلی هتل 4 ستاره بوشهر كه توسط ترك‌ها انجام شده بود طراحی قابل قبولی است اما با ایجاد تغییراتی می‌توان استفاده بهینه‌تری از فضاهای موجود آن كرد.
مظاهری خاطرنشان كرد: در طراحی گذشته پاركینگ ، مجموعه تجاری، سالن‌های خانوادگی و همچنین لابی مناسب در نظر گرفته نشده بود كه باید با تغییراتی ، این گزینه‌ها اعمال شود.

 
بالا پایین