Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

استفاده از مونوپاد سلفی در پارک‌های دیزنی ممنوع ش

  • نویسنده موضوع sting
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı گالری عکس
Konu Başlığı استفاده از مونوپاد سلفی در پارک‌های دیزنی ممنوع ش
نویسنده موضوع sting
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sting

sting

معـاون ارشـد انجمـن
تاریخ ثبت‌نام
Jun 26, 2013
ارسالی‌ها
27,708
پسندها
5,661
امتیازها
113
محل سکونت
تهـــــــــــران
وب سایت
www.biya2forum.com
تخصص
کیسه بوکس
دل نوشته
اگه تو زندگی یکی از سیم های سازت پاره شد... آهنگ زندگیتو رو جوری ادامه بده هیچکس نفهمه به تو چی گذشت ، حتی اونیکه سیم رو پاره کرد!
بهترین اخلاقم
نــــدارم
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :

عکس های سلفی چندسالیست مهمان کاربران علاقه مند به گوشی های هوشمند شده اند. این علاقه در برخی از افراد به قدری شدید بوده که آنها را وادار به انجام برخی کارهای غیرقابل باور کرده است و همانطور که پیشتر نیز در خبرهای شاتل لند داشتیم تب این پدیده، زن روسی را تا آستانه از دست دادن جانش پیش برد.در این میان، برخی شرکت ها با تولید مونوپادهای سلفی استیک، گرفتن عکس ها سلفی را راحت‌تر و به نوعی هیجان و لذت آن را دوچندان کرده اند.محبوبیت این وسیله به قدری در میان دوست‌‌داران عکس های سلفی رواج پیدا کرده که افراد آن را با خود به تمامی جشن ها، مسافرت‌ها و غیره می برند.به گفته شرکت دیزنی، این دستگاه علی‌رغم مزیت هایی که دارد می تواند خطرات جبران ناپذیری را برای کاربران به دنبال داشته باشد. از این رو، این شرکت در بیانیه ای اعلام کرد که استفاده از سلفی استیک در پارک های این شرکت در فلوریدا، پاریس و هنگ کنگ از تاریخ 30 ژوئن ممنوع خواهد شد. از این پس، کارکنان پارک در بازرسی های بدنی بازدیدکنندگان، کیف ها و سایر وسایل آنها را به منظور یافتن سلفی استیک بررسی خواهند کرد.
این شرکت اعلام کرده است که افرادی که این وسیله را با خود به پارک آورده اند می توانند آن را در قسمت مربوطه به امانت سپرده و هنگام خروج آن را تحویل بگیرند. گفتنی است این شرکت پیشتر استفاده از این وسیله را در برخی نقاط پارک و همچنین در هنگام رانندگی ممنوع کرده بود که با توجه به خطراتی که ممکن است در سایر نقاط پارک برای بازدیدکنندگان پیش بیاید استفاده از سلفی استیک در تمامی قسمت های پارک ممنوع شد.
 
بالا پایین