Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

معرفی جدیدترین قطعات سخت افزاری

اطلاعات موضوع

Kategori Adı معرفی سخت افزار
Konu Başlığı معرفی جدیدترین قطعات سخت افزاری
نویسنده موضوع غریبه
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan غریبه

غریبه

کـاربـر ویــژه
تاریخ ثبت‌نام
Aug 6, 2013
ارسالی‌ها
118
پسندها
56
امتیازها
28

اعتبار :

Pqi تولید حافظه 256gb

تا به حال حافظه های 256GB و حتی 512 ( SSD (Solid state disk زیادی دیده ایم که از نوع 3.5 اینچی بوده اند. اینک شرکت تایوانی PQI هارد 256GB از نوع 2.5 اینچی به بازار معرفی نموده است. سرعت انتقال(Transfer Rate) این هارد 60MB/sec است. متاسفانه قیمت این محصول هنوز تعیین نشده است.از مزیت هاردهای SSD این است که میانگین مدت زمان پایداری اطلاعات بر روی آنها 10 سال است و بر عکس هاردهای معمولی (read / write head hard drives ) ضد ضربه می باشند. PQIمعتقد است تا سال 2008  هاردهای SSD تا 30% جایگزین هاردهای معمولی خواهد شد
 

غریبه

کـاربـر ویــژه
تاریخ ثبت‌نام
Aug 6, 2013
ارسالی‌ها
118
پسندها
56
امتیازها
28

اعتبار :

یکی از جدیدترین تکنولوژیهای مادربرد

شركت GIGABYTE امكانات پيشرفته Over-Clocking را به سيستم هاي ميان قيمت منتقل مي كند.
18 جولاي 2006- شركت گیگابایت يكي از شركت هاي پيش رو در توليد مادربرد، كارت هاي گرافيك و ديگر سخت افزارهاي PC، از آخرين و جديدترين نگارش مادربردهاي سري DS خود با ارایه مادربرد GA-965P-DS3 پرده برداشت.
اين مادربرد كه بر پايه جديدترين چيپ ست ارایه شده از طرف شركت Intel يعني چيپ ست Intel P965 Express طراحي شده است، از پردازنده هاي قدرتمند و كم مصرف Intel Core2 Duo پشتيباني مي نمايد. عمر مفيد اين مادربرد به وسيله استفاده از خازن هاي Solid-State افزايش يافته و علاوه بر اين عملكرد آن در شرايط ويژه و زير فشار سنگين كاري ثابت باقي مي ماند.
مادربرد GA-965P-DS3 به كاربران با بودجه متوسط امكان مي دهد تا براي اولين بار از مزاياي Over-Clocking پيشرفته و كارايي بالا كه تا به حال تنها براي مادربردهاي سطح بالا و گران قيمت در دسترس بوده است بهره مند گردند.

با استفاده از مشخصات پیشرفته اي مانند تكنولوژي دسترسي هوشمند به حافظه و تكنولوژي دسترسي سريع به حافظه كه در سري چيپ ست هاي Intel P965 Express تعبيه شده است و استفاده از توانايي هاي پردازنده هاي قدرتمند Intel Core2 Duo، مادربرد GIGABYTE GA-965P-DS3 قادر است با استفاده از حافظه هاي DDR2 800MHz و در پيكره بندي دو كاناله كارايي كلي سيستم را تا حد زيادي افزايش دهد.


مادربرد GA-965P-DS3 گیگابایت با پشتيباني از كنترل كننده هاي صداي با وضوح بالا از شركت Intel، صداي فراگير 7.1 كاناله را براي ايجاد صداي بسيار طبيعي و ارایه يك تجربه منحصر به فرد در زمينه سرگرمي هاي چند رسانه اي در اختيار مصرف كننده گان قرار مي دهد.


