Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

ال‌جی نمایشگر لمسی باریک‌تر و سبک‌تری را برای نوت‌بوک‌ها می‌سازد

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار داخلی
Konu Başlığı ال‌جی نمایشگر لمسی باریک‌تر و سبک‌تری را برای نوت‌بوک‌ها می‌سازد
نویسنده موضوع Ertebatat
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan Ertebatat

Ertebatat

کـاربـر ویــژه
تاریخ ثبت‌نام
Oct 27, 2014
ارسالی‌ها
598
پسندها
202
امتیازها
0

اعتبار :

از کمپانی ال‌جی خبر می‌رسد که این شرکت در حال کار بر روی نمایشگر لمسی سبک‌تر و نازک‌تری است که راه زیادی نیز تا تجاری شدن ندارد و خریداران می‌توانند به‌زودی نوت‌بوک‌های مجهز به این نمایشگر را در بازارها ببینند. این نمایشگر از فناوری In Cell Touch استفاده می‌کند که باعث می‌شود تا پنل تاچ که در مدل‌های قبلی در زیر LCD قرار داشت، حالا به درون خود LCD منتقل شود که همین امر باعث کاهش قطر نمایشگر شده است. این همان تکنولوژی پیشرفته‌ای است که این کمپانی در پرچم‌دار جدید خود یعنی LG G4 نیز از آن استفاده کرده است.

ال‌جی امیدوار است با این تکنولوژی جدید بتواند 25 درصد از قطر محصول را کم کرده و وزن آن را نیز تا 35 درصد کاهش دهد که همین اعداد و ارقام زمانی که در یک نوت‌بوک اعمال شود قطعا موهبت بزرگی برای خریداران خواهد بود.

این کاهش لایه‌ها در نمایشگر باعث می‌شود تا میزان بازتاب نور نیز کم شود؛ یعنی حالا بدون هیچ نگرانی می‌توانید در زیر نور خورشید نیز تصاویر را به‌خوبی در لپ‌تاپ خود ببینید. LG Display ابراز امیدواری کرده که محصول جدیدش روشن‌تر و شفاف‌تر از قبل خواهد بود.

ال‌جی قصد دارد این نمایشگر جدید را در ابعاد مختلف تولید کند و البته مدل‌هایی نیز با قابلیت پشتیبانی از قلم‌های الکترونیکی استایلوس در راه هستند.

قیمت فروش سانترال
 
بالا پایین