Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

هواوی g8 را با بدنه‌ی فلزی و تراشه‌ی اسنپدراگون 615 معرفی کرد

اطلاعات موضوع

Kategori Adı تازه ترین اخبار اپل ، سامسونگ و سایر برندها
Konu Başlığı هواوی g8 را با بدنه‌ی فلزی و تراشه‌ی اسنپدراگون 615 معرفی کرد
نویسنده موضوع ertebatgostaran
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan ertebatgostaran

ertebatgostaran

کـاربـر ویــژه
تاریخ ثبت‌نام
Jun 18, 2014
ارسالی‌ها
555
پسندها
272
امتیازها
0

اعتبار :

هواوی روند رو به رشد خود در سال ۲۰۱۴ را در سال جاری نیز ادامه خواهد داد. گواه این ادعا را می‌توان در رشد ۳۰ درصدی درآمد این کمپانی در نیمه‌ی اول سال جاری عنوان کرد. دلیل این پیشرفت عرضه‌ی انواع گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های پرچمدار و میان رده است که از جمله‌ی آن می‌توان به محصولی نظیر P8 اشاره کرد. این کمپانی امروز نیز نسل جدید جی ۷، تلفن میان رده خود را با نام جی ۸ برای بازار چین معرفی کرد.

جی ۸ از وجود یک صفحه‌ی نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی، اسنپدراگون ۶۱۵ به همراه پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو 405 بهره می‌برد. جی 8 در دو نسخه با حافظه‌ی رم ۲ و ۳ گیگابایتی روانه‌ی بازار کرده است. حافظه‌ی داخلی این دو نسخه نیز به ترتیب ۱۶ و ۳۲ گیگابایت است. هر دو نسخه از اسلات میکرو SD پشتیبانی می‌کنند که از این‌رو می‌توان حافظه‌ی داخلی آن را تا 64 گیگابایت افزایش داد. سنسور مورد استفاده در پشت گوشی ۱۳ مگاپیکسل بوده و از نوع PureCel است که با یک فلش دوگانه در پشت گوشی همراه شده است. در جلوی دوربین نیز از یک سنسور ۵ مگاپیکسلی استفاده شده است. هواوی در این محصول نیز از سنسور اثر انگشت در پشت گوشی بهره برده است. ضمنا باید به باتری ۳٫۰۰۰ میلی آمپر ساعتی آن اشاره کرد. جی ۸ که از اندروید ۵.۱ به همراه رابط کاربری Emotion هواوی بهره می‌برد، یک گوشی هوشمند دو سیم کارته است که از شبکه‌های 4G نیز پشتیبانی می‌کند.
جی ۸ در رنگ‌های سفید، مشکی و طلایی قابل سفارش است. قیمت نسخه‌ای که از حافظه‌ی رم ۲ گیگابایتی بهره می‌برد ۳۷۰ دلار و نسخه‌ی ۳ گیگابایتی ۴۳۴ دلار است.


تلفن سانترال
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: eLOy
بالا پایین