افزايش طول عمر:

براي اطمينان از طول عمر بالاي سيستم در كاربردهاي روزانه و همچنين افزايش ثبات سيستم در هنگام اجراي برنامه هاي پيچيده، طراحان شركت گیگابایت با دست زدن به يك ابتكار جالب از جديدترين خازن هاي حالت جامد كه از پليمرهاي رساناي آلومينيوم استفاده مي كنند بهره برده اند. اين قطعات از بزرگترين و معتبرترين سازندگان قطعات الكترونيكي تهيه شده، داراي بالاترين كيفيت مي باشند.

برای افزايش سرعت، مادربرد GA-965P-DS3 پيشرفته ترين امكانات Over-Clocking را براي سيستم هاي دسك تاپ معرفي كرده است. Over-Clocking هوشمند به همراه يك محدوده وسيع از تنظيمات براي پردازنده/ حافظه و شكاف هاي توسعه PCI-E به علاوه امكانات انعطاف پذيري براي افزايش ولتاژ پردازنده/ حافظه/ اسلات PCI-E و چيپ ست تنها بخش كوچكي از اين امكانات مي باشند. علاوه بر اين مادربرد

GA-965P-DS3 امكانات ديگري مانند C.I.A.2 ، بازيافت تنظيمات BIOS، و آخرين نسخه از برنامه EasyTune را نيز به مشخصه هاي فوق افزوده است.

با مديريت درايورها به صورت كاملا" هوشمند و استفاده از نرم افزاهايي مانند Download Center، GIGABYTE BIOS Setting Recovery، Xpress Install ، Boot Menu و Smart Fan كاربران مي توانند به سادگي و بدون نياز به درگير شدن در فرآيندهاي پيچيده، به صورت كاملا" ساده سيستم خود را مديريت نمايند.


امنيت در مادربرد GA-965P-DS3 يكي از مشخصه هاي كليدي مي باشد. طراحي عالي سخت افزار، BIOS كاملا" محافظت شده توسط تكنولوژي GIGABYTE Virtual Dual BIOS و GIGABYTE BIOS Setting Recovery و نرم افزارهاي سيستمي بي نظيري مانند Xpress Recovery2، PC Health Monitor ، HDD S.M.A.R.T. و C.O.M. از عواملي هستند كه مي توانند مصرف كنندگان را از عملكرد بدون اشكال و صحيح سيستم مطمئن كنند.


مشخصات اصلي مادربرد GIGABYTE GA-965P-DS


پشتياني از پردازنده هاي Intel Core 2 Extreme / Core 2 Duo / Pentium D

Intel P965 Express Chipset / Intel ICH8
پشتيباني از حافظه هاي DDR2 800/667/533
معماري حافظه دو كاناله با پشتيباني از حداكثر 8 گيگابايت حافظه توسط 4 شكاف توسعه DIMM
شكل ساخت ATX در اندازه 305x210mm
كنترل كننده شبكه گيگابيتي (Marvell 8053)
يك شكاف توسعه PCI-Express x16
شكاف توسعه PCI-Express x1
شكاف توسعه PCI
درگاه SATA 3.0Gbs
يك درگاه IDE
خروجي/ ورودي صداي ديجيتال SPD/IF
درگاه USB2.0
كد كننده صوتي 8 كاناله
 

غریبه

کـاربـر ویــژه
تاریخ ثبت‌نام
Aug 6, 2013
ارسالی‌ها
118
پسندها
56
امتیازها
28

اعتبار :

وب*كمي براي طرفداران اينترنت

شركت Creative و محصولات آن براي اغلب فعالان و خريداران بازار ديجيتال كاملا آشنا هستند. در ميان محصولات Creative، وب**كم*ها توانسته*اند خريداران بيشتري را به خودشان جذب كنند.

وب*كم مدل Live Vista اين شركت يكي از محصولات جديد آن است كه با قابليت*هاي متفاوتي به بازار عرضه شده است. طرفداران چت و گفت*و*گوهاي اينترنتي احتمالا محصولات اين چنيني را مي*پسندند. چون تكنولوژي زوم يا بزرگنمايي خودكار با نمايش طبيعي تصاوير ويژگي قابل توجهي براي اين افراد به حساب مي*آيد.

اين وب*كم كه مجهز به حسگر VGA است امكان گرفتن عكس*هاي ديجيتالي با وضوح تصوير 600×800 پيكسل را دارد.
علاوه*بر اين، وب*كم Live Vista قابليت ضبط تصاوير ويدئويي با سرعت 600×800 فريم در هر ثانيه (FPS) را در اختيار كاربران خود قرار مي*دهد.
سيستم زوم خودكار اين محصول در نهايت تصاويري با رنگ*هاي طبيعي را نمايش داده و قابليت تنظيم وضوح و روشني عكس*ها را به كاربرانش مي*دهد.
ميكروفون كوچك و با كيفيت اين محصول هم مي*تواند صداي شما را با كيفيت مناسبي منتقل كند.
همچنين دكمه Snapshot اين وب*كم مي*تواند عكس*هاي فوري را گرفته و به سرعت منتقل كند.
اين وب*كم جديد قابليت سازگاري با برنامه*هاي Yahoo Messenger، MSN Messenger و Skype را دارد.
اين محصول به راحتي مي*تواند روي مانتيورهاي CRT، نمايشگر نوت*بوك*ها، نمايشگرهاي تخت، ميز يا هر سطح صاف قرار بگيرد.
وب*كم مدل Live Vista شركت Creative كه داراي يك پورت ارتباطي USB هم هست با گارانتي شاب در بازار به فروش مي*رسد.
 

غریبه

کـاربـر ویــژه
تاریخ ثبت‌نام
Aug 6, 2013
ارسالی‌ها
118
پسندها
56
امتیازها
28

اعتبار :

دو درایو 1 ترابایتی* جدید را معرفی* کرد

Seagate دو هارددیسک جدید با حداکثر ظرفیت 1 ترابایت را ارائه کرد : Barracuda 7200.11 ( مصرف کننده ) و Barracuda ES.2 ( تجاری ) که این دو در سه ماه فعلی* قرار است با گارانتی* 5 ساله به قیمت 399 دلار ارائه شوند.
Seagate هارددیسک Barracuda 7200.11 را با 32 مگابایت حافظه نهانگاهی* سطح دوم، رابط ساتا 3.0 گیگابیت و پشتیبانی* از صف بندی دستورات اصلی* ارائه خواهد کرد. Barracuda 7200.11 از چهار پلاتر 250 گیگابایت با بهره گیری از نسل دوم تکنولوژی مغناطیسی ضبط* اطلاعات به صورت عمودی و سرعت تبادل اطلاعات 105 مگابایت در ثانیه با مصرف تنها 8 وات در زمان بیکاری و 11 وات در زمان کاری بهره می* گیرد. از لحاظ تولید صدا این هارددیسک دارای 27 تا 29 دسیبل است. Seagate همچنین Barracuda 7200.11 را با ظرفیت 750 گیگابایت ( 3 پلاتر ) و 500 گیگابایت ( 2 پلاتر ) با همان 32 مگابایت بافر و تکنولوژی مغناطیسی ضبط*اطلاعات نیز عرضه خواهد کرد.
مدل جدید Barracuda ES.2 نیز با بهره گیری از رابط SCSI یا SAS ارائه خواهد شد که از افزایش زمان کاری به 1.2 میلیون ساعت نسبت به 1 میلیون ساعت برخوردار است.
 

غریبه

کـاربـر ویــژه
تاریخ ثبت‌نام
Aug 6, 2013
ارسالی‌ها
118
پسندها
56
امتیازها
28

اعتبار :

Logitech معرفی كرد، كار با ماوس روی هوا
می*توانید تصور كنید، ماوسی روی هوا كار می*كند! جالب است بدانید كه تصور شما تا حد زیادی به واقعیت نزدیك است چون شركت بزرگ Logitech به تازگی این محصول را تولید كرده است.

