Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

اپسون یک عینک مبتنی بر واقعیت افزوده را با هدف استفاده در کارخانه ها توسعه می دهد

اطلاعات موضوع

Kategori Adı مطالب جالب و خواندنی
Konu Başlığı اپسون یک عینک مبتنی بر واقعیت افزوده را با هدف استفاده در کارخانه ها توسعه می دهد
نویسنده موضوع ertebatgostaran
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan ertebatgostaran

ertebatgostaran

کـاربـر ویــژه
تاریخ ثبت‌نام
Jun 18, 2014
ارسالی‌ها
555
پسندها
272
امتیازها
0

اعتبار :

تجربه ای به نام گوگل گلس ثابت کرده که فروش عینک های هوشمند، چندان آسان نیست. کاربران عام هیچگاه نیازی به چنین محصولاتی نداشته اند و تا کنون تلاش ها برای تجاری کردن آنها نیز بی نتیجه بوده اند.اکنون کمپانی اپسون (که بیشتر به واسطه پرینترهایش شناخته می شود) می خواهد یک عینک هوشمند صنعتی را توسعه داده و گمان می کند که استفاده ی حقیقی چنین محصولی، در کارخانه ها بسیار بیشتر خواهد بود.عینک هوشمند اپسون، Moverio Pro BT-2000 نام دارد و از زبان طراحی مشابه با نسل قبلی عینک های تولید شده توسط کمپانی مذکور با نام Moverio BT-200 بهره می برد. این بار اما اپسون به جای کاربران عادی و گیک ها، می خواهد به سراغ مهندسین برود.

BT-2000 دارای یک دوربین ۵ مگاپیکسل و سه بعدی با قابلیت سنجش عمق است و به خوبی می تواند حرکات سر کاربر را تشخیص دهد. لازم به ذکر است که عینک مورد بحث قابلیت پشتیبانی از واقعیت افزوده را نیز داراست.مهندسان در کارخانه و کارگاه هایی که از BT-2000 استفاده می شود، می توانند به راحتی نتیجه کار را با هم به اشتراک گذاشته و از این طریق با یکدیگر به ارتباط بپردازند که البته همه این ها به واسطه استانداردهای وای-فای و بلوتوث موجود در این عینک امکان پذیر شده.

نرم افزار به کار رفته در عینک هوشمند اپسون مبتنی بر اندروید است و شرکت یاد شده اپلیکیشن هایی را به شکل اختصاصی طراحی نموده و در آن قرار داده و فعلا گفته شده که محصول مورد بحث از فرامین صوتی نیز پشتیبانی به عمل می آورد. از سوی دیگر هنوز قیمت BT-2000 نیز مشخص نگشته، در نتیجه نمی توان گفت که آیا مشتریان و کاربران عادی علاقه مند به واقعیت افزوده قادر به تهیه اش خواهند بود یا خیر.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: eLOy
بالا پایین