Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

مردم نمی‌دانند شکایت موبایلی را کجا مطرح کنند

اطلاعات موضوع

Kategori Adı مطالب جالب و خواندنی
Konu Başlığı مردم نمی‌دانند شکایت موبایلی را کجا مطرح کنند
نویسنده موضوع Ertebatat
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan Ertebatat

Ertebatat

کـاربـر ویــژه
تاریخ ثبت‌نام
Oct 27, 2014
ارسالی‌ها
598
پسندها
202
امتیازها
0

اعتبار :

به گفته رئیس اتحادیه دستگاه های مخابراتی و ارتباطی تهران،‌ مردم آگاهی چندانی در مورد نوع پیگیری و مراجعه به نهادهای مرتبط برای پیگیری شکایت خود ندارند.

"غلامحسین کریمی" در گفتگو با خبرنگار موبنا اظهار داشت: به تمامی کاربران دیجیتالی و ارتباطی توصیه می شود در صورت هرگونه شکایت به اتحادیه دستگاه های مخابراتی و ارتباطی تهران مراجعه کنند چرا که هر هفته کمیسیون حل اختلاف این اتحادیه، به مشکلات مردم در این زمینه رسیدگی می کند.
وی با اشاره به اینکه موبایل در سبد خرید خانواده های ایرانی قرارگرفته است،‌ افزود: در حال حاضر با اشاره به گستردگی قاچاق و انواع تقلب در بازار تلفن همراه هر هفته به شکایت تمامی کاربران از مراکز خدماتی گوشی موبایل رسیدگی می شود .
کریمی همچنین در مورد نحوه برخورد با متخلفین نهایی در این اتحادیه گفت: در صورت اثبات شدن ادعای فرد شاکی توسط قاضی این کمیسیون، فرد متخلف در صورت بار اول به جریمه نقدی و در صورت تکرار تخلف خود تا سه مرتبه، محل فعالیت وی را پلمب می کند.
رئیس اتحادیه دستگاههای مخابراتی و ارتباطی تهران همچنین با اشاره به عدم آگاهی کاربران در صورت برخورد با هرگونه تقلب و سوء استفاده در بازار تلفن همراه، گفت: متاسفانه مردم آگاهی چندانی در مورد نوع پیگیری و مراجعه به نهادهای مرتبط برای پیگیری شکایت خود ندارند.
 
بالا پایین