Logitech كه در سال*های اخیر در زمینه تولید و عرضه محصولات و لوازم جانبی كامپیوتر فعالیت كرده است، توانسته به جایگاه خوبی در بازار این محصولات دست پیدا كند. این شركت محصول جدیدش را كه یك ماوس قابل شارژ بی*سیم است، با قابلیت*های متفاوت از یك ماوس لیزری ساده تولید كرده است.


MX Air كه توانایی كار روی میز یا روی هوا را دارد به كاربرانش اجازه می*دهد تا مانند یك دستگاه كنترل تلویزیون از این ماوس استفاده كرده و به راحتی كامپیوترشان را از فاصله دور هدایت كنند. این ماوس جدید كه ظاهری شفاف و براق دارد با استفاده از تكنولوژی بی*سیم 4/2گیگاهرتزی می*تواند تا فاصله 30 فوتی (حدود 10متر) كار كند. به این ترتیب كاربران این ماوس محدودیت مكانی برای كار با آن نخواهند داشت.


این ماوس مجهز به تكنولوژی*های MEMS (حسگرهای مبتنی بر سیستم*های میكرومكانیكی)، DPS (پردازش سیگنال*های دیجیتالی) و RF (دریافت فركانس*های رادیویی) است.


MX Air همچنین از الگوریتم*های جلوگیری از تداخل فركانس*ها -كه اغلب دستگاه*های مجهز به تكنولوژی*های بی*سیم با برد زیاد با این مشكل مواجهند- بهره می*برد این محصول جدید قابلیت تركیب و اجرای چند فرمان را به طور همزمان دارد. این ماوس به جای كلید چرخشی كه روی سطح خارجی اغلب ماوس*ها قرار دارد، یك پنل لمسی دارد. علاوه بر این، MX AIR دو كلید كوچك برای انجام كارهای سرگرمی مانند مكث / پخش (PLAY / PAUSE) و قطع صدا (VOLUME / MUTE) دارد.


به این ترتیب كاربران این ماوس می*توانند به راحتی به موسیقی مورد علاقه*شان از طریق كامپیوتر گوش كنند، آهنگ*ها را عوض كرده و میزان صدا را كم و زیاد كنند بدون آن كه لازم باشد به میز كامپیوترشان برگردند. به این دلیل این ماوس برای كاربرانی كه اتاق بزرگ دارند و برای كار با كامپیوترشان مجبور به طی مسافت طولانی هستند، كاملا مناسب است.


ماوس جدید Logitech قرار است از ماه آگوست به بازار اروپا و آمریكا عرضه شود. طبق اعلام مسوولان فروش این شركت، MX Air با قیمتی در حدود 99/149 دلار به فروش خواهد رسید.
 

غریبه

کـاربـر ویــژه
تاریخ ثبت‌نام
Aug 6, 2013
ارسالی‌ها
118
پسندها
56
امتیازها
28

اعتبار :

اینتل مشخصات پردازنده Core 2 Duo E6750 را اعلام کرد
اینتل امروز اطلاعات جدیدی از اولین پردازنده خط تولید سری Core 2 Duo E6x50 یعنی* Core 2 Duo E6750 که تا به امروز عنوان نشده بود را منتشر کرد. این پردازنده از سرعت 2.66 گیگاهرتز و سرعت سریع گذرگاه پردازنده 1333 مگاهرتز برخوردار است که با چیپست های جدید خانواده Bearlake و P35 Express سازگار است.
در کنار این ویژگی* ها این پردازنده از 4 مگابایت حافظه L2 برخوردار است و سایر پردازنده های این سری نیز از همین میزان حافظه L2 بهره می* گیرند و اینتل برنامه ای برای عرضه این پردازنده ها با 2 مگابایت حافظه L2 نخواهد داشت.
از دیگر تکنولوژی های به کار گرفته شده در این پردازنده می* توان به Intel Virtualization، Intel SpeedStep بهبود یافته، تکنولوژی 64 بیت و Execute Disable Bit اشاره داشت. اینتل همچنین قصد دارد تا این پردازنده های جدید سری E6x50 را تا هفته آینده عرضه کند. همچنین پردازنده های چهار هسته E6x50 که از سرعت 2.33 تا 3.0 گیگاهرتز می* باشند نیز به زودی عرضه خواهند شد.
 

