Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

طراحی وب سایت شرکتی

اطلاعات موضوع

Kategori Adı طراحی سایت
Konu Başlığı طراحی وب سایت شرکتی
نویسنده موضوع reza.eloglu
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan reza.eloglu

reza.eloglu

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Jan 10, 2015
ارسالی‌ها
78
پسندها
32
امتیازها
0
محل سکونت
teh
وب سایت
inten.asia
دل نوشته
dunyada ulamnan bashkasi yalan...
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
ماه تولد

اعتبار :

طراحی وب سایت شرکتی

چکیدهوب سایت شرکتی وب سایتی است که به منظور تجارت ، بازرگانی و کسب در آمد طراحی می شود.امروزه بدون استثنا همه شرکت های تجاری خدماتی نیاز به یک وب سایت را در خود احساس می کنند تا بتوانند برند خود را بهتر مدیریت کنند و یا با دیگر شرکا یا شرکتهای تابعی خود در تماس باشند.یک وب سایت شرکتی فقط در چند صفحه متن خلاصه نمی شود. بلکه می تواند نشان دهنده عملکرد تجاری و بازرگانی شرکت را بوسیله کلیپ ویدئویی از کار، تالار های گفتگو، فروش اینترنتی سایت و … باشد.
متن مقالههدف اصلی هر شرکت از طراحی وب سایت افزایش کسب در آمد می باشد .این افزایش نیز مستلزم جذب مشتری جدید و حفظ مشتریان قبلی است.و استفاده از صفحه وب برای این کار ، بازاریابی اینترنتی نامیده می شود.طراحی وب سایت جزئی از تبلیغات شرکت ها می باشد بدین صورت که از طریق وب سایت شرکتی می توانند خود را معرفی نموده و از طریق وب مشتریان جدیدی برای خود جذب کنند .شرکت ها با صرف هزینه برای طراحی وب سایت خود از شرکت های طراحی وب سایت و یا تیم های کاری خود شرکت در زمینه طراحی وب کمک می گیرند.شرکت های طراحی وب سایت باید در نظر داشته باشند که هدف اصلی طراحی سایت شرکتی جذب مشتری می باشد نه اینکه به عنوان یک کاتالوگ اینترنتی باشد. بازاریابی اینترنتی کار ساده ای نیست و نیاز به برنامه ریزی گسترده و درست ، پشتکار و صرف هزینه دارد.

مواردی که شرکت ها باید در استفاده از وب سایت برای کسب کار و درآمد مد نظر قرار دهند:

۱- طراحی و قالب وب سایت باید متناسب با زمینه شغلی مورد نظر باشد.
۲- ظاهر و شمایل وب سای باید زیبا و کاربر پسند باشد تا اعتماد کاربران را به خود جلب کند.
۳- یک بخش مختص مقاله و مطلب برای سایت تعیین گردد و هر چند یک بار آپدید شود و شرکت بتواند مطالب خود را در آن قرار ده بخش مطالب جزو مهمترین بخش وب سایت شرکتی است با گسترده تر شدن این بخش باعث بالاتر رفتن تعداد کاربران وب سایت می شود.
۴- در صورت داشتن هر نوع گواهینامه یا مجوز از سازمان خاص یا دولتی آن را ختما در طراحی وب سایت شرکتی در صفحات اصلی در معرض دید قرار دهید.۵- بخشی برای معرفی شرکت باید در نظر گرفت که در آن اطلاعاتی مانند ،تلفن های تماس ،آدرس شرکت ، پست الکترونیکی و.. را در آن قرار دهید در ضمن بهترین کار هم این است که شماره تلفن ها و آدرس شرکت در تمامی صفحات گذاشته شود تا اینکه مشتری به راحتی به آن دسترسی داشته باشد.این موارد در مشتری ایجاد اعتماد می کند و او را جلب وب سایت شرکت و در نتیجه موجب جذب مشتری می شود.
ولی ، همان طور که می دانیم بازار اینترنتی یک بازار رقابتی بزرگ برای شرکت هاست . و برای این که بازدیدکنندگان وب سایت را افزایش دهیم باید مواردی را مد نظر قرار دهیم که به تعدادی از این موارد در زیر اشاره می کنیم:
۱
- بک لینک سازی به صفحات وب سایت . توسط اپراتورهای ویژه برای بالا بردن رنکینگ وب سایتدر موتورهای جستجو.
۲- تبلیغات در وب سایت های پر بازدید و محبوب در ضمینه شغلی مرتبط
۳- با استفاده از تبلیغات کلیدی در گوگل که به هنگام جستجو نام سایت و برند شرکت به همراه شماره تلفن های تماس نمایش داده می شود.
۴- استفاده از پست های تبلیغاتی از طریق ایمیل و… یا ارسال اس ام اس تبلیغاتیتبلیغات برای کسب و کار اینترنتی بسیار تاثیر گذار است و صرف هزینه در این زمینه نیز برای سایت شرکت موثر خواهد بود.البته برای کسب در آمد از وب سایت باید سایت دائما بروز و در ضمن فعال باشد و به صورت دوره ای مطالب جدید با محتوای مرتبط به شغل و نگارشی زیبا در وب سایت قرار گذاشته شود.با این خوصیصیات که به برند سازی شرکت در محیط اینترنت کمک کند تا کاربران شرکت را به عنوان یک ارائه دهنده خدمات مورد نظرشان در اینترنت بشناسند .

در حالت کلی مزایای وب سایت شرکتی را در زیر مشاهده می کنید:

۱- نسبت به سایر روش های تبلیغ بسیار کم هزینه است
۲- تعداد بینندگان از محصولات و خدمات شرکت نامحدود است
۳- موضوعات تبلیغاتی گستره ی بالایی دارد۴- زمان و مکان در این نوع تبلیغ مفهوم ندارد
۵- اثر گذاری فراوان بر روی کاربران اینترنتی
۶- ایجاد ارتباط با مشتری و مشاوره با آن
۷- …
 
آخرین ویرایش:
بالا پایین