غریبه

کـاربـر ویــژه
تاریخ ثبت‌نام
Aug 6, 2013
ارسالی‌ها
118
پسندها
56
امتیازها
28

اعتبار :


سوني اولين كارت*هاي حافظه* فلش معروف به Stick PRO-HG را در ماه آگوست عرضه خواهد كرد.



سوني اولين كارت*هاي حافظه* فلش معروف به Stick PRO-HG را در ماه آگوست عرضه خواهد كرد. اين كارت*هاي حافظه از فرمت پيشرفته*تري نسبت به كارت*هاي حافظه Stick PRO برخوردارند و كارايي بالاتري را براي كاربران در كاربردهاي ديجيتالي فراهم مي*كنند، اما بزرگ*ترين قابليت حافظه*هاي جديد سوني، سرعت بسيار بالاي آن*ها است.


اين كارت*هاي حافظه داراي سرعت 240 مگابايت در هر ثانيه هستند كه در ميان كارت*هاي حافظه سرعت زيادي است و امكان ركورد كردن اطلاعات ويديويي و تصوير را روي خود كارت حافظه فراهم مي*كند.


سوني كارت*هاي حافظه PRO-HG را در ظرفيت*هاي 1GB ،2GB و 4GB عرضه مي*كند. اين كارت*هاي حافظه روي تجهيزات دوربين*هاي ديجيتال و فيلمبرداري، دوربين*هاي SLR، پخش*كننده*هاي همراه و ديگر وسايل قابل*حمل استفاده مي*شوند
 

غریبه

کـاربـر ویــژه
تاریخ ثبت‌نام
Aug 6, 2013
ارسالی‌ها
118
پسندها
56
امتیازها
28

اعتبار :

ورود غول كارت*هاي گرافيكي به بازار
شركت Point of View آخرين مدل از كارت*هاي گرافيك خود با عنوان Geforce 8800 ultra، مبتني بر چيپ*ست پيشرفته G80 Overclock را به بازار عرضه كرد.



شركت Point of View آخرين مدل از كارت*هاي گرافيك خود با عنوان Geforce 8800 ultra، مبتني بر چيپ*ست پيشرفته G80 Overclock را به بازار عرضه كرد.


اين كارت كه غول كارت*هاي گرافيك دنيا لقب گرفته است، از حافظه گرافيكي با تأخير پايين* (8/0 نانو ثانيه) و خنك*كننده پيشرفته استفاده كرده است. علاوه بر اين، در اين محصول تغييراتي در فركانس واحد پردازش گرافيكي، حافظه و واحد پردازش سايه*زني ايجاد شده است* كه افزايش قدرت پردازشي اين كارت در پردازش*هاي سه*بعدي را در پي دارد. Geforce 8800 ultra به 768*مگابايت حافظه GDDR3 مجهز است كه با فركانس 2160MHZ فعاليت مي*كند و از طريق رابط پيشرفته 384 بيتي با واحد پردازش گرافيكي در ارتباط است. اين كارت توانايي پشتيباني از رابط*هاي گرافيكي DirectX 10 و OpenGL 2 را دارد. Geforce 8800 ultra در پردازش*هاي سه*بعدي قدرت فوق*العاده*اي دارد و كيفيت مناسبي را در بازي*هاي امروزي ارائه مي*كند. اين محصول با قيمت 820 هزار تومان و با گارانتي شركت فونيران به**فروش مي*رسد.
 
بالا